Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde tidligere? faktureringsperiode på 6 måneder og hadde betalt faktura for perioden 01.05.20 - 30.10.20, men i august endret jeg denne til 3 måneder og bestilte frys i perioden 01.11.20 - 28.02.21 via deres nettside da abonnementet benyttes på feriested som står ubrukt i vinterhalvåret. Mottok 21.09.20 likevel faktura for perioden 01.11.20 - 30.04.21 som jeg stoppet. Ble 5. november oppringt av en kanonselger som klarte å få meg til å bestille ny dekoder og tok da opp dette med han. Han bekreftet at det var bestilt frys frem til 28.02.21 og skulle sørge for at faktureringsperioden ved neste forfall ble endret til 3 måneder men jeg måtte betale for perioden 01.03.21 - 30.04.21, noe jeg gjorde. Til min forbauselse fikk jeg nylig en faktura i nettbanken på kr. 2673 som i følge spek. gjelder One Place boks/dekoder med kr. 1656, som avtalt pris, og kr. 1017 for abonnement Norgespakken for perioden 01.11.20 - 31.01.21!!! Gir dere imidlertid to stjerner som honnør til Kundeservice som forsøker å rydde opp i rotet som de i bakapparatet forårsaker, da rot med faktureringen har skjedd litt for ofte. Hilsen kundenr. (anonymisert)
Bra service men den oneplace tuneren er noe drit for å si det pent må stadig starte den opp igjen eller så erstatter den seg selv 10-12 ganger før den vil virke..håper dere skaffer dere et bedre system hvis dere fortsatt vil ha kunder..
Hei Lars, Så leit å høre at du opplever slike problemer med OnePlace- dekoderen! Vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på vår hjemmeside https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at en kundebehandler kan bistå deg videre med feilsøking på dekoderen din. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine. Hilsen Canal Digital
Kundebehandler er kun opptatt av å trenere sakene. Jeg synes oppriktig synd på de som jobber der. Kan ikke være hyggelig når produktet som leveres er så dårlig.
Hei Arve, Så utrolig leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice! Dette beklager vi for, og ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss igjen på telefon 915 060 70 eller på chat https://www.canaldigital.no/kundeservice/, i håp om at vi kan bistå deg bedre. Igjen så beklager vi for opplevelsen som du har hatt med vår kundservice hittil, din tilbakemelding vil bli tatt videre. Hilsen Canal Digital
En omtale til !!! Dekoder henger må reinstalere både titt å ofte. Start forfra er en vits, tror det er billigste Kina versjon som er å få. Hold dere unna canal digital. Gleder meg til å knuse bokser å antenne når bindingstid er over.
Hei Terje! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår nyeste dekoder, vi beklager for denne opplevelsen her! Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss , enten gjennom chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at vi kan ta en titt på problemene som du beskriver og feilsøke dekoderen din sammen. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil. Hilsen Canal Digital
Min OnePlace dekoder har vært helt forferdelig. Den lever sitt eget liv og har flere feil som kundeservice ikke greier å fikse. Jeg har, etter lang tid, endelig blitt lovet en ny. Elendig service!
Hei! Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper at problemene som du har opplevd løses med den nye dekoderen din. Hilsen Canal Digital
De som sitt og tar i mot telefonen har ikke peiling på hva de holder på med.
Håpløst selskap nytter ikke å sette sammen ønskede pakker. Kommer til å bytte så snart det er mulig
Hei Oddbjørn! Det stemmer at det ikke er mulig å legge til enkeltkanaler inne hos oss, men du kan velge mellom en rekke ekstrapakker for å utvide og tilpasse innholdet i abonnementet ditt. Mer om ekstrapakkene som vi tilbyr kan du lese her: https://www.canaldigital.no/kanalpakker/alle-kanalpakker/ Hilsen Canal Digital