Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bilde forsvinner å hakker hver eneste kveld, stor frustrasjon, et ubrukelig system.
Treg og hakkete bilde til tider på dekoder, steaming til lapptopp hakker ofte, med mobilen funger det ok. Har måtte ringe inn og opne ting som skulle være med i abonomanget noen ganger.
Hei Peeters, Så leit å høre at du opplever slike problemer med dekoderen din! Vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på vår hjemmeside https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at en kundebehandler kan bistå deg videre med feilsøking av dekoderen din. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine. Med vennlig hilsen, Canal Digital.
Jeg opplever stadig nye (og gjentatte) problemer med oneplace dekoderen. Skjermen går "i svart" rett som det er. Noen ganger hjelper det å skifte kanal, for deretter å skifte tilbake igjen - mens andre ganger må jeg rett og slett kutte strømforbindelsen for å få den i gang igjen. Dekoderen " misser" stadig på opptak, og restarter i "hytt å pine". Jeg har prøvd alskens råd fra kundeservice - inklusive å slette data fra CD- appen, men det dukker stadig opp forskjellige problemer på nytt. Jeg ser på nett at det er mange andre brukere med de samme problemene, så for meg virker one-place dekoderen å være et uferdig produkt som er sluppet på markedet før det er ferdig utviklet...
Frustrerende frekke folk som skjuler seg bak telefonene.callsentrene fra hel****.
Fikk dekoderen for ca to år attende, var berre trøbbel med den fikk ny og den har fungert litt betre men aldri perfekt. Det oppstår til stadigheit tull og problemer som er til stor iritasjon. Kundeservice klarer ikkje å hjelpe. Slik eg ser det så skulle cd trekt desse dekoderene tilbake og gitt kundene noko som fungerer. Dette produktet er ikkje godt nok.
Valgte å prøve Canal Digital etter å ha vært kunde hos RiksTV fra starten på bakkenettet. Med fiber-tilknytting så jeg for meg streaming av TV med CD sitt utstyr. Dette har vært en stor skuffelse.. Fra starten i høst har det hele tiden være problem. Stadig oppstår det perioder med stopp i bildet, flere sekunder, oftest mens lyder går videre, - og så en "galopp" i bildet for "å ta igjen" lyden. Eller, som nå i kveld, skjermen går i svart, ingen lyd, og så etter 7-8 sekunder kommer sendingen tilbake. Problemene synes stadig å endre karakter... og må til tider resette OnePlace dekoder/streamer ved å kutte strømmen. Så kan det holde i minutter før problemer oppstår på nytt... Har prøvd i dialog med CD sin FrontDesk å få forklart problemene, men det virker ikke som de tar eierskap til dem.. Føler ikke at jeg kommer noen vei. Andre Android-apper på samme OnePlace streamer ( som NRK, Strim, Viaplay) går så det suser, uten problem, på samme. Canal Digital sin mobil-app går også så det suser på min mobl, - helt uten stopp ... Situasjonen med CD er ikke holdbar. Har dessverre binding i ett år, dvs. til høsten 2021, men skulle gjerne kunne bli fristilt fra abonnementet nå straks.
Canal Digital spekulerer i "forsinkelsesgebyrer" og det faktum at de ser ut for å en en slags avtale med enkelte rettsinnstanser. Jeg ble også utsatt for identitetstyveri, og det tok flere måneder før C.D. innrømmet afæren, og betalte meg tilbake. Påfølgende diktet de opp gebyrer, som de kjørte igjennom i forliksrådet, selv om jeg beviste of forliksrådet at begge faktura var betalt. Bevisst svindel, med støtte i forliksrådet. Alle jeg har snakke med har samme erfaring.