Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Allente TV
1.4
922 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Ingen trend

Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
922 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-leverandører
14%
Forferdelig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 922 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
62
47
55
91
667
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Allente TV
Allente TV har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dyrt og dårlig service

Omtale av  Tony H

Finnes flere alternativer der ute til en billigere penge..

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Synd det ikke går an å gi 0 stemmer. Styr unna, for umulig å avslutte abonnement.

Omtale av  Arne K

Ringte kundeservice for å si opp mitt kundeforhold, i oktober. Fikk fakturavarsel i desember, etter at kundeforhold skulle vært avsluttet. Ringte kundeservice på nytt, og får beskjed om at oppsigelse ikke var registrert siden de hadde sendt meg et tilbud på epost. Jeg ber de rydde opp i dette. I desember blir jeg oppringt av en ivrig selger, som vil gi meg et godt tilbud siden jeg er kunde. Når jeg informerer om at jeg ikke er kunde ber han meg ringe kundeservice. Siden jeg nå har sittet totalt i over en time i telefonkø til CD, uten at de klarer å effektuere min oppsigelse, legger jeg i forbannelse ut en klage på deres facebook side. Får svar, og de vil snakke med meg på chat. Der får jeg beskjed om at det ikke er registrert noen oppsigelse på meg, og at de ikke har mandat til å behandle slikt. Ber meg ringe til kundeservice for å si opp abonnement. Mistenker at dette er en policy de har, for å trenere oppsigelsestid og på den måte melke noen måneder til ut av kundene. Svindel og bedrag med andre ord. Nå har jeg skrevet en skriftlig klage, som skal sendes rekommandert eller med sporing. Neste steg blir trolig brukerklagenemda og eventuelt rettslige skritt. Forferdelig å bruke så mye tid på noe så elementært som å si opp et kundeforhold. Styr unna Canal Digital. Fryktelig useriøst firma!

Fantastisk kvalitet og service

Omtale av  Marius

Aldri hatt problemer med sendinger og alltid fått utmerket hjelp på kundeservice. Fine kanalpakker og får mye for pengene.

Var bra før, nå er det ille.

Omtale av  Ida S. B. S

Ble oppfordra for et år eller to siden til å bytte min ganske nye dekoder i en oneplace dekoder. Jeg var fornøyd i starten, og anbefalte også oneplace til foreldrene mine. Det ble fort veldig mye problemer, og etter å ha prøvd alle deres råd (som førte til at alt innspilt ble lagra og ellers lite) ga jeg til slutt opp og valgte å bytte leverandør når jeg flytta. Foreldrene mine har i mellomtiden hatt ekstremt mye problemer, og fått forferdelig dårlig hjelp og service. De har også fått den hjelpen som gjør at alt blir slettet og ellers lite, men i motsetning til meg fikk de ikke noe plaster på såret i form av gratis leie av 30 filmer (husker ikje helt hvor mange det var). De har bedt om ny dekoder før det hadde gått et år på grunn av alle problemer, men det fikk de ikke. De har heller ikke fått det når de har bedt om det senere. Nå er det så ille at man skulle tro det er en skikkelig gammel og slitt dekoder. Den er vanskelig å starte, kanaler funker ofte ikke, den hakker mye, særlig når det et innspilte programmer, det går ofte ikke å starte programmet på nytt, setter du på pause slår den seg som regel av etter noen få minutter, lagringskapasiteten har krympa mye, og det er sikkert fler ting jeg ikke husker i farten. Jeg viste ikke det hadde blitt då ille før jeg skulle se tv med dem for første gang på lenge. De er over 70 år begge to, og synes det er vanskelig både å vite hva man burde kunne forvente seg av levetid og å Ringe å klage. Jeg er sjokkert over hvor dårlig hjelp og service de har fått, og synes Canal digital burde skamme seg over å behandle folk så dårlig og gi SÅ dårlig servise!

Kritikk til kundebehandling

Omtale av  Ike

Canal Digital har en svært dårlig kundebetjening - de leverer ikke på Min Side - når de ikke klarer å få frem fakturahistorikken til kundene tilgjengelig - den er ute av funksjon .... i lang tid får du følgende svar "Uventet feil" er deres slagord. På deres Chat så virker det som saksbehandler har mange de behandler om gangen, og det går opp til 15-20 min før de responderer. Når du spør om når fakturahistorikken skal komme opp igjen så "drar" de en historie om at du bruker feil nettleser. Fungerer ikke uansett nettleser. Ikke rart dette selskapet oppnår en negativ tilbakemelding på sin kundeservice!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløs dårlig kundeservice.

Omtale av  Falkensten

Jeg har fått tilgang til fibernett og ville vite når jeg måtte si opp mitt abonnement. Kundeservice opplyser meg om at jeg ikke har noen oppsigelsestid eller binding på mitt abonnement og kan ringe samme dag for avslutte mitt kundeforhold. Dagen før oppkobling til fibernett ringer jeg kundeservice for å få avsluttet kundeforholdet mitt, da opplyser ny kundebehandler meg om at jeg kan si opp avtalen men har inneværende måned og neste måned jeg må betale for. Han opplyser meg om at de ikke er ansvarlig for hva andre kundebehandlere har sagt, selv om alt ligger på lydopptak. Skulle bli kontaktet igjen av hans overordnede. Resultat: Ingen ting hørt fra canal digital, ingen svar fra chat. Abbonnementet løper😡😡😡

Bare trist.

Omtale av  Walter

Tragisk kundebehandling etter at tuner krasjet etter en oppdatering de valgte å gjøre uka før jul. Svart skjerm på 3. Døgn de lovte for 3 dager siden å ringe fra teknisk og gi en plan på dette ,men ikke et pip. Ringt inn 3 dager og blir bedt om og smøre meg med tålmodighet. MAKAN !!!!

Svar fra Allente TV
17.02.2021 15:52

Hei Walter, Så leit å høre om denne opplevelsen, beklager så mye! Det stemmer at det ble gjort en oppdatering på OnePlace-dekoderen vår i desember, som løste flere av de generelle problemene som kundene opplevde med dekoderen. Dessverre førte oppdateringen også til at noen få kunder fikk nye tekniske utfordringer med sine dekodere, noe vi jobber med å løse. Dersom du fremdeles opplever problemene du nevner ovenfor, så ønsker vi veldig gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 91506070, eventuelt på chat på nettsiden https://www.canaldigital.no/kundeservice/, slik at vi kan se nærmere på dette. Med vennlig hilsen, Canal Digital

Allente TV har 922 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Allente TV mener

Allente TV

Har tilegnet profilen
Allente TV deltar på Bytt.no

Allente TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Allente TV besvarer ikke omtaler

Allente TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Allente TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Allente TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR