Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
PWR-en oppdatterer programpakken og kanalene 2 -3 ganger per uke. Elendig tjeneste
Må først si at jeg har vært meget godt fornøyd med CD frem til den nye tuneren ble lansert og tilbudt meg pr. tlf. Problemene startet raskt og er gjenganger. Svart skjerm, undertekst forsvinner på nrk kanalene, restarter etc. Ble montert av CD montør. Ny montør ble sendt inn etter 5 mnd. Ny software oppdatering av både boks og fjernkontroll samt sjekk og justering av hode, kabler, kontakter etc. Fungerte noen dager så var problemene igang igjen. Det som overrasker meg er mangel på tilbakemeldinger og løsninger fra CD. Tuneren er et problem, punktum. Erkjenn det og jobb med en oppdatering som fungerer. Om ikke, tilby kunder tunere som fungerer.
Hei jeg har samme feil på one place dekoder jeg og døm skulle på så mye at det er mikrobølge hode og software og tv app er trege og lyd hekter seg jeg har klaga på den siden jeg kjøpte den i februar 2020 jeg ringte i går på canal digital døm nekta meg ny dekoder om den har garanti canal digital satelitt dårlig selskap folk burde kutte ut det selskapet Hilsen Leif jeg bli kunde få bestemme meg om jeg skifter selskap
Hei Kjempe skuffet over hvor dårlig Canal Digital sin Oneplace dekoder fungerer på ett fibernettverk. Bildet henger ,det hakker...og sendingen looper. Har vært i kontakt med kundeservice der de først skylder på fiber leverandør og så innrømmer til slutt att de har problemer med dekoderen men kan ikke gjøre noe siden det ikke er de som leverer nettverket :( PS: Canal digital trenger ikke kommentere her att jeg skal kontakte kundeservice for å få hjelp...
Opplever mye tull med oneplace dekoderen. Treg. Henger og restarter i hytt i gevær. Etter siste oppdatering kan man ikke lengre dobbel trykke den blå knappen og velge å avslutte apper man har oppe. Så Manuel restart Annen hver time når guttongen bruker Netflix eller youtube. Kundeservice anbefaler bare tull og vas. Nei skifte til viasat. Tvwe og Telia er samme skjiten med Android boks og tilpasset software. La heller LG sin egen ligge inne. Ikke lag deres eget rot som ikke virker
One place dekoderen er svært ustabil. Bildet låser seg, hakker. Har restartet dekoderen utallige ganger. Kontakt med kundeservice hjelper heller ikke på problemene. Den hjelpen de tilbyr har jeg selv utført uten at det hjelper. Det er bare å innrømme at dekoderen ikke fungerer slik somden er i dag. Ikke verdt pengene.
Hei Trond! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår nyeste dekoder, vi beklager for denne opplevelsen her! Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på nytt , enten gjennom chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at vi kan ta en titt på problemene som du beskriver og feilsøke dekoderen din videre. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil. Hilsen Canal Digital
Har lest gjennom andre anmeldelser og synes det er skremmende å se hvor mange som har havnet i samme situasjon som meg, og at Canal Digital slipper unna med det! Etter at jeg gikk over til Altibox ble jeg oppringt av en selger som lovet det ene og det andre, men jeg sa fra om at jeg har binding hos Altibox i 1 år. Selgeren sa han kunne fryse tilbudet og at det starter først når bindingen hos Altibox går ut. 6 måneder senere får jeg en faktura (ja, det stemmer, 6 måneder for tidlig) fra Canal Digital. Jeg har siden mottakelse av første faktura vært i kontakt med de en rekke ganger for å si opp abonnementet. Ved 2 anledninger presterer de å si at oppsigelsen aldri har blitt registrert. De har riktig nok loggført 2 av henvendelsene, der de sier jeg avsluttet samtalen den ene gangen før de bekreftet at oppsigelsen er registrert. Så kan man spørre seg selv hvorfor jeg skulle ha avsluttet samtalen uten å ha fått bekreftet den ene tingen jeg var ute etter? Klarte å komme meg ut av avtalen ved å informere de om at jeg tar opp samtalen når jeg kontaktet kundeservice den siste gangen. Merkelig hvor effektive de plutselig ble da!
Styr unna dette selskapet hvis du vil se tv uten å bli flådd av desse kjeltringene De skilter med 12mnd bindingstid på Norgespakken. Jeg ha hatt canaldigital i over 10 år .Når jeg ikke kunne få inn parabolsignal lengre ,kjøpte jeg Rikstv.pakke Da sa jeg opp Canaldigital.Etter et par dager ringte en kar fra CD og ville høre hvorfor jeg sa opp. Jeg kunne streame tv på appen deres i stedet for parabol , Jeg gikk for det da det hørtes greit ut,men det var mye kluss med denne appen og kanaler virket ikke Jeg frøs abonnementet i 6mnd. og Gikk for Rikstv. Etter 6 mnd. fikk jeg faktura fra CD ,jeg sa opp avtalen og da begynte helvetet. Jeg fikk faktura for oppsigelse i bindingstid (jeg har vert kunde i over 10 år ,hvilken bindingstid?) etter å ha ringt kundeservice og klaget så fikk jeg beskjed om å se bort fra fakturaen.Etter en stund kom faktura nr2 med 35 kr i purregebyr i tillegg Ringte igjen og fikk samme beskjed ,se bort fra fakturaen. Nå kom faktura nr 3 ,Inkasso fra Lindorff med renter og inkassosaker på 250 kr i tillegg CDs kundeservice kan ikke gjøre noe med dette da det er gått til inkasso. Gjør dere selv en tjeneste , det finnes andre TV tilbydere heldigvis. Min erfaring er: Dette er en gjeng med Løgnere,svindlere og skruppelløse folk som kun er ute etter pengene dine.
Hei Arve! Det er veldig beklagelig å høre om denne opplevelsen som du har hatt hos oss, slik skal det selvsagt ikke være. Ettersom vi ikke har direkte innsyn til saken din og loggføringen som er blitt utført på ditt abonnement for øyeblikket her via denne siden, kan vi ikke uttale oss om denne situasjonen spesifikt. Dersom det ble tilbudt en friperiode da du valgte å fortsette ditt abonnement hos oss, så er det slik at aksept av slike tilbud medfører en bindingstid på Norgespakken i 12 måneder. Om det derimot ikke er en slik situasjon, så må vi bare legge oss flate her, og ved enhver samtale med oss via telefon skal det loggføres hva som har blitt gått igjennom i samtalen. Dersom du ble informert om å se bort fra utestående da du tok kontakt, er dette selvsagt noe vi ønsker å se nærmere på. Beklager så mye for opplevelsen som du har hatt med vår kundeservice hittil. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 91506070 eller på chat i nettsiden vår https://www.canaldigital.no/kundeservice/, slik at vi forhåpentligvis kan finne en løsning på dette sammen. Hilsen Canal Digital
Bilde forsvinner å hakker hver eneste kveld, stor frustrasjon, et ubrukelig system.
Treg og hakkete bilde til tider på dekoder, steaming til lapptopp hakker ofte, med mobilen funger det ok. Har måtte ringe inn og opne ting som skulle være med i abonomanget noen ganger.
Hei Peeters, Så leit å høre at du opplever slike problemer med dekoderen din! Vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på vår hjemmeside https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at en kundebehandler kan bistå deg videre med feilsøking av dekoderen din. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine. Med vennlig hilsen, Canal Digital.
Jeg opplever stadig nye (og gjentatte) problemer med oneplace dekoderen. Skjermen går "i svart" rett som det er. Noen ganger hjelper det å skifte kanal, for deretter å skifte tilbake igjen - mens andre ganger må jeg rett og slett kutte strømforbindelsen for å få den i gang igjen. Dekoderen " misser" stadig på opptak, og restarter i "hytt å pine". Jeg har prøvd alskens råd fra kundeservice - inklusive å slette data fra CD- appen, men det dukker stadig opp forskjellige problemer på nytt. Jeg ser på nett at det er mange andre brukere med de samme problemene, så for meg virker one-place dekoderen å være et uferdig produkt som er sluppet på markedet før det er ferdig utviklet...
Frustrerende frekke folk som skjuler seg bak telefonene.callsentrene fra hel****.
Fikk dekoderen for ca to år attende, var berre trøbbel med den fikk ny og den har fungert litt betre men aldri perfekt. Det oppstår til stadigheit tull og problemer som er til stor iritasjon. Kundeservice klarer ikkje å hjelpe. Slik eg ser det så skulle cd trekt desse dekoderene tilbake og gitt kundene noko som fungerer. Dette produktet er ikkje godt nok.
Valgte å prøve Canal Digital etter å ha vært kunde hos RiksTV fra starten på bakkenettet. Med fiber-tilknytting så jeg for meg streaming av TV med CD sitt utstyr. Dette har vært en stor skuffelse.. Fra starten i høst har det hele tiden være problem. Stadig oppstår det perioder med stopp i bildet, flere sekunder, oftest mens lyder går videre, - og så en "galopp" i bildet for "å ta igjen" lyden. Eller, som nå i kveld, skjermen går i svart, ingen lyd, og så etter 7-8 sekunder kommer sendingen tilbake. Problemene synes stadig å endre karakter... og må til tider resette OnePlace dekoder/streamer ved å kutte strømmen. Så kan det holde i minutter før problemer oppstår på nytt... Har prøvd i dialog med CD sin FrontDesk å få forklart problemene, men det virker ikke som de tar eierskap til dem.. Føler ikke at jeg kommer noen vei. Andre Android-apper på samme OnePlace streamer ( som NRK, Strim, Viaplay) går så det suser, uten problem, på samme. Canal Digital sin mobil-app går også så det suser på min mobl, - helt uten stopp ... Situasjonen med CD er ikke holdbar. Har dessverre binding i ett år, dvs. til høsten 2021, men skulle gjerne kunne bli fristilt fra abonnementet nå straks.
Canal Digital spekulerer i "forsinkelsesgebyrer" og det faktum at de ser ut for å en en slags avtale med enkelte rettsinnstanser. Jeg ble også utsatt for identitetstyveri, og det tok flere måneder før C.D. innrømmet afæren, og betalte meg tilbake. Påfølgende diktet de opp gebyrer, som de kjørte igjennom i forliksrådet, selv om jeg beviste of forliksrådet at begge faktura var betalt. Bevisst svindel, med støtte i forliksrådet. Alle jeg har snakke med har samme erfaring.
Ble overført til det ene og det andre, måtte hver gang forklare problemet om igjen.." gå inn på apper og da Canal...slett data og ALT er ok" Nei ha gjort det 5-9 ganger sier jeg og da.... setter vi deg over til... Aarg...!!
Hei Michael, Beklager så mye for opplevelsen som du har hatt med vår kundeservice. Dersom du opplever tekniske problemer med dekoderen din, er dette noe som kan feilsøkes gjennom vår første linje på telefon 91506070. Kundebehandlerene på denne linjen har mulighet til å bistå teknisk med de fleste problemene som du måtte oppleve, men dersom de ikke klarer å finne en løsning, vil du settes over til vår eskalerte tekniske linje. Der har kundebehandlerene mulighet til å utføre mer avansert feilsøking. Hilsen Canal Digital