Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, rot og tull når det gjelder faktura. Sender purring på kreditnota og dårlig oversikt.
Hei Knut! Vi beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med kundeservice rundt fakturaspørsmål til ditt abonnement, og vi forsøker alltid å gi en så forståelig forklaring som mulig på hvordan vårt fakturasystem, og ditt fakturabilde, fungerer. Du kan alltids kontakte oss igjen på kundeservice via telefon 915 060 70, på chat via hjemmesiden vår https://satellitt.canaldigital.no/ eller på våre facebooksider under navnet: Canal Digital Norge, så kan vi se nærmere på saken din om det fortsatt er noe du føler er uklart Knut. Hilsen Canal Digital
Nettet ble ødelagt plutselig over natta. Etter masse mas og videresending fra en kundebehandler til en annen og mange dager, kom bravida. De påstod at kabelen hadde blitt rørt og ødelagt av oss, noe som selvfølgelig ikke var tilfelle her. Jeg har verken fått noen operatører eller noe alternativ løsning på saken og sitter nå uten nett og tv i over 8 dager. Jeg har aldri møtt noen så uprofesjonelle eller dårlige kundebehandler noensinne. Eneste jeg får høre er 1-4 virkedager, og når jeg ringe for å purre på saken, så blir jeg bare fortalt at jeg må vente enda flere virkedager. Det er ikke første gang jeg opplever dette. Vil bare si at jeg heller hadde valgt get eller noen annen leverandør. Aldri vil jeg noe med disse å gjøre igjen.
Hei Arnit! Du har nå kommet til Canal Digital (parabolsystemer) sin side her på www.Bytt.no. Canal Digital Kabel har nå blitt Telenor, vi er og var to forskjellige selskaper så vi kan dessverre ikke hjelpe deg med din henvendelse ang ditt internett. Dersom du ønsker assistanse med kabel-TV, T-We, internett eller telefoni må du ta kontakt med Telenor. Dette navnebyttet som ble utført på Canal Digital Kabel har skapt litt forvirring siden 23. oktober 2018, men mtp. fremtiden vil det forhåpentligvis bli litt mer oversiktlig. Du finner Telenor sin chatsupport her: https://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/ Telenor sin Facebook-side er: https://www.facebook.com/telenornorge/ og du kan også ringe deres kundesenter på 915 09000. Hilsen Canal Digital
Sa opp Canal Digital og hadde betalt min siste faktura. Oppdaget at de hadde trekt enda en mnd etter oppsigelsestid (ca 1000kr). Når jeg ringte for å informere om dette sa de at de hadde gjort en feil og at de ville returnere pengene til min konto etter 2 UKER!!! Det er ikke greit å "stjele" 1000 kr for så å levere tilbake etter 2 uker, jeg trenger disse pengene nå.. Elendig av Canal Digital!! Her bør dere svare for dere! Dette er tyveri i mine øyne!
Hei Morten! Vi beklager om du har blitt feilaktig fakturert fra oss, det skal ikke skje. Om det imidlertidig har vært benyttet avtalegiro i nettbanken for betaling av fakturaer fra oss før abonnementet ble sagt opp, er det viktig at du sletter denne avtalen selv, da vi ikke har juridisk hjemmel til å logge inn på kunders nettbank og slette dette. Ved tilbakebetaling av tilgodebeløp fra oss, så blir alt slikt betalt ut på 2 tidspunkt i måneden i bulk, og det kan da ta alt fra en dag til 14 dager og vi beklager ekstra ventetid på dette Morten. Hilsen Canal Digital
Kundeservice er kun styrt av salg og er ikke ute av å bevare kundens interesse i det hele tatt. Ble forsikret om en gratis forlengelse av et abonnement jeg ville avslutte. Dette takket jeg ja til, noe som viste seg å være deres siste måte å skvise ut 500,- til av meg. Å kontakte kundeservice med et problem er håpløst, det eneste som betyr noe for de er pengene på konto. De tjente 500,- men tapte flere kunder i meg, min familie og venner på livstid.
Hei Jon! Jeg beklager om det har blitt oppfattet som gratis abonnement videre, men om det blir gitt gratisperioder med eller uten gratis nytt utstyr, så vil det alltid følge med en bindingstid på 12 måneder på Norgespakken som det også blir opplyst på ved bekreftelse på dette tilbudet. Da enten ved at det blir informert i et salgsopptak, på en SMS der tilbudet blir presentert eller både og. Om vi skulle gitt gratis abonnement uten videre ville dette vært en veldig lite kostnadseffektiv forretningsmodell. Hilsen Canal Digital
De har tappet en eldre dame på over 80 år i snart 2 år. Ble oppdaget ved tilfeldighet. Jeg har måttet sende brev til styreformann, daglig leder, og varslet politianmeldelse samt saken er oversendt brukerklagenemnden for behandling der også. Og tv2 vurderes om de ikke innen par dager har løst saken. De hindrer deg å nå de på seriøs måte. Ingen mailer, ingen får tak i sjefen, ingen kjenner forrige saksbehandler, ingen bryr seg. Moralen til dem som driver selskapet må være råtten. Og de ansatte i kundeservice styres nok av disse menneskene over seg. IGJEN, JEG RÅDER DEM SOM LESER DETTE TIL Å VELGE HVA SOM HELST ANNET SELSKAP. OG en ting til. ALLE som har hatt parabol fra dem, og gått over til breiband fra canal digital nå Telenor, sjekk om de tapper din konto for penger etter avsluttet kundeforhold. Om det skjer, anmeld dem, kjør sak på de, og aldri gi dere.
Hei Per-Åge! Det jeg kan se for meg har skjedd her er at det er blitt anskaffet et abonnement hos Telenor som tidligere het Canal Digital Kabel, men uten å levere oppsigelse til oss her på Canal Digital (parabol). Vi er, og var, tross navnelikheten to forskjellige selskaper. Dette navnebyttet som ble utført på Canal Digital Kabel har skapt litt forvirring siden 23. oktober 2018, men mtp. fremtiden vil det forhåpentligvis bli litt mer oversiktlig da vi fremover blir å kjenne som to forskjellige selskaper ved mer distinktive navn, i Canal Digital hos oss som leverer TV via et parabol og satelittsystem, og Telenor som leverer TV og internett via bredbånd/fiber. Om dette var tilbake i 2017 hadde vi imidlertidig et samarbeid kalt "plattformbytte" for kunder som gikk fra oss til Telenor (da Canal Digital kabel), og andre veien. I denne prosessen var det viktig at det ved overgang til Telenor og anskaffelse av abonnement hos dem, ble informert om at det skulle erstatte et gjeldende abonnement her hos oss på Canal Digital. Vi som to forskjellige selskaper har og hadde ikke tilgang til hverandres systemer og vil og ville ikke på det tidspunktet fått opp noe kundebilde for "motsatte" kunder og více versa. I en slik prosess som var tilgjengelig på det tidspunktet, var det derfor veldig viktig at dette ble informert om kundenummeret man hadde hos Canal Digital (parabol) til Telenor (canal Digital Kabel) for at de skulle sende en forespørsel om oppsigelse over til oss. Om dette er tilfellet er det ihht. rutiner på dette tidspunktet, i likhet med f.eks overgang fra Riks-TV til Viasat eller andre selskaper som ikke her befatning, eller tilgang til hverandres systemer. Om oppsigelse da ikke er registrert vil det fortsette som vanlig. Det er imidlertidig veldig forståelig at det er en slik situasjon denne kunden nå står i, men det er mulig å forhøre seg med Telenor om de har loggføringer av om dette gjaldt et plattformbytte eller ikke, og dere kan også kontakte oss her på Canal Digital direkte på kundeservice for å sjekke om det har vært forespørsler om oppsigelse eller plattformbytte i tidsrommet det gjelder. Hilsen Canal Digital
Blir oppringt fra nye nummere 15-20 ganger pr dag.. Prøver å blokkere, men Canal Digital har tydeligvis ubegrenset med nummere å ringe fra. Håper teleoperatørene tar tak i saken og nekter dem å bruke deres tjenester.
Hei Lill! Ofte kan man bli ringt pga. at man har deltatt i konkurranser eller undersøkelser, da vil det komme opp alternativ om vedkommende ønsker tilbud fra samarbeidspartnere. Dette må fysisk hukes av. Eventuelt kan vilkårene til eventuelle konkurranser inkludere samtykke i å bli kontaktet av samarbeidspartnere. Da vil vedkommende bli ringt opp. På grunn av dette kan det bli vanskelig å få fjernet nummeret individuelt fra våre lister da det er mulig at nummeret vil bli lagt inn igjen ved senere tidspunkt, så det tryggeste vil være å registrere seg i Brønnøysundregistrene for å reservere seg mot telefonsalg generelt. Man kan registrere seg i Brønnøysundregistrene her: https://www.brreg.no/. Om du kontakter oss direkte på kundeservice kan vi imidlertidig notere oss telefonnummeret ditt og overbringe dette til de eksterne salgsselskapene vi har et samarbeid med, så skal du slippe å bli oppringt fra dem igjen her. Hilsen Canal Digital
Canal Digital er jo først og fremst markedsledene på bildekvalitet. Jeg elsker den nye dekoderen med den kan jeg få alt jeg lekser med telefonen min på tven. Trenger ikke noe form for en ekstra enhet for underholdning. Android gjør det lett og få google home med i en sammensveiset pakke. Jeg sier ok google skru på tv.