Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Allente TV
1.4
922 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Ingen trend

Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
922 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-leverandører
14%
Forferdelig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 922 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
62
47
55
91
667
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Salg og kundeservice snakker ikke sammen

Omtale av  Torgeir E

Snakket med salg og fikk godt tilbud på ekstra antenne. Ventet en stund uten at den kom, ringte kundeservice som skulle sjekke og ta kontakt. Hørte ikke mer. Ringte på nytt etter en uke, fikk beskjed om at de skulle sjekke og ringe tilbake. Hørte ikke mer. Ringte på nytt etter en drøy uke, fikk beskjed om at de fortsatt ikke fant ordren og skulle sjekke opp.... Uholdbart... Vurderer nå å skifte til Viasat, kanskje de er bedre på kundeservice?

Svar fra Allente TV
04.05.2020 07:42

Hei Torgeir E Dette beklager vi veldig for. Da har vi i disse tider opplevd noe forsinkelser i prosesser mellom avdelinger, men selvfølgelig skal du få tilbake melding om du er lovet dette og få den hjelpen du etterlyser. Kontakt oss gjerne via chat eller på telefon slik at vi kan finne frem tilbudet med det samme og registrere det. Vi forstår godt din frustrasjon og håper du kontakter oss slik at vi kan få ordnet opp i dette. Hilsen Canal Digital

Kundeservice holder ikke mål

Omtale av  Jan

Fakturerer til tross for friperiode. Ikke aksepter gratis prøve på kanaler, det blir bare rot. Sier en ting og skjønner ikke det de sier selv. Frustrerende opplevelse. Treg boks også.

Svar fra Allente TV
16.04.2020 10:07

Hei Jan! Vi benytter forhåndsfakturering, så om du for eksempel fikk gratis periode inn i til en dato i mai, vil du ha mottatt en faktura med forfall mot slutten av april for resterende periode i mai etter gratisperioden er over. Forøvrig har vi ikke gratis prøve på kanaler med et abonnement hos oss, alle opprettelser av abonnement fra oss med gratisperioder eller gratis utstyr (med unntak av kompensasjon som blir gitt i visse tilfeller), følger med seg en 12 måneders bindingstid i likhet med resten av Norges TV-distributører. Ekstra kanalpakker har imidlertidig ingen bindingstid, kommer med 14 dagers angrerett samt har oppsigelsestid med inneværende måned. De kan altså sies opp fra den 1. datoen i påfølgende måed. Om du imidlertidig har opplevd at en dekoder er treg så må vi bare beklage dette og slik skal det jo ikke være. Om du kontakter oss igjen på kundeservice kan vi se over saken din en gang til og se på ditt utstyr, så kan vi sjekke at innstillingene til dekoderen det gjelder er korrekt lagt inn, f.eks at den har lett standby (begrenset dvalemodus), og at den har fått inn alle oppdateringer. Hilsen Canal Digital

Skygg banen

Omtale av  Tarzan

Canal 📟Digital er Norges mest elendige firma. De har en kundeservice som er totalt ubrukelig. Der sitter ungdommer og studenter med minimal opplæring og som ikke kan hjelpe deg med noenting. Firmaet må ha en ledelse som er fullstendig inkompetent. Det jeg har erfart er at de ikke makter å sende ut en riktig faktura. Fra februar 2019 har jeg fått tilsendt e-faktura med forskjellig sum hver eneste måned!! Vil du unngå trøbbel for deg selv -- skygg banen og velg en annen leverandør

Svar fra Allente TV
30.04.2020 07:24

Hei! Vi har i likhet med andre firmaer, så har vi fra tid til annen personer som er nye i jobben. De går igjennom grunding opptrenging og har direkte oppfølging i samtalene de mottar fra våre kunder samt at vi har egne personer som kvalitetssjekker henvendelsene til oss. Om du har opplevd at du har fått utilstrekkelig hjelp i kontakt med oss må vi bare beklage dette, og slikt skal jo ikke skje. Du må gjerne kontakte oss igjen på kundeservice om du ønsker at vi ser over saken din en gang til. Når det kommer til fakturering kan det ved endringer i abonnementet ved at man f.eks kansellerer en kanalpakke, bli tilbakekredittert et beløp som allerede er innebetalt for måneden du befinner deg i (vi benytter forhåndsfakturering). Om dette beløpet trekkes ifra og det ikke endres på et allerede opprettet forfall i nettbanken (om du benytter avtalegiro eller e-faktura) så vil det legge seg et tilgodebeløp på ditt abonnement. Om du i motsatt tilfelle legger til en kanalpakke f.eks 15. juni, vil den løpe fra dags dato. Fakturering som da gjelder for Juni periode er allerede opprettet på foregående faktura med forfall mot slutten av mai, samt fakturaen med forfall i juni for juli periode, når denne kanalpakken legges til. Neste faktura med forfall mot slutten av Juli for august periode som da opprettes i etterkant av tilleggelsen av kanalpakken, vil da bli litt høyere ved at kanalpakken legges til med perioden fra den 15. juni (da den ble lagt til i abonnementet) og ut august periode som da er litt over 2 måneder. Etter dette går du ned til vanlig fakturering for kanalpakken som er lagt til. Ved hyppige endringer i abonnementet vil du nok da oppleve endel måneder på rad med litt forskjellige fakturabeløp. Vi håper dette var litt oppklarende ang. spørsmålet rundt fakturering. Hilsen Canal Digital

Canal Digital Satellitt

Omtale av  Stein S

Jeg vil gjerne advare folk mot å etablere autogiro hos Canal Digital Satellitt. Bare siden nyttår er vi på ulike fakturaer belastet et betydelig antall tusenlapper feilaktig for montørarbeid og for kjøpt av dekodere (flertall) som vi ALDRI har bestilt som som vi selvfølgelig aldri skal betale for. Noen telefoner, og CD beklaget raskt misforståelsene, men fra nå av holder vi oss til vanlig eFaktura. Har vært kunde hos CD Satellitt siden 90-tallet, og de seneste 2-3 årene har holdningen hos selskapet merkbart endret seg til det verre. Vi hopper av ved neste årsforfall.

Svar fra Allente TV
31.03.2020 14:47

Hei Stein! Om man benytter avtalegiro eller e-faktura er selvfølgelig opp til hver og en, og om du har faste trekk og sjelden utfører endringer på abonnementet, så vil avtalegiro fungere veldig bra, samme som med e-faktura. Normalt er det slik at en faktura med f.eks forfall den 24.03.2020, blir opprettet ca. en måned i forveien, og legges inn som forfall i nettbanken. Om du da kontakter oss f.eks den 28.02.2020 og sier opp en ekstra kanalpakke, så er dette allerede opprettet i nettbanken. Etter opprettelse har ikke vi juridisk hjemmel til å endre på beløpet inne hos kunder, og dette må da gjøres manuelt fra din side. Det du beskriver her høres imidlertidig ut som en feilfakturering fra vår side og ville ha fulgt med på om det var avtalegiro eller e-faktura, og dette skal jo ikke skje og vi beklager dette Stein. Inne på minside https://satellitt.canaldigital.no/min-side/ har du full oversikt over de forskjellige fakturaene og hva som det er blitt fakturert for på abonnementet ditt. Vi håper at du gir oss en sjangse til videre her hos oss på Canal Digital Norge, så er det bare å kontakte oss på kundeservice om du har noen spørsmål rundt ditt fakturabilde, rutinene og hvordan det fungerer eller generelle spørsmål rundt ditt. Hilsen Canal Digital

Dårlig kundeservice!

Omtale av  Janne H. R. A

Jeg syns selve tv-pakken var bra. Jeg kan dessverre ikke si det samme om kundeservicen. Jeg fikk en regning etter avsluttet medlemskap, som jeg over tlf fikk beskjed om at jeg ikke trengte å betale. Fikk nettopp inkassokrav på denne regningen, hvor den nesten er fire ganger så høy som utgangspunktet uten å ha fått noen form for purring eller varsel. Dette er på en regning som jeg i utgangspunktet ikke skulle betale en gang!!! Kundeservice var ikke behjelpelige i det hele tatt og sa at når denne er gått til inkasso, så var det ikke lenger noe de kunne gjøre med det, og at det var bare å betale så kom betalingsanmerkningen til å forsvinne. Det er faktisk snakk om penger jeg i utgangspunktet ikke skulle betale engang! Elendig kundeservice!

Svar fra Allente TV
09.03.2020 13:49

Hei Janne! Jeg kan ikke kommentere saken uten innsyn i denne, men noe som kan ha skjedd er at abonnementet var i frys når det ble levert oppsigelse. I slike tilfeller vil abonnementet åpnes da det ikke er mulig å ha abonnementet i frys under oppsigelsestiden vår. Da vil det komme en ektra faktura for perioden abonnementet er åpent i oppsigelsestiden. Om dette ikke er tilfellet, må du gjerne kontakte oss igjen så skal vi selvfølgelig se på saken en gang til og sjekke hva denne fakturaen gjaldt om det er usikkerhet rundt dette. Om det er feilfakturering fra vår side skal vi selvfølgelig rette opp i dette og vi har da en egen inkassoavdeling som håndterer slike saker spesifikt. Hilsen Canal Digital

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Finnes det alternativ, så velg alternativet

Omtale av  Thomas

Jeg har lite positivt å si om det tilbudet CanalDigital Satelitt tilbyr. Synes det ikke er verdt pengene.

Svar fra Allente TV
07.03.2020 07:51

Hei Thomas! Om du ikke finner tilbudet vårt tilfredsstillende er jo dette beklagelig. Vi har imidlertidig nylig fått blant annet Viasat Film med Viaplay som gir deg tilgang til Viaplay appen samt 5 lineære kanaler på kanalplass 110-114. Vi har også helt nylig lagt til Strive på kanalplass 83 om du har Sportspakken i abonnementet. Vi fikk også tilgang til HBO Nordic innlemmet i vår strømmetjeneste en tid tilbake, som gir deg det brede utvalg man er kjent med fra HBO Nordic sin egen tjeneste, nå hos oss også. Sammenlignet med flere andre TV-distributører i Norge er vi konkurransedyktige på pris sett oppimot innhold vi tilbyr våre kunder. Om du muligens mottok et tilbud fra annen leverandør er nok dette et nykundetilbud, i likhet med hva du mottok fra oss ved opprettelse av abonnementet, som da kan gi en annen månedspris fordelt over de første 12 månedene enn hva som er reell standard pris om andre leverandører har informert om dette. Hilsen Canal Digital

Latterlig

Omtale av  Merete

Så utrolig latterlig og useriøst firma! Er så lei! Og kan dessverre ikke bytte da det er bindingstid.

Svar fra Allente TV
21.02.2020 09:00

Hei Merete! Om du har anskaffet et abonnement hos hos så følger det med bindingstid, og i utvalgte andre tilbud vi gir. Vi ønsker selvfølgelig at våre kunder skal bli tatt på alvor og om du har hatt en dårlig opplevelse med oss må vi bare beklage dette. Vi ønsker gjerne at du kontakter vår kundeservice så vi kan se litt nærmere på saken din Merete.

Månedspris på tv-box

Omtale av  Annelise D

Vår gamle dekoder fungerer dårlig, og vi fikk beskjed av Kundeservice at vi kunne få en ny til kr 129 pr/md, en prisøkning som abonnent på kr 1548 pr år. Erfaringsmessig kommer det til å bli prisøkning hvert år fremover, og ingen vet hva det vil koste om 5 år. Tipse Tv2 hjelper deg er vel det eneste vi kan gjøre😕☹

Svar fra Allente TV
20.02.2020 12:45

Hei Annelise! Det virker kanskje som du har kommentert hos et annet selskap enn dem du har vært i kontakt med. Vi her på Canal Digital (parabol) har ikke noen dekodere for øyeblikket som har en avbetalingsplan på dette prisnivået. Vår Oneplace dekoder koster 69,- kroner per måned på avbetaling og vil maks være på 828,- kroner i året og dekoderen blir din til odel og eie etter at avbetalingsperioden er over etter 24 måneder :) Hilsen Canal Digital

Rot med betalingen

Omtale av  Magnar

Har opplevd 2 ganger rot med betalingen. Stenging av signal pga manglende betaling, uten at vi har hørt et pip fra dem. På tross av at det er inngått fakturaavtale med mnd trekk.

Svar fra Allente TV
14.02.2020 08:56

Hei Magnar! Vi har ikke juridisk hjemmel til å endre på faktura eller beløp inne i kunders nettbank, så om du har fast trekk og har utført endringer på abonnementet, så vil vi anbefale at du endrer dette direkte i nettbanken. Med avtalegiro eller e-faktura skal du automatisk få korrekt beløp med mindre endringer utføres etter at selve beløpet og fakturaen opprettes i nettbanken din. I tilfelle du har en maksgrense på selve betalingsavtalen kan det også har skjedd at selve betalingen ikke er utført om du bestillte en ny kanalpakke som førte til økning av beløpet over denne grensen. Du kan imidlertidig kontakte oss direkte på kundeservice, så kan vi sjekke opp i saken din i tilfelle du har urettmessig blitt avstengt her, og det skal jo ikke skje. Du når oss på via telefon med nummer: 915 060 70, på chat via hjemmesiden vår eller på våre facebooksider under navnet: Canal Digital Norge Hilsen Canal Digital

Flott bildekvalitet, men synes det begynner og bli dyrt. Ikke noe problemer egentlig.

Omtale av  Eva

Skulle si opp en av pakkene da vi hadde en i familien som abonnerte på tv2 sport premium p.g.a sykdom. De frøys abonnement og betalingen, ingen overraskelse i etterkant. Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice.

Svar fra Allente TV
29.01.2020 13:17

Hei Eva! Så hyggelig at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice. Vi forsøker alltid å sette oss inn i våre kunders situasjon og tilby en løsning som fungerer for begge parter, og du må ikke nøle med å kontakte oss igjen om dere har spørsmål rundt deres abonnement her hos oss. Hilsen Canal Digital

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice

Omtale av  Knut I

Elendig kundeservice, rot og tull når det gjelder faktura. Sender purring på kreditnota og dårlig oversikt.

Svar fra Allente TV
02.01.2020 12:27

Hei Knut! Vi beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med kundeservice rundt fakturaspørsmål til ditt abonnement, og vi forsøker alltid å gi en så forståelig forklaring som mulig på hvordan vårt fakturasystem, og ditt fakturabilde, fungerer. Du kan alltids kontakte oss igjen på kundeservice via telefon 915 060 70, på chat via hjemmesiden vår https://satellitt.canaldigital.no/ eller på våre facebooksider under navnet: Canal Digital Norge, så kan vi se nærmere på saken din om det fortsatt er noe du føler er uklart Knut. Hilsen Canal Digital

Værste jeg noensinne har vært borti

Omtale av  Arnit

Nettet ble ødelagt plutselig over natta. Etter masse mas og videresending fra en kundebehandler til en annen og mange dager, kom bravida. De påstod at kabelen hadde blitt rørt og ødelagt av oss, noe som selvfølgelig ikke var tilfelle her. Jeg har verken fått noen operatører eller noe alternativ løsning på saken og sitter nå uten nett og tv i over 8 dager. Jeg har aldri møtt noen så uprofesjonelle eller dårlige kundebehandler noensinne. Eneste jeg får høre er 1-4 virkedager, og når jeg ringe for å purre på saken, så blir jeg bare fortalt at jeg må vente enda flere virkedager. Det er ikke første gang jeg opplever dette. Vil bare si at jeg heller hadde valgt get eller noen annen leverandør. Aldri vil jeg noe med disse å gjøre igjen.

Svar fra Allente TV
09.12.2019 10:27

Hei Arnit! Du har nå kommet til Canal Digital (parabolsystemer) sin side her på www.Bytt.no. Canal Digital Kabel har nå blitt Telenor, vi er og var to forskjellige selskaper så vi kan dessverre ikke hjelpe deg med din henvendelse ang ditt internett. Dersom du ønsker assistanse med kabel-TV, T-We, internett eller telefoni må du ta kontakt med Telenor. Dette navnebyttet som ble utført på Canal Digital Kabel har skapt litt forvirring siden 23. oktober 2018, men mtp. fremtiden vil det forhåpentligvis bli litt mer oversiktlig. Du finner Telenor sin chatsupport her: https://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/ Telenor sin Facebook-side er: https://www.facebook.com/telenornorge/ og du kan også ringe deres kundesenter på 915 09000. Hilsen Canal Digital

Tar betaling etter avsluttet abbonement!!

Omtale av  Morten

Sa opp Canal Digital og hadde betalt min siste faktura. Oppdaget at de hadde trekt enda en mnd etter oppsigelsestid (ca 1000kr). Når jeg ringte for å informere om dette sa de at de hadde gjort en feil og at de ville returnere pengene til min konto etter 2 UKER!!! Det er ikke greit å "stjele" 1000 kr for så å levere tilbake etter 2 uker, jeg trenger disse pengene nå.. Elendig av Canal Digital!! Her bør dere svare for dere! Dette er tyveri i mine øyne!

Svar fra Allente TV
09.12.2019 09:58

Hei Morten! Vi beklager om du har blitt feilaktig fakturert fra oss, det skal ikke skje. Om det imidlertidig har vært benyttet avtalegiro i nettbanken for betaling av fakturaer fra oss før abonnementet ble sagt opp, er det viktig at du sletter denne avtalen selv, da vi ikke har juridisk hjemmel til å logge inn på kunders nettbank og slette dette. Ved tilbakebetaling av tilgodebeløp fra oss, så blir alt slikt betalt ut på 2 tidspunkt i måneden i bulk, og det kan da ta alt fra en dag til 14 dager og vi beklager ekstra ventetid på dette Morten. Hilsen Canal Digital

Forferdelig service og lureri tvers igjennom

Omtale av  Jon

Kundeservice er kun styrt av salg og er ikke ute av å bevare kundens interesse i det hele tatt. Ble forsikret om en gratis forlengelse av et abonnement jeg ville avslutte. Dette takket jeg ja til, noe som viste seg å være deres siste måte å skvise ut 500,- til av meg. Å kontakte kundeservice med et problem er håpløst, det eneste som betyr noe for de er pengene på konto. De tjente 500,- men tapte flere kunder i meg, min familie og venner på livstid.

Svar fra Allente TV
22.11.2019 13:17

Hei Jon! Jeg beklager om det har blitt oppfattet som gratis abonnement videre, men om det blir gitt gratisperioder med eller uten gratis nytt utstyr, så vil det alltid følge med en bindingstid på 12 måneder på Norgespakken som det også blir opplyst på ved bekreftelse på dette tilbudet. Da enten ved at det blir informert i et salgsopptak, på en SMS der tilbudet blir presentert eller både og. Om vi skulle gitt gratis abonnement uten videre ville dette vært en veldig lite kostnadseffektiv forretningsmodell. Hilsen Canal Digital

Et selskap INGEN må bruke. De fakturerer med autotrekk uten lov etter avsluttet kundeforhold

Omtale av  Per-Åge S

De har tappet en eldre dame på over 80 år i snart 2 år. Ble oppdaget ved tilfeldighet. Jeg har måttet sende brev til styreformann, daglig leder, og varslet politianmeldelse samt saken er oversendt brukerklagenemnden for behandling der også. Og tv2 vurderes om de ikke innen par dager har løst saken. De hindrer deg å nå de på seriøs måte. Ingen mailer, ingen får tak i sjefen, ingen kjenner forrige saksbehandler, ingen bryr seg. Moralen til dem som driver selskapet må være råtten. Og de ansatte i kundeservice styres nok av disse menneskene over seg. IGJEN, JEG RÅDER DEM SOM LESER DETTE TIL Å VELGE HVA SOM HELST ANNET SELSKAP. OG en ting til. ALLE som har hatt parabol fra dem, og gått over til breiband fra canal digital nå Telenor, sjekk om de tapper din konto for penger etter avsluttet kundeforhold. Om det skjer, anmeld dem, kjør sak på de, og aldri gi dere.

Svar fra Allente TV
09.12.2019 08:58

Hei Per-Åge! Det jeg kan se for meg har skjedd her er at det er blitt anskaffet et abonnement hos Telenor som tidligere het Canal Digital Kabel, men uten å levere oppsigelse til oss her på Canal Digital (parabol). Vi er, og var, tross navnelikheten to forskjellige selskaper. Dette navnebyttet som ble utført på Canal Digital Kabel har skapt litt forvirring siden 23. oktober 2018, men mtp. fremtiden vil det forhåpentligvis bli litt mer oversiktlig da vi fremover blir å kjenne som to forskjellige selskaper ved mer distinktive navn, i Canal Digital hos oss som leverer TV via et parabol og satelittsystem, og Telenor som leverer TV og internett via bredbånd/fiber. Om dette var tilbake i 2017 hadde vi imidlertidig et samarbeid kalt "plattformbytte" for kunder som gikk fra oss til Telenor (da Canal Digital kabel), og andre veien. I denne prosessen var det viktig at det ved overgang til Telenor og anskaffelse av abonnement hos dem, ble informert om at det skulle erstatte et gjeldende abonnement her hos oss på Canal Digital. Vi som to forskjellige selskaper har og hadde ikke tilgang til hverandres systemer og vil og ville ikke på det tidspunktet fått opp noe kundebilde for "motsatte" kunder og více versa. I en slik prosess som var tilgjengelig på det tidspunktet, var det derfor veldig viktig at dette ble informert om kundenummeret man hadde hos Canal Digital (parabol) til Telenor (canal Digital Kabel) for at de skulle sende en forespørsel om oppsigelse over til oss. Om dette er tilfellet er det ihht. rutiner på dette tidspunktet, i likhet med f.eks overgang fra Riks-TV til Viasat eller andre selskaper som ikke her befatning, eller tilgang til hverandres systemer. Om oppsigelse da ikke er registrert vil det fortsette som vanlig. Det er imidlertidig veldig forståelig at det er en slik situasjon denne kunden nå står i, men det er mulig å forhøre seg med Telenor om de har loggføringer av om dette gjaldt et plattformbytte eller ikke, og dere kan også kontakte oss her på Canal Digital direkte på kundeservice for å sjekke om det har vært forespørsler om oppsigelse eller plattformbytte i tidsrommet det gjelder. Hilsen Canal Digital

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Trakassering

Omtale av  Lill

Blir oppringt fra nye nummere 15-20 ganger pr dag.. Prøver å blokkere, men Canal Digital har tydeligvis ubegrenset med nummere å ringe fra. Håper teleoperatørene tar tak i saken og nekter dem å bruke deres tjenester.

Svar fra Allente TV
17.11.2019 21:03

Hei Lill! Ofte kan man bli ringt pga. at man har deltatt i konkurranser eller undersøkelser, da vil det komme opp alternativ om vedkommende ønsker tilbud fra samarbeidspartnere. Dette må fysisk hukes av. Eventuelt kan vilkårene til eventuelle konkurranser inkludere samtykke i å bli kontaktet av samarbeidspartnere. Da vil vedkommende bli ringt opp. På grunn av dette kan det bli vanskelig å få fjernet nummeret individuelt fra våre lister da det er mulig at nummeret vil bli lagt inn igjen ved senere tidspunkt, så det tryggeste vil være å registrere seg i Brønnøysundregistrene for å reservere seg mot telefonsalg generelt. Man kan registrere seg i Brønnøysundregistrene her: https://www.brreg.no/. Om du kontakter oss direkte på kundeservice kan vi imidlertidig notere oss telefonnummeret ditt og overbringe dette til de eksterne salgsselskapene vi har et samarbeid med, så skal du slippe å bli oppringt fra dem igjen her. Hilsen Canal Digital

Allente TV

Har tilegnet profilen
Allente TV deltar på Bytt.no

Allente TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Allente TV besvarer ikke omtaler

Allente TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Allente TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Allente TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR