Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært Canal Digital kunde i alle år. Når jeg plutselig trenger hjelp er de helt nådeløse på at kunden selv skal betale for tekniker selv om det er tydelig at teknikeren som har vært der har gjort en slett jobb. De er likgyldig til at du står uten TV-signal. Anbefales ikke!
Hei Egil! Vi har 1 års reklamasjonsrett på installasjon eller feilretting utført fra montørselskaper med et samarbeid hos oss, og det er viktig at du kontakter oss så raskt som mulig om du opplever problemer med signalene. Om dette er en nylig installasjon/feilretting på utstyret ditt anbefaler vi deg å kontakte oss på kundeservice igjen så vi får sjekket opp i hva som kan har skjedd her og om kravene ovenfor oppfylles for reklamasjon på installasjonen. Hilsen Canal Digital
Ok kundeservice, svarer ok på spørsmål. Alltid vært bra tilbakemelding på mail eller telefon. Lite eller ingen nedetid, alltid bra signaler både til tv og Internett..
Dette er et selskap som bare tenker penger. Nå har TV pakken steget i pris.
Et hendelsesforløp: 1) Overtar hytte med CanalDigital parabol 1. oktober. Får mail 25 september om kundeforhold og forsøker å logge inn på min side. Virker ikke. Antar at abonnementet ikke er åpnet. Siden jeg ikke har overtatt hytta, kan jeg jo ikke sjekke om det virker. 2) Prøver igjen 1. oktober. Virker fortsatt ikke. Skriver til dem. Venter en uke. Får abrakadabra svar. CanalDigital hevder de har nullstilt passordet. Men det virker fortsatt ikke. 3) Så sier jeg opp. Og nå vil de ha betaling for to måneder -- for et abonnement som jeg altså ikke har kunnet bruke. 4) Deretter hevder de månedsprisen. Ifølge forbrukerloven har jeg da rett til å si opp fra det tidspunkt de hever prisen. 5) Så jeg skriver til kunde-"service" og sier at jeg vil si opp fra 1. november. Svar: Du må ringe i telefonen for å få lov til å si opp. Når jeg ringer, må jeg naturligvis vente i et kvarter. Og så får jeg snakke med det som trolig er den samme mannen som skrev mail. Han er svært overrasket over at jeg vil si opp, og tar ikke imot oppsigelsen før jeg blir meget tydelig i telefonen. Til sist aksepterer han og sender meg en mail med bekreftelse på at abonnementet stoppes 1. november. 6) Dagen etterpå får jeg en ny mail, som fastslår at abonnementet løper til 1. desember. Min konklusjon: CanalDigital er kun ute etter pengene, har ingen intensjoner om å ordne opp i feil, men de er gode til å hale ut tiden så kundene må betale for noe de ikke får, eller ikke ønsker.
Hei Terje. Først ønsker jeg å beklage for dine negative opplevelser med oss. Når man overtar et abonnement overtar man det akkurat slik forrige eier har abonnementet, dermed blir det ordinære oppsigelsesregler som gjelder. Om du skulle ønske kan du ta direkte kontakt med oss på telefon, chat eller skrive inn til oss på vår Facebook side så hjelper vi deg mer enn hjelpe med innloggingen til min side. Hilsen Canal Digital
Samboer har kjøpt brukt tuner pga tordenvær. Etter fire samtaler med kundeservice med opptil en time ventetid på tlf uten tilbakering mulighet så er det fortsatt ikke i orden. Den brukte tuneren må pares med kortet noe som er greit nok, men dette måtte tilslutt teknisk ta seg av når dem hadde tid. Har nå gått en uke til uten å bli kontaktet.
Hei Tommy! Vi hadde i forrige uke til tider stor kø på våre telefonlinjer og vi beklager dette. Et rent eierskifte av en brukt dekoder over til deres abonnement har vi mulighet til å utføre over telefon, men du kan også kontakte oss på Chat via hjemmesiden vår https://satellitt.canaldigital.no/ eller på Facebook under Canal Digital Norge. Et slikt eierskifte skal ikke ta mer enn et par minutter normalt, så jeg beklager om du har hatt slike problemer med dette. Det er imidlertidig viktig at dekoderen som er anskaffet er av modell som tidligere har blitt benyttet hos oss her på Canal Digital med TV signaler via et parabol og satellitt system. Om dekoderen som er anskaffet hører til f.eks Telenor som tidligere var kjent som Canal Digital Kabel (to forskjellige selskaper da og nå), eller om dette er en dekoder av lik type og modellnummer, men som har vært anskaffet fra et dansk/svensk Canal Digital abonnement, kan dette by på problemer. Slik du forklarer det skal du nok bli oppringt igjen av vår 2. linje teknisk som har fått tildelt denne saken ettersom dette eierskiftet da ikke høres ut til å ha blitt utført på stående fot, og de ringer ut igjen så fort de har mulighet til dette. Vi må bare beklage at du har støtt på denne ventetiden Tommy, men vi skal nok få en løsning på denne saken. Hilsen Canal Digital
For all del ikke inngå binding med Canal Digital.. Dette må være det eneste selskapet som nekter å la meg avslutte et abonnement for en tjeneste de ikke klarer å levere. Når man ringer kundeservice tar det lang tid å få svar og de som svarer må la deg vente i lengre perioder menst de snakker med sjefen for å finne ut hva de kan svare /ikke svare.
Hei Per. Det er leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse. Vi opplever til tider ganske stor pågang og da kan det være en løsning å ringe på at annet tidspunkt. Vi har også support på chat og facebook som du kan benytte. Uten å vite så mye om hva du har hatt av problemer, må du nesten ta kontakt med oss igjen slik at vi kan få sett på problemene. At våre kundebehandlere gjerne tar en dobbelsjekk om de er usikre kan noen ganger ta litt tid, men vil i det minste sikre at man får rett svar/løsning. Mvh Canal Digital
Lite løsningsorientert support, bilde hakker, ingen harddisk inkludert og derfor heller ingen opptaksfunksjon, start forfra fungerer somregel ikke. Flere runder med support uten varig løsning. Jeg har gitt opp på produktet, og gleder meg til bindingstid er ute. Pris gjenspeiler på ingen måte hva du får.
Hei Thomas. Det er leit å høre at du opplever tekniske problemer med dekoderen fra oss, og ikke får tilstrekkelig med hjelp for å løse problemet her. I de fleste tilfeller når det er hakkete eller uskarpe bilder, er det signalproblemer. Det er selvsagt mulig å få opptaksfunksjon, men det koster noe ekstra, da vi ønsker at våre kunder skal få mulighet til å velge mellom å ha eller å ikke ha denne funksjonen. Jeg vil derimot be deg ta kontakt direkte med vår kundeservice på chat fra nettsiden, privatmelding på Facebook eller via 91506070. Hilsen Canal Digital.