Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har "alltid" vært fornøyd med Altibox TV og Wi-Fi tilgang, og har vært kunde i ca.10 år. Det siste året har imidlertid Wi-Fi blitt ustabilt. Det er Wi-Fi som koster mest i pakka (ca.950,- kr pr mnd), og jeg forventer da at det skal fungere topp, noe det ikke gjør. Nå viser det seg at de har inngått et samarbeid med Google, som skal sikre stabilt wi-fi, men det koster selvfølgelig ekstra pr. mnd. Jeg kontakter sjeldent kundeservice, men når jeg så gjorde for ca. 1år siden, var vedkommende så uhøflig på telefon at jeg ikke har glemt det enda. Hun har bla. ikke fullført avtalen for oppgradering av bokser, slik hun lovte. Det anbefales derfor ikke, av disse grunner, å bli kunde i Altibox.
Jeg kan bytte på kanaler med de 52 poengene og du får med hbo nordic og du kan bytte så ofte du vil.
Styr unna. Er uten fiber minimum 1 dag pr mnd, min verste tabbe. Elendig kundeservice. Aldri mer
Tv-guiden eller kanaloversikten er uhyre treg. Står jeg eksempelvis i oversikten over kanal 1-6 og blar ned til 7-12 må jeg vente opptil 10 sekunder. Dette går meg på nervene i 2019.
Bestillt Altibox med bytte av leverandør 1 juni. Montører kom til avtalt tid, (en uke før 1 juni) men stolpe som kabelen skulle monters i var for dårlig (råtten). Normalt tar det lang tid for å skifte stolpe, så vi såg for oss en god stund uten tv og internett. Men etter få dager var stolpe montert og fiber installert. Topp service, av meget hyggelige montører.
Vi sitter igjen med et ekstremt dårlig inntrykk av altibox og deres ønske til å løse problemer. Vi vil for alt det er vært forsøke å unngå altibox i alle fremtidige sammenhenger.
Fikk aldri koblet meg opp med ny dekoder. Via kundeservice fikk jeg til slutt opplyst at årsaken var at de ikke kunne få aktivert mitt abonnement til avtalt tid, men da hadde jeg allerede fått et hav av feilmeldinger og frustrasjonen var stor. Men det skal de ha, tilbakemeldingen fra kundeservice var positiv og jeg håper at når de endelig får aktivert mitt abonnement vil jeg ikke angre på overgangen til altibox,.. men aldri hyggelig med mørk skjerm full av feilmeldinger. Stjernene jeg tross alt gir kan altibox takke kunderådgiverne for.