Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min OnePlace dekoder har vært helt forferdelig. Den lever sitt eget liv og har flere feil som kundeservice ikke greier å fikse. Jeg har, etter lang tid, endelig blitt lovet en ny. Elendig service!
Hei! Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper at problemene som du har opplevd løses med den nye dekoderen din. Hilsen Canal Digital
De som sitt og tar i mot telefonen har ikke peiling på hva de holder på med.
Håpløst selskap nytter ikke å sette sammen ønskede pakker. Kommer til å bytte så snart det er mulig
Hei Oddbjørn! Det stemmer at det ikke er mulig å legge til enkeltkanaler inne hos oss, men du kan velge mellom en rekke ekstrapakker for å utvide og tilpasse innholdet i abonnementet ditt. Mer om ekstrapakkene som vi tilbyr kan du lese her: https://www.canaldigital.no/kanalpakker/alle-kanalpakker/ Hilsen Canal Digital
Gått en måned nå fra varer og installatør kom,manglet deler,kom ikke til avtalt tid,og det gjorde heller ikke installatør,tatt opp via tlf,men her sitter jeg da😤
Har fått svar fra Canal digital , det er bare å ta kontakt med kundeservice så skal alt ordne seg, når man har ringt kundeservice kanskje 10 ganger på under et år ,ser det ikke ut som det å ordne opp står serlig høyt..
Hei Anders H! Det er veldig beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med vår nyeste dekoder, og du føler du ikke har fått hjelp av kundeservice. Slik skal det ikke være. Vi vet ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er selvsagt ikke meningen at du skal oppleve at våre kundebehandlere ikke kan hjelpe deg, og at du opplever servicen som lite tilfredsstillende. Vi håper vi får anledning til å vise deg en betydelig forbedring ved neste anledning. Igjen så beklager vi for opplevelsen som du har hatt med vår kundservice hittil, din tilbakemelding vil bli tatt videre. Hilsen Canal Digital
Alt går kjempetregt. Kanalbytte går tregt. Bruker alt for lang tid på alt uansett hva du vil bytte til. Kjempedårlig!!
Hei, Svein. Det var skikkelig leit å høre at du opplever slike problemer med din dekoder fra oss, vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon915 06070 slik at de kan finne ut av hva som forårsaker dette problemet og hvordan vi kan fikse det for deg. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine.
Ikke kjøp den one place tuneren den gamle hvite er bedre nå du ikke har nett til kobling bare tull og bruke så mye på no som ikke er bra.
Hei Gøran, Så leit at du ikke er fornøyd med vår nyeste dekoder, det er veldig beklagelig å høre. Vil gjerne informere deg om at vi nylig har hatt en oppdatering på OnePlace dekoderen som skal ha løst mange av problemene knyttet til det å ikke ha dekoderen koblet til internett. Den nye software oppdateringen har gjort brukeropplevelsen uten internettilkobling mye bedre, så vennligst sjekk om din dekoder har den nyeste oppdateringen. Forhåpentligvis vil dette forbedre din opplevelse med OnePlace dekoderen. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil. Hilsen Canal Digital