Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk dekoderen for ca to år attende, var berre trøbbel med den fikk ny og den har fungert litt betre men aldri perfekt. Det oppstår til stadigheit tull og problemer som er til stor iritasjon. Kundeservice klarer ikkje å hjelpe. Slik eg ser det så skulle cd trekt desse dekoderene tilbake og gitt kundene noko som fungerer. Dette produktet er ikkje godt nok.
Valgte å prøve Canal Digital etter å ha vært kunde hos RiksTV fra starten på bakkenettet. Med fiber-tilknytting så jeg for meg streaming av TV med CD sitt utstyr. Dette har vært en stor skuffelse.. Fra starten i høst har det hele tiden være problem. Stadig oppstår det perioder med stopp i bildet, flere sekunder, oftest mens lyder går videre, - og så en "galopp" i bildet for "å ta igjen" lyden. Eller, som nå i kveld, skjermen går i svart, ingen lyd, og så etter 7-8 sekunder kommer sendingen tilbake. Problemene synes stadig å endre karakter... og må til tider resette OnePlace dekoder/streamer ved å kutte strømmen. Så kan det holde i minutter før problemer oppstår på nytt... Har prøvd i dialog med CD sin FrontDesk å få forklart problemene, men det virker ikke som de tar eierskap til dem.. Føler ikke at jeg kommer noen vei. Andre Android-apper på samme OnePlace streamer ( som NRK, Strim, Viaplay) går så det suser, uten problem, på samme. Canal Digital sin mobil-app går også så det suser på min mobl, - helt uten stopp ... Situasjonen med CD er ikke holdbar. Har dessverre binding i ett år, dvs. til høsten 2021, men skulle gjerne kunne bli fristilt fra abonnementet nå straks.
Canal Digital spekulerer i "forsinkelsesgebyrer" og det faktum at de ser ut for å en en slags avtale med enkelte rettsinnstanser. Jeg ble også utsatt for identitetstyveri, og det tok flere måneder før C.D. innrømmet afæren, og betalte meg tilbake. Påfølgende diktet de opp gebyrer, som de kjørte igjennom i forliksrådet, selv om jeg beviste of forliksrådet at begge faktura var betalt. Bevisst svindel, med støtte i forliksrådet. Alle jeg har snakke med har samme erfaring.
Ble overført til det ene og det andre, måtte hver gang forklare problemet om igjen.." gå inn på apper og da Canal...slett data og ALT er ok" Nei ha gjort det 5-9 ganger sier jeg og da.... setter vi deg over til... Aarg...!!
Hei Michael, Beklager så mye for opplevelsen som du har hatt med vår kundeservice. Dersom du opplever tekniske problemer med dekoderen din, er dette noe som kan feilsøkes gjennom vår første linje på telefon 91506070. Kundebehandlerene på denne linjen har mulighet til å bistå teknisk med de fleste problemene som du måtte oppleve, men dersom de ikke klarer å finne en løsning, vil du settes over til vår eskalerte tekniske linje. Der har kundebehandlerene mulighet til å utføre mer avansert feilsøking. Hilsen Canal Digital
Klarer ikke å løse problemer med dårlig signal, og skylder på nettleverandør. Følger ikke opp avtaler, svarer ikke på telefonen, og er i det hele tatt elendig på det meste
Problemer med One Place dekoder.Ustabil, kan ikke skifte kanal ved satelittbruk.Må bruke nettverk, for det meste, men da er det ca 1 min forsinkelse.(ikke bra spesielt vedr sportssendinger🤔
Hei Ivar! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår OnePlace-dekoder, vi beklager for denne opplevelsen her! Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice, enten på chat i hjemmesiden https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at vi kan ta en titt på problemene som du beskriver og feilsøke dekoderen din sammen. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil. Hilsen Canal Digital
Får ikkje sett tv direkte. Vi fekk One place tilbud på tlf. Samboeren min er litt , faktisk veldig dårlig på teknologi . Han sa ja takk til den enda vi ikkje har internett. Ser kun opptak no. Trist. Trudde det skulle gå bra med mitt bærbare internett fra Telia. Tom antenna vår som var ny blei demontert til en forferdelig tallerken. Vi fekk ikkje angreskjema. Hjelp!