Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen kompetente mennesker som kan gi deg ett svar. Når en er kunde må man vel kunne forlange noe bedre service. Men ut i fra telefonsamtaler så må det jo være mye feil hos Viken Fiber.
Har ikke vært bort slikt utstyr som må restartes stort sett hver uke. Både Dekoder og hus sentralen , Plages med lyd og bilde som ikke er synkronisert etter en stund . dette er særlig ved opptak . helt umulig produkt .
Kundeservice som behandler kunder som idioter. Har meldt feil og forsøkt alt mulig. Kundeservice benekter fellesfeil tross kontakt med 5 naboer (sikkert flere) med nøyaktig samme problem. Ignorant, overfladisk, løgnaktige, udugelige, svindyre.
Mest upolitlige opplegget!!!! Finn deg et annet alternativ har aldri fungert
Har hatt Altibox 500/500 i 3 år nå. Hadde problemer én gang - da kom det montør dagen etter og skiftet til nyeste hjemmesentral. Ellers har det vært dønn stabilt. Kundeservice svarer hurtig på chat. TV-løsningen er også veldig bra, selv om vi kun bruker TV over WIFI (noe som i grunnen sier sitt om stabiliteten). Det eneste lille minuset er at man har ganske lite kontroll over ruteren, da den er «desentralisert».
Elendig internett som virker annenhver dag. Tv-signaler hopper inn og ut hele tiden. Dyrt er det også. Helt enkelt fantastisk dårlig!!
Ustabil hastighet,veldig dårlig i perioder..dette har vært sånn siden altibox ble installert! Blir bedre en periode når jeg ringer kundeservice.. Tar alt for lang tid å få montør når hjemmesentralen sluttet å virke,d.v.s. uten nett og tv i fem dager. Det er uakseptabelt! Kundeservice sier det er så mange som trenger hjelp…ja,ok,men da må dere ansette flere folk,slik at kundene ikke blir uforskyldt skadelidende! Stort sett er kundeservice hyggelig å snakk med, men enkelte er også fryktelig arrogant og ufin! Blandt annet foreslå at jeg skal sitte å jobbe (hjemmekontor’)på telefonen i fem dager uten internett tilgang..