Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter sammenslåingen av Viasat og Canal Digital endret TV markedet seg. Viasat var fantastisk. Men nye selskapet Allente er helt elendig. Kan ikke finne ord på hvor dårlig de er på kundeservice. Ville ikke anbefalt disse til min fiende en gang. Priser er alt for høye, service er dårlig og ofte nedetid. Håper det kommer nytt tilbud på markedet snart. Bytter med en gang da.
Styr langt unna. Håpløs fakturering, elendig nettside og det er umulig å så opp. Jeg har forsøkt å si opp men det er helt umulig. Blir henvist til et nummer som aldri svarer . Kontaktet forbrukerrådet
Jeg ber Allente gang på gang med å slutte å ringe meg, men det gjør de ikke. Rett og slett telefonterror og kjøpspress.
virker 60% av tiden å gjentakende feiler med fakturering. Blir lovet ting som sumo og Viaplay inkludert men det dukker opp som ekstra på faktura. nettsiden ligger ofte nede og ofte problemer med å cromecaste fra mobil. populære programmer er ofte vanskelig få tilgang til, kan virke som en form for bruker begrensing.
Dekoderen virker dårlig, må dra ut strømmen flere ganger daglig for at den skal virke. Det er også stadig melding om at vi ikke har tilgang til kanalen vi vil se, og å starte noe fra ukesarkivet virker bare av og til ...
Elendig kundeservice. Elendig tjeneste. Pass for all del på at du ikke sender oppsigelse på Mail, for den blir ikke godtatt.
Tok abonnement sammen med kjøp av tv da det var bra tilbud. Bindingstid var 31.11. Først va jeg overrasket da jeg fikk faktura den 15.oktober!!! for å betale for desember måneden. Prøvde å si opp abonnementet med en gang, men siden jeg hadde bindingstid det var ikke mulig. 1.desember klarte jeg å si opp abonnementet, men oppsigelse skulle begynnes 01.02. Så måtte betale for 2 måneder ekstra. Tjenestene som tilbys er ubrukelige og det er skamt dyrt. Kundeservice irriterer med å prøve å beholde deg som kunde med alle mulige måter. Konklusjon: betaler for tjenester som er ikke i bruk og tven ble altfor dyr totalt.