Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte canal digital satelitt i november 2018 og fikk alt jeg skulle ha. Montør skulle komme men kom ikke før 20.des. Support var lite løsningsorientert og jeg som kunde måtte flere ganger komme med forslag til løsning. Etter 4 forsøk på å montere satelitt uten å finne signal ga montør opp i begynnelsen av januar i år. Chatten med canal digital var både frustrerende og lite samarbeidsvillig og kundebehandleren avsluttet chatten uten at jeg ville det. Uhøflig og uhøvelig. De gav også skylden til montørene og jeg måtte omtrent dra en unnskyldning ut av dem. Eneste løsningen deres var å avslutte mitt abonnement hos dem noe de gjorde uten mitt samtykke. Jeg ville ha canal digital og en løsning på problemet. Loggen er lagret og den vil bli sendt videre for sånn vil ikke jeg som kunde bli behandlet.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi har dessverre ikke mulighet til å kommentere direkte på saken din her, men på generell basis, så er det slik at når montør ikke får opp signal på grunn av forhold der du bor (trær i veien eller lignende), så er det ingenting vi kan gjøre for å koble deg opp. Ut i fra at du sier at montør har forsøkt fire ganger, virker det også som at installatør virkelig har forsøkt alle utveier for å finne signal. Uansett så skal ikke våre kunder oppleve dialogen med oss som "lite samarbeidsvillig" og vi skal heller ikke avbryte en pågående dialog med hensikt, eller opptre uhøflig. Hvis det har skjedd, så beklager vi dette. Vi er usikre på hvordan abonnementet kan ha blitt avsluttet uten ditt samtykke og det skal selvsagt heller ikke skje, men eneste måten å løse slike tilfeller på uten at det medfører kostnader for deg, er at vi avslutter abonnementet så raskt som mulig etter vi har fått tilbakemelding fra kunde eller montør, om at det ikke er mulig å oppnå signal. Ellers vil man måtte forholde seg til normal abonnementsavgift og bindingstid, til tross for at man ikke får benyttet abonnementet. Mvh, Canal Digital
Det kostet over 600 kr. pr.mnd. og slikt som kort til Smart TV,'n kostet meg over 1000 kr. Det er 4 år siden jeg byttet til RiksTv som har 454 kr. pr.mnd og 500 kr for Common InterFace card og det er pris til dags dato..
Hei! Vi er usikre på om prisen du refererer til er riktig, da vi tilbyr alt vårt innhold (unntatt premium) og TV i flere rom for bare 597 kr måneden. Samtidig så har RiksTV økt prisen til 529 kr måneden. Da får du færre kanaler og nesten halvparten av kanalene, krever at du har boks med Internett-tilgang, i motsetning til vårt innhold, som du får direkte fra satellitt. Vi tror ellers du vil bli positivt overrasket over hvor mye vi har utviklet oss på 4 år, hvis du skulle ønske å prøve oss igjen. Vi har stor fleksibilitet i valg av kanaler og innhold, slik at vi er sikre på at du vil finne et prisnivå som passer for deg. Vi har alltid gode tilbud og du finner oss på https://satellitt.canaldigital.no/ Mvh, Canal Digital
Etter å ha fått innlagt fiber fra Altibox sa jeg opp Canal digital. Like etter ringte en pågående selger. Jeg hadde noen krav til tilgjengelighet til frie europeiske kanaler. Det var "ikke noe problem", noe den likevel ikke kunne oppfylle. Jeg hadde sittet over angrefristen. Jeg hadde imidlertid ikke angret men derimot ikke fått hva jeg hadde lovet. Kravet gikk til inkasso. Det endet med forliksråd der jeg vant.
Vi kommenterer ikke saker fra Forliksrådet offentlig, men på generelt grunnlag beklager vi at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi etterstreber naturligvis å holde god kvalitet i alle salgssamtaler og det er viktig for oss at selger alltid gir korrekt informasjon. Du er velkommen tilbake ved en fremtidig anledning. Mvh, Canal Digital
Messanger på Facebook, svarer kjapt gir go service. Kommer raskt tilbake med svar om de ikke har det med en gang. Kjempefornøyd
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper du blir like fornøyd i fortsettelsen! Mvh, Canal Digital
Vært kunde der i mange år. De er alltid hjelpsomme og gir god service og Canal Digital Appen for parabol er super bra. Kan trygt anbefales.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper du blir like fornøyd i fortsettelsen! Mvh, Canal Digital
Jeg er kunde hos CD nå i over 14 år minst. Ser etter disse åra at utviklingen av dekodere og ikke minst strømmetjenester har skutt i været. CD har etter min mening Norges beste kanaler god underholdning for hele fam. Et hav med barnekanaler og til ungdommen er det også et par musikk kanaler og for far og mor er det cmore kanaler som er filmer/serier døgne rundt. For di som er sport frelst kan jeg jo nevne en egen side på go tjenesten. Der finner du ut alt som sendes den aktuelle dagen av sport og hvilken kanal. Men med go så trykker du på det du vil se og vipps så kommer sendingen opp på den enheten du bruker. PC-iPad-iPhone og appel TV. Vist det er flere som vil bruke go samtidigt så er det bare til å utvide abo slik at hele gjengen kan se samtidigt det di vil. Kundeservicen er behjelpelig med allt du lurer på. Er det et problem så gir di seg ikke før di har funnet ut av problemet. Så jeg anbefaler CD Sattelitt på det varmeste. Dere vil ikke angre. PS di har en stor pakke til nye kunder slik at du kan prøve pakkene deres i en angitt gratis periode og du får utstyret og gratis montering.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Et tips til deg om du ikke allerede vet det: akkurat nå får alle våre kunder en gave fra oss (kostnadsfritt og uforpliktende), som du kan motta ved å akseptere gaven på Min Side, ved å ringe kundeservice, eller henvende deg på chat eller mail. Dette er noe vi gjør fordi vi setter pris på våre kunder. Håper du blir like fornøyd i fortsettelsen! Mvh, Canal Digital
Vi har dårlig signal og ikke signal i regnvær, snøvær eller torden i nærheten. Har kontaktet via Chat Canal Digital og pga stor pågang valgte vi å få svar via e-post. Har nevnt at parabolen var arvet fra tidligere eier da vi kjøpte huset og vi har hatt den i mer enn 15 år. Kan det være noe feil med parabolen at det er så sensitivt? Har ikke fått noe svar selv om det er gått mer enn 2 uker...
Vi beklager at du har problemer med signalene og at du ikke har fått løst problemet ennå. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi nok få hjulpet deg. Bruk gjerne chat eller kontaktskjemaet nederst på denne siden: https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ Mvh, Canal Digital