Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må bare først starte med at jeg elsker hva altibox tilbyr, brukte det da jeg bodde hjemme og har ingen klager på noe som helst. Helt til jeg ble student i ny leilighet må tegne eget abbonement innenfor altibox siden det allerede er innlagt. Jeg har da ikke bruk for 500/500 for å sitte i et teamsmøte? Iallefall ikke når Internett koster nesten halvparten av leia. Dessverre har jeg ikke noe annet valg. Får heller kutte ned på maten
Byttet fra canal digital og opplever at Altibox har et mye dårligere utbud av tv kanaler. Teknisk sett så fungerer altibox sitt internett og dekoder bedre en canal digital.
Har gått fra Telenor, ikke så lurt dessverre. Telenor hadde mye bedre Internett og bedre kundeservice enn Bergen Fiber som drifter for Altibox var ikke særlig imøtekommende eller løsnings orientert.Har dessverre 12 mnd binding men vurderer å si opp likevel. Installatør innrømmet at router ikke var den beste, og anbefalte å kjøpe en Nest(?) router som vil koste meg 1500-. Eneste positive er at de ville sende ut en mann for å sjekke. Det skal sant sies at router er plassert i et sikring skap som igjen står i et klesskap.
Programarkiv lagrer kun 2 episoder . Merkelig. Går veldig tregt å manøvrere i menyer osv
Elendig kundeservice. Når jeg ringer dem får jeg beskjed om at jeg ikke er registrert ideres registre. Helt håpløst det er jo ingenting å betale for når man ikke får tilgang til sitt eget nett. Nei eg satse på mobiltbredbånd eg Lyse kan ikke behandle folk rart de har kunder i det hele
Elendige på å fikse opp i problemer når det oppstår. Min erfaring er at de ikke gidder å fikse opp når man tar kontakt med dem, har holdt på med dem i over 3 år og gidder ikke mere med dem nå har fått nok. Anbefaler alle på det sterkeste å styre unna denne leverandøren da de ikke er interessert i å ta vare på kundene de har skal bare ha pengene dine resten driter de i.
Vår tv avtale i borrettslaget var ok og når vi fornyet den i oktober sa de at det er en bedre avtale. Vi fikk færre kanaler, ingen musikksjangere fra andre land som man kunne velge og på den nye dekoderen har vi ikke klokke lenger. Og de prøvde å lokke oss med 5 usle poeng når Get har mye flere kanaler og 50 poeng å kjøpe nye kanaler. Og nå har de stjålet 3 kanaler fra grunnpakken og de er frekke og sier at det ikke påvirker meg for jeg kan kjøpe dem nå. Hvor før var inkludert i grunnpakken. Jeg anbefaler ikke Altibox.