Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er jo en heltidsjobb å holde liv i tv sendingen. Må jo ringe hele tiden. Prøv ditt prøv datt. Blir aldri bedre. Har vært søppel siden jeg hadde pvr dekoderen for 12år siden. De er så snille at de gir deg gratis måneder men du må binde deg for et år. Da får de iallefall pengene dine men driter i om det fungerer.
Hei Martin, Beklager så mye for denne opplevelsen, slik skal det selvsagt ikke være. Det stemmer at friperioder medfører en bindingstid i 12 måneder på Norgespakken, som er vår basispakke. Vi forstår at dette ikke er en ideell løsning dersom du mangler TV-bilde, så vi ønsker også veldig gjerne å bistå deg videre med å løse problemene som du opplever. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 91506070, eventuelt på chat på nettsiden https://www.canaldigital.no/kundeservice/, slik at vi kan feilsøke videre sammen. Hilsen Canal Digital
Tror jeg har blokkert 100 forskjellige Canal Digital nummere nå de klarer fortsatt å ringe å plage meg år etter år etter år.
Hei Benjamin, Så leit å høre for denne opplevelsen, beklager så mye for dette! Slik skal det selvsagt ikke være, så vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 915 06070 eller på chat www.canaldigital.no, slik at vi kan få fjernet telefonnummeret ditt fra våre ringelister. Hilsen Canal Digital
Feil lørdag kveld. Kundesenter stengt :-( . Har ringt i flere dager, og fått opplyst at det skulle sendes en tekniker for å feilsøke. Ingen tilbakemelding. Traff nå (torsdag kveld) en hyggelig kundebehandler på kundeservice. Han opplyste at tekniker ikke var bestilt for reklamasjonen var ikke godkjent ennå. Ved henvendelse på mandag ble det opplyst at pga. under 1 år gammel parabol var det på garantien. Synes det er helt uhørt at det skal gå så lang tid å få hjelp. Parabolen datt ut på lørdag, nå er det torsdag og ingen ting har skjedd ennå!
Byttet til den nye One place tuneren som skulle være sååå bra.... Forbanner meg hver dag over denne tuneren, den er treg til å bytte funksjon, og kanaler, hakker ofte både i direktesending og på opptak. Tungvinn menystyring, og man må bekrefte i hue og ræva noen ganger, før man får sett på det man vil. Sist men ikke minst, det har ikke noe med tuneren å gjøre, men hvorfor i h.... klarer dere ikke å lage et system hvor man får tatt opp hele programmer uavhengig av reklamepausenes varighet? Opplever veldig ofte at det er mange minutter reklame før programmet starter, og da stopper opptaket "tidligere", slik at man ikke får med seg slutten, utrolig irriterende. Er dette det beste dere klarer å få til i 2020?
Hei Jonny, Så leit å høre om denne opplevelsen! Slik skal det selvsagt ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, slik at vi kan ta en nærmere titt på dekoderen din og se om vi får løst problemene som du opplever. Du kan ringe til 915 06070 eller på chat på hjemmesiden vår https://www.canaldigital.no/kundeservice/. Vi håper du kan ta kontakt med oss og beklager opplevelsen med dekoderen vår hittil. Hilsen Canal Digital
Ser at det ikke bare er meg som har en dekoder som er veldig treg. Noen ganger bruker en mellom 10-15 sekunder mellom å skifte kanal. Har ringt kundeservice mange ganger og svaret er hver gang at de vet om problemet, men arbeider for å løse det. Blir temmelig provosert når jeg ser hva kundeservice svarer på et tilsvarende innlegg for 3 uker siden: Svar fra Canal Digital en måned siden Hei, xxxxx Det var skikkelig leit å høre at du opplever slike problemer med din dekoder fra oss, vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon915 06070 slik at de kan finne ut av hva som forårsaker dette problemet og hvordan vi kan fikse det for deg. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine. Kjære Canal Digital, hvorfor svarer dere dette på denne siden når dere sier at dere pr nå ikke har noen løsning når vi faktisk ringer dere? (Har fulgt alle deres råd om factory-reset osv. Dette holder rett og slett ikke)
Hei Rolf, Så leit å høre at du opplever slike problemer med OnePlace-dekoderen din, beklager opplevelsen! Det stemmer at vi opplever at kanalbytte er tregt, men da maks 5 sekunder og dette er noe som vi jobber med å løse gjennom en fremtidig oppdatering. Det skal selvsagt ikke være slik at du må vente 10-15 sekunder til kanalen byttes. Test gjerne å klikke to ganger på Google-knappen på OnePlace-fjernkontrollen, slik at bakgrunnsapper lukkes. Sørg også for at OnePlace ikke har vært påslått i over 24 timer, da det kan påvirke hastigheten til dekoderen. Til slutt kan du teste å slette dataen på dekoderen din slik: 1. Trykk på Meny-knappen. 2. Trykk OK på instillinger. 3. Trykk OK på apper. 4. Velg Canal Digital-appen. 5. Trykk OK på slett data. 6. Trykk på Meny-knappen. 7. Velg lett standby og oppdater fjernkontrollen. 8. Når "Begynn å se på TV nå" dukker opp på skjermen trykker du opp med piltasten en gang slik at "Begynn å se på TV nå" blir markert oransje. Trykk OK. Ta gjerne kontakt med oss på nytt om problemer vedvarer på telefon 91506070 eller på chat https://www.canaldigital.no. Igjen, beklager for opplevelsen som du har hatt med OnePlace-dekoderen vår hittil. Hilsen Canal Digital
Dekoder som var ny for 2 måneder siden virker ikke lenger. Menytasten virker ikke. Kundesenter opplyses være stengt. Opplyses på hjemmesiden å være oppe til 20. 00 Ringt kl 18.30. Dette er temmelig irriterende...
Hei Asle, Så leit å høre at du opplever problemer med dekoderen din, beklager så mye for denne opplevelsen! Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.canaldigital.no. Vi opplevde problemer med telefonlinjen for et par uker siden, men kundeservice er åpent til 21.00 på hverdager. Med vennlig hilsen, Canal Digital
Hadde tidligere? faktureringsperiode på 6 måneder og hadde betalt faktura for perioden 01.05.20 - 30.10.20, men i august endret jeg denne til 3 måneder og bestilte frys i perioden 01.11.20 - 28.02.21 via deres nettside da abonnementet benyttes på feriested som står ubrukt i vinterhalvåret. Mottok 21.09.20 likevel faktura for perioden 01.11.20 - 30.04.21 som jeg stoppet. Ble 5. november oppringt av en kanonselger som klarte å få meg til å bestille ny dekoder og tok da opp dette med han. Han bekreftet at det var bestilt frys frem til 28.02.21 og skulle sørge for at faktureringsperioden ved neste forfall ble endret til 3 måneder men jeg måtte betale for perioden 01.03.21 - 30.04.21, noe jeg gjorde. Til min forbauselse fikk jeg nylig en faktura i nettbanken på kr. 2673 som i følge spek. gjelder One Place boks/dekoder med kr. 1656, som avtalt pris, og kr. 1017 for abonnement Norgespakken for perioden 01.11.20 - 31.01.21!!! Gir dere imidlertid to stjerner som honnør til Kundeservice som forsøker å rydde opp i rotet som de i bakapparatet forårsaker, da rot med faktureringen har skjedd litt for ofte. Hilsen kundenr. (anonymisert)