Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Canal Digital har en svært dårlig kundebetjening - de leverer ikke på Min Side - når de ikke klarer å få frem fakturahistorikken til kundene tilgjengelig - den er ute av funksjon .... i lang tid får du følgende svar "Uventet feil" er deres slagord. På deres Chat så virker det som saksbehandler har mange de behandler om gangen, og det går opp til 15-20 min før de responderer. Når du spør om når fakturahistorikken skal komme opp igjen så "drar" de en historie om at du bruker feil nettleser. Fungerer ikke uansett nettleser. Ikke rart dette selskapet oppnår en negativ tilbakemelding på sin kundeservice!
Jeg har fått tilgang til fibernett og ville vite når jeg måtte si opp mitt abonnement. Kundeservice opplyser meg om at jeg ikke har noen oppsigelsestid eller binding på mitt abonnement og kan ringe samme dag for avslutte mitt kundeforhold. Dagen før oppkobling til fibernett ringer jeg kundeservice for å få avsluttet kundeforholdet mitt, da opplyser ny kundebehandler meg om at jeg kan si opp avtalen men har inneværende måned og neste måned jeg må betale for. Han opplyser meg om at de ikke er ansvarlig for hva andre kundebehandlere har sagt, selv om alt ligger på lydopptak. Skulle bli kontaktet igjen av hans overordnede. Resultat: Ingen ting hørt fra canal digital, ingen svar fra chat. Abbonnementet løper😡😡😡
Tragisk kundebehandling etter at tuner krasjet etter en oppdatering de valgte å gjøre uka før jul. Svart skjerm på 3. Døgn de lovte for 3 dager siden å ringe fra teknisk og gi en plan på dette ,men ikke et pip. Ringt inn 3 dager og blir bedt om og smøre meg med tålmodighet. MAKAN !!!!
Hei Walter, Så leit å høre om denne opplevelsen, beklager så mye! Det stemmer at det ble gjort en oppdatering på OnePlace-dekoderen vår i desember, som løste flere av de generelle problemene som kundene opplevde med dekoderen. Dessverre førte oppdateringen også til at noen få kunder fikk nye tekniske utfordringer med sine dekodere, noe vi jobber med å løse. Dersom du fremdeles opplever problemene du nevner ovenfor, så ønsker vi veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 91506070, eventuelt på chat på nettsiden https://www.canaldigital.no/kundeservice/, slik at vi kan se nærmere på dette. Med vennlig hilsen, Canal Digital
Styr unna om du kan. Her lurer de deg inn på diverse avtaler, sier en ting på tlf og så får man sms om helt andre ting. Evner ikke å ordne opp, viser til «sine rutiner». Helt håpløst, velg noe annet om du ikke ønsker å bruke noen timer hver mnd på å diskutere med en vegg..
Hei Line, Så leit å høre at du opplever deg lurt av våre kundebehandlere, slik skal det selvsagt ikke være! Dersom du ble kontaktet av vår salgsavdeling på telefon, så er det slik at SMSen som du takker OK på er den skriftelige og bindende avtalen. Dersom det ble lovet noe annet muntlig enn hva som står skrevet på SMS så er dette noe vi beklager på det sterkeste for, og skal ta videre som en tilbakemelding, slik at vi unngår lignende misforståelser i fremtiden. Med vennlig hilsen, Canal Digital
Oneplace er som beskrevet på Engelsk,hører til på en plass! Nemlig museum! Kan nesten ikke se på boksen uten å bli uvell...
Heisann Trond! Dette er leit å høre, vi ønsker selvfølgelig at alle skal ha en god opplevelse av OnePlace dekodern våres. Om det er slik at du til tid opplever tekniske feil oppfordrer vi deg til å ta kontakt med våres kundeservice. Enten via telefon 91 50 60 70 eller via våres chat på canaldigital.no. Slik at vi raskt kan ta tak i problemet.
Har One Place koblet til fiber uten parabol. Opplever hakking selv om hastigheten er mer enn god nok. Plutselig stoppet alt opp. Kontaktet kundeservice og fikk hjelp,men etter en stund var det like ille. Styr unna.
Hei Birger, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke dekoderen din videre. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.canaldigital.no, slik at vi kan se nærmere på dekoderen sammen. Med vennlig hilsen, Canal Digital
Ble oppringt etter å ha skaffet Altibox og fiber med tilbud om å kunne ha gratis canal digital i 6mnd + at jeg kunne fryse de siste 6mnd slik at jeg kunne bestemme meg om ett år...synes det hørt fantastisk ut (i ettertid: FOR FANTASTISK) og takket ja....og videre la selger ved sportspakken som var forlokkende når jeg ikke skulle betale noe før jeg evt bestemte meg for å fortsette om ett år. Etter å ha fått ordrebekreftelsen på mail så ser jeg at bindingstiden blir forlenget 6mnd etter 1 år...og at jeg da uansett er bundet til å betale 5000,- det påfølgende halvåret...DET SA SELGER INGEN TING OM. Slutt med kjeltringstrekene om dere vil ha kunder!!!
Hei Svein, Det var veldig leit å høre om denne opplevelsen, dette beklager vi så mye for! Det er mulig å fryse sitt abonnement i opptil 6 måneder i løpet av en 12-måneders periode, selv under bindingstiden. Dette vil medføre en forlengelse av bindingstiden med antall måneder abonnementet har vært fryst. Mer om dette kan du lese her: https://www.canaldigital.no/kundeservice/abonnement/jeg-vil-pausefryse-mitt-abonnement/. Hilsen Canal Digital