Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stabilit lett å betjene, kjekke apps sko ønske at jeg kunne se mine kanaler offshore på lugaren min fra min iPad og ikke bare innenfor husets vegger.
Svært god kundeservice og tilgjengelig støttefunksjon når problemer oppstår og vi trenger hjelp. Telefonnr til BKK/altibox bør endres fra 5 til vanlig 8 siffer slik at samtaler til kundeservice blir gratis/inkl i tlf abonnement. Slik Lyse har gjort.
I over to år har vi hatt problemer med TV sendingen. Jeg har gitt opp å snakke med Altibox. Vi har skiftet dekoder 3-4 ganger og får beskjed om koble av strøm og sette på igjen. Så er det bra en dag eller to. Det er verst om kvelden, TVen stopper en del sekuner, bildet hopper, lyden forsvinner. Vi registrerer dette spesielt når andre program står på opptak. Opptakene er helst bare verre en direktesendinger. Av og til stopper det helt opp midt i et program eller film og det går ikke an å få i gang noe som helst. Dekoderen må restartes. I og med at vi har skiftet dekodere, antar jeg at det må ha med selve nettet/kablingen å gjøre. NB TVen er koblet direkte til sentralen. Vi er nå i modus for å skifte leverandør.
Lite valgmuligheter, betaler for en stor TV pakke jeg ikke har bruk for. Må "støtte" religiøse tv kanaler. Film leie er latterlig høy i forhold til feks tilbudet du kan få via netflix, HBO etc. Internett delen er bra, svært stabil.
Er ikke helt fornøyd med muligheten til å gå tilbake for å se programmer som tidligere er sendt. Det burde også hvert mulig å velge noen egne kanaler i kanal pakken. Veldig fornøyd med internett.
Dekoder med opptak er ikke helt topp. Generelt fornøyd.
Programmene ikke tilgjengelig er dessverre noe dekoder viser innimellom i program informasjon.