Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har lest gjennom andre anmeldelser og synes det er skremmende å se hvor mange som har havnet i samme situasjon som meg, og at Canal Digital slipper unna med det! Etter at jeg gikk over til Altibox ble jeg oppringt av en selger som lovet det ene og det andre, men jeg sa fra om at jeg har binding hos Altibox i 1 år. Selgeren sa han kunne fryse tilbudet og at det starter først når bindingen hos Altibox går ut. 6 måneder senere får jeg en faktura (ja, det stemmer, 6 måneder for tidlig) fra Canal Digital. Jeg har siden mottakelse av første faktura vært i kontakt med de en rekke ganger for å si opp abonnementet. Ved 2 anledninger presterer de å si at oppsigelsen aldri har blitt registrert. De har riktig nok loggført 2 av henvendelsene, der de sier jeg avsluttet samtalen den ene gangen før de bekreftet at oppsigelsen er registrert. Så kan man spørre seg selv hvorfor jeg skulle ha avsluttet samtalen uten å ha fått bekreftet den ene tingen jeg var ute etter? Klarte å komme meg ut av avtalen ved å informere de om at jeg tar opp samtalen når jeg kontaktet kundeservice den siste gangen. Merkelig hvor effektive de plutselig ble da!
Styr unna dette selskapet hvis du vil se tv uten å bli flådd av desse kjeltringene De skilter med 12mnd bindingstid på Norgespakken. Jeg ha hatt canaldigital i over 10 år .Når jeg ikke kunne få inn parabolsignal lengre ,kjøpte jeg Rikstv.pakke Da sa jeg opp Canaldigital.Etter et par dager ringte en kar fra CD og ville høre hvorfor jeg sa opp. Jeg kunne streame tv på appen deres i stedet for parabol , Jeg gikk for det da det hørtes greit ut,men det var mye kluss med denne appen og kanaler virket ikke Jeg frøs abonnementet i 6mnd. og Gikk for Rikstv. Etter 6 mnd. fikk jeg faktura fra CD ,jeg sa opp avtalen og da begynte helvetet. Jeg fikk faktura for oppsigelse i bindingstid (jeg har vert kunde i over 10 år ,hvilken bindingstid?) etter å ha ringt kundeservice og klaget så fikk jeg beskjed om å se bort fra fakturaen.Etter en stund kom faktura nr2 med 35 kr i purregebyr i tillegg Ringte igjen og fikk samme beskjed ,se bort fra fakturaen. Nå kom faktura nr 3 ,Inkasso fra Lindorff med renter og inkassosaker på 250 kr i tillegg CDs kundeservice kan ikke gjøre noe med dette da det er gått til inkasso. Gjør dere selv en tjeneste , det finnes andre TV tilbydere heldigvis. Min erfaring er: Dette er en gjeng med Løgnere,svindlere og skruppelløse folk som kun er ute etter pengene dine.
Hei Arve! Det er veldig beklagelig å høre om denne opplevelsen som du har hatt hos oss, slik skal det selvsagt ikke være. Ettersom vi ikke har direkte innsyn til saken din og loggføringen som er blitt utført på ditt abonnement for øyeblikket her via denne siden, kan vi ikke uttale oss om denne situasjonen spesifikt. Dersom det ble tilbudt en friperiode da du valgte å fortsette ditt abonnement hos oss, så er det slik at aksept av slike tilbud medfører en bindingstid på Norgespakken i 12 måneder. Om det derimot ikke er en slik situasjon, så må vi bare legge oss flate her, og ved enhver samtale med oss via telefon skal det loggføres hva som har blitt gått igjennom i samtalen. Dersom du ble informert om å se bort fra utestående da du tok kontakt, er dette selvsagt noe vi ønsker å se nærmere på. Beklager så mye for opplevelsen som du har hatt med vår kundeservice hittil. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 91506070 eller på chat i nettsiden vår https://www.canaldigital.no/kundeservice/, slik at vi forhåpentligvis kan finne en løsning på dette sammen. Hilsen Canal Digital
Bilde forsvinner å hakker hver eneste kveld, stor frustrasjon, et ubrukelig system.
Treg og hakkete bilde til tider på dekoder, steaming til lapptopp hakker ofte, med mobilen funger det ok. Har måtte ringe inn og opne ting som skulle være med i abonomanget noen ganger.
Hei Peeters, Så leit å høre at du opplever slike problemer med dekoderen din! Vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på vår hjemmeside https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at en kundebehandler kan bistå deg videre med feilsøking av dekoderen din. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine. Med vennlig hilsen, Canal Digital.
Jeg opplever stadig nye (og gjentatte) problemer med oneplace dekoderen. Skjermen går "i svart" rett som det er. Noen ganger hjelper det å skifte kanal, for deretter å skifte tilbake igjen - mens andre ganger må jeg rett og slett kutte strømforbindelsen for å få den i gang igjen. Dekoderen " misser" stadig på opptak, og restarter i "hytt å pine". Jeg har prøvd alskens råd fra kundeservice - inklusive å slette data fra CD- appen, men det dukker stadig opp forskjellige problemer på nytt. Jeg ser på nett at det er mange andre brukere med de samme problemene, så for meg virker one-place dekoderen å være et uferdig produkt som er sluppet på markedet før det er ferdig utviklet...
Frustrerende frekke folk som skjuler seg bak telefonene.callsentrene fra hel****.
Fikk dekoderen for ca to år attende, var berre trøbbel med den fikk ny og den har fungert litt betre men aldri perfekt. Det oppstår til stadigheit tull og problemer som er til stor iritasjon. Kundeservice klarer ikkje å hjelpe. Slik eg ser det så skulle cd trekt desse dekoderene tilbake og gitt kundene noko som fungerer. Dette produktet er ikkje godt nok.