Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle ha parabol på hytta. Da leide Canal Digital inn Oppland TV service, som jeg kontaktet og sa hvilken vegg parabolen skulle monteres på. Den ble allikevel montert på annen vegg som er veldig synlig. Fikk i tillegg en faktura på et tillegg på nesten 2000.- kr da parabolen var montert lenger unna. Når jeg kontakter Canal Digital sier de at dette er innafor, og at jeg ikke kan si opp abonnementet på 1,3 år. Da monteringen ble utført på hytta oppdaget jeg ikke feilen før det hadde gått mer enn 2 uker, så da nekter de meg å bruke angrefristen. Dette er hårreisende. Advarer alle mot å tegne abonnement med dette selskapet.
Hei Bjarne. Først ønsker jeg å beklage for sent svar her, og for dette tilfellet med monteringen. Det har seg dessverre slik at parabolantennen er nødt til å monteres mot sør, og om dette er den eneste veggen med retning sør kan den kun monteres der. Vi har kun bindingstid på 12 måneder, og aldri noe lengre. Om du fikk faktura på 2000 kr fra montørselskapet, kan vi sjekke opp i dette og finne ut hva det er for. Angrefristen gjelder fra og med montøren har vært hos deg, så om du ville ha benyttet angrerett 2 dager etter montøren var hos deg skal ikke det være noe problem. Vennligst ta kontakt med oss på kundesenteret, så vi kan se nærmere på denne saken. Hilsen Canal Digital.
Stadige problemer med boks, fjernkontroll, satelitt etc. Nå i siste omgang har fjernkontrollen begynt å tulle. Kundeservice kunne sende ny mot betaling... BETALING PÅ REKLAMASJON?! Lov å prøve seg er det noe som heter, men når det kommer til store selskaper synes jeg ikke det hører hjemme.. Etter et langt opphold i samtalen (snakket med sjefen?) ble vi enige om at den sendes kostnadsfritt inkl frakt slik det burde være.. Gir 1 stjerne på grunnlag av useriøsiteten fra Canal Digital på en rekke henvendelser og problemer..
Canal Digital prøver å ringe meg igjen og igjen, fra flere ulike telefonnumre. Ved ulike tidligere annledninger har jeg faktisk tatt telefonen og forklart høflig men tydelig (flere ganger) at jeg ikke er interessert. Jeg må dessverre konkludere at de ikke bryr seg, og jeg lurer på om Canal Digital innbiller seg om jeg til slutt innvilger å inngå en avtale med dem om de bare presser meg hardt nok? Siden det er umulig å sende dem en epost uten å registrere seg på nettsiden dems, velger jeg å skrive en vurdering her. Kanskje leser Canal Digital dette her. Jeg kommer ALDRI I HELE MITT LIV til å bli kunde hos Canal Digital. ALDRI! Jeg har rimelig med plass på blokkeringslisten.
Hei, Vi respekterer at du ikke er interessert og beklager hvis du føler at vi maser på deg. Det er i utgangspunktet godt ment og kun et uttrykk for at vi ønsker deg som kunde. Siden vi ikke har tilgang til personopplysninger via bytt.no som er en ekstern tjeneste, så kan vi dessverre ikke ta deg ut av listene her og nå. Det du kan gjøre, er evt. å ta kontakt med våre kundeservice på https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ og starte chatten via knappen til høyre. Da kan vi få deg sperret i våre registre. Mvh, Canal Digital
Dekodere som ikke fungerer, kundeservice som ikke kan noe om nettopp kundeservice. Elendig holdning fra kundebehandlere hvorav de enten ikke forstod norsk siden de sitter i Sverige, eller en uinteressert student med dette som deltidsjobb. Byttet tilbake til tidligere TV leverandør og kommer til å holde meg til de i uoverskuelig fremtid.
Vi vet ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er selvsagt ikke meningen at du skal oppleve at våre kundebehandlere ikke forstår hva du sier, og at du opplever servicen som lite tilfredsstillende. Vi håper vi får anledning til å vise deg en betydelig forbedring ved neste anledning. Du er uansett velkommen tilbake, når det måtte være! Mvh, Canal Digital
Vi sa opp Canal Digital etter 7 år som kunder til fordel for Altibox, da vi har Fiber der og fikk en god pakkedeal. Da jeg skulle si opp chattet jeg med dem, men møtte på en lite kundevennlig person som brukte over 40! Minutter på og si opp ett abonnement. I etterkant trodde vi alt var bra og vi var ferdige med dem. Men nei. De driver å ringer til oss oftere og oftere for å få ha oss videre som kunder. Vi sier at vi ikke er interessert å at de må slutte å ringe, men de fortsetter.
Hei, Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Å si opp et abonnement hos oss, skal normalt ikke ta så lang tid. Det er heller ikke meningen at du skal oppleve oss som lite kundevennlige. Vi synes det er leit at du forlater oss. Veldig ofte klarer vi å finne løsninger som gjør at kunder likevel ønsker å bli hos oss, så vi opplever at de aller fleste synes det er bra at vi tar kontakt etter oppsigelse. Vi skal imidlertid selvsagt respektere at man ikke ønsker å bli oppringt og har rutiner for det, så dersom det ikke har blitt fulgt i ditt tilfelle, så beklager vi det. Mvh, Canal Digital
Bestilte canal digital satelitt i november 2018 og fikk alt jeg skulle ha. Montør skulle komme men kom ikke før 20.des. Support var lite løsningsorientert og jeg som kunde måtte flere ganger komme med forslag til løsning. Etter 4 forsøk på å montere satelitt uten å finne signal ga montør opp i begynnelsen av januar i år. Chatten med canal digital var både frustrerende og lite samarbeidsvillig og kundebehandleren avsluttet chatten uten at jeg ville det. Uhøflig og uhøvelig. De gav også skylden til montørene og jeg måtte omtrent dra en unnskyldning ut av dem. Eneste løsningen deres var å avslutte mitt abonnement hos dem noe de gjorde uten mitt samtykke. Jeg ville ha canal digital og en løsning på problemet. Loggen er lagret og den vil bli sendt videre for sånn vil ikke jeg som kunde bli behandlet.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi har dessverre ikke mulighet til å kommentere direkte på saken din her, men på generell basis, så er det slik at når montør ikke får opp signal på grunn av forhold der du bor (trær i veien eller lignende), så er det ingenting vi kan gjøre for å koble deg opp. Ut i fra at du sier at montør har forsøkt fire ganger, virker det også som at installatør virkelig har forsøkt alle utveier for å finne signal. Uansett så skal ikke våre kunder oppleve dialogen med oss som "lite samarbeidsvillig" og vi skal heller ikke avbryte en pågående dialog med hensikt, eller opptre uhøflig. Hvis det har skjedd, så beklager vi dette. Vi er usikre på hvordan abonnementet kan ha blitt avsluttet uten ditt samtykke og det skal selvsagt heller ikke skje, men eneste måten å løse slike tilfeller på uten at det medfører kostnader for deg, er at vi avslutter abonnementet så raskt som mulig etter vi har fått tilbakemelding fra kunde eller montør, om at det ikke er mulig å oppnå signal. Ellers vil man måtte forholde seg til normal abonnementsavgift og bindingstid, til tross for at man ikke får benyttet abonnementet. Mvh, Canal Digital
Det kostet over 600 kr. pr.mnd. og slikt som kort til Smart TV,'n kostet meg over 1000 kr. Det er 4 år siden jeg byttet til RiksTv som har 454 kr. pr.mnd og 500 kr for Common InterFace card og det er pris til dags dato..
Hei! Vi er usikre på om prisen du refererer til er riktig, da vi tilbyr alt vårt innhold (unntatt premium) og TV i flere rom for bare 597 kr måneden. Samtidig så har RiksTV økt prisen til 529 kr måneden. Da får du færre kanaler og nesten halvparten av kanalene, krever at du har boks med Internett-tilgang, i motsetning til vårt innhold, som du får direkte fra satellitt. Vi tror ellers du vil bli positivt overrasket over hvor mye vi har utviklet oss på 4 år, hvis du skulle ønske å prøve oss igjen. Vi har stor fleksibilitet i valg av kanaler og innhold, slik at vi er sikre på at du vil finne et prisnivå som passer for deg. Vi har alltid gode tilbud og du finner oss på https://satellitt.canaldigital.no/ Mvh, Canal Digital