Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For all del ikke inngå binding med Canal Digital.. Dette må være det eneste selskapet som nekter å la meg avslutte et abonnement for en tjeneste de ikke klarer å levere. Når man ringer kundeservice tar det lang tid å få svar og de som svarer må la deg vente i lengre perioder menst de snakker med sjefen for å finne ut hva de kan svare /ikke svare.
Hei Per. Det er leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse. Vi opplever til tider ganske stor pågang og da kan det være en løsning å ringe på at annet tidspunkt. Vi har også support på chat og facebook som du kan benytte. Uten å vite så mye om hva du har hatt av problemer, må du nesten ta kontakt med oss igjen slik at vi kan få sett på problemene. At våre kundebehandlere gjerne tar en dobbelsjekk om de er usikre kan noen ganger ta litt tid, men vil i det minste sikre at man får rett svar/løsning. Mvh Canal Digital
Lite løsningsorientert support, bilde hakker, ingen harddisk inkludert og derfor heller ingen opptaksfunksjon, start forfra fungerer somregel ikke. Flere runder med support uten varig løsning. Jeg har gitt opp på produktet, og gleder meg til bindingstid er ute. Pris gjenspeiler på ingen måte hva du får.
Hei Thomas. Det er leit å høre at du opplever tekniske problemer med dekoderen fra oss, og ikke får tilstrekkelig med hjelp for å løse problemet her. I de fleste tilfeller når det er hakkete eller uskarpe bilder, er det signalproblemer. Det er selvsagt mulig å få opptaksfunksjon, men det koster noe ekstra, da vi ønsker at våre kunder skal få mulighet til å velge mellom å ha eller å ikke ha denne funksjonen. Jeg vil derimot be deg ta kontakt direkte med vår kundeservice på chat fra nettsiden, privatmelding på Facebook eller via 91506070. Hilsen Canal Digital.
Når det regna skikkelig så mista vi signala på flatantenna, dette er ikkje holdbart, å når det sludda så dett det ut for det legg seg på antenna. Vurdera nå å bytte.
Hei Jan. Det er ikke kjekt å høre at du opplever signalproblemer i uvær. Dette er nok grunnet at antennen står i litt feil posisjon, og mottar dermed ikke hele signalet fra satellitten. Om du har mulighet til å ta kontakt direkte med vårt kundesenter for dette, så kan vi få ordnet problemet for deg! Hilsen Canal Digital.
Aldri mer! Svindel! Hold dere unna. Blitt lurt for 10.000kr! Jeg hadde i flere år vanlig satellitt abonnement, men ønsket kabel TV og Fiber fra dere. I Mai 2017 kom en av deres inkompetente og tydeligvis svært u-utdannede selgere på min dør. Jeg ble tilbudt en pakke med kabel TV, og fiber internett. Jeg sa jeg hadde binding på mitt nåværende satellitt/parabol abonnement, dette var tydeligvis ingen problem ble jeg forklart. Det var jo tross alt det samme selskapet, og alt med binding og oppsigelse og slikt hadde ikke noe å si, da jeg uansett skulle tegne meg nytt abonnement med bindingsavtale hos dere. Etter 6mnd kom endelig montørene, og jeg fikk koblet meg på kabel og fiber i november 2017. Da skulle jeg ikke tenke på noen ting, alt skulle gå automatisk! Jeg flyttet nå i juni 2019 ut av det daværende bostedet og oppdaget nå i nettbank at jeg FORTSATT får fakturaer/avtalegiro og har BLITT TREKT NÆRMERE 500KR HVER MND HELE TIDEN MENS JEG HAR HATT KABEL TV OG FIBER SOM JEG I TILLEGG HAR BETALT PÅ!!????? Hva for en patetisk og ubrukelig tjeneste er det dere leverer? Jeg har blitt lurt av dere og betalt nesten 10.000kr fra november 2017 til nå!! For ett parabol abonnement jeg ikke engang har brukt!! I tillegg til over 1000kr mnd for kabel og internett som er det eneste jeg har brukt! Har brukt timesvis for å prøve og få noe hjelp her! Har sendt dere klageskjema, ringt og snakket med sikkert 20 personer på kundeservicen, ingen kan gjøre noe som helst annet enn å tilby meg å si opp parabol abonnement fra 1.10.2019 og krever fortsatt at jeg skal betale 488kr mnd frem til da!?? Har dere ikke en god løsning på dette problemet som skyldes feilinformasjon fra deres dørselgere skal jeg aldri tegne ett eneste abonnement hos dere mere! Helt utrolig at dere kan være så utspekulerte og grådige!
Hei Victor. Jeg ser at vi fikk en løsning på dette med samtalene du hadde med oss på kundeservice til slutt, så må du bare kontakte oss igjen om du skulle lure på noe videre ang. abonnement hos oss. Hilsen Canal Digital
Får ikke noe klapp på skulderen uansett hvor lenge enn har vert kunde. Personene på kundebehandling har ikke autoritet til å gjøre noe som helst. Bare tull.. Har du problemer å det ikke kan løses enten ved å trekke ut stikkontakten, eller holde inne En knapp.. nei da er det lite de kan bidra med. Feil på faktura? Bare å betale. Styr unna!
Hei Djane. Først ønsker jeg å beklage for dine negative opplevelser med oss. Vi ønsker selvsagt ikke å fremstå slik. Om du har mulighet til å ta kontakt med oss på privatmelding på Facebook-siden vår, så vil vi kunne hjelpe deg om du opplever feil på faktura, tekniske problemer og mer! Hilsen Canal Digital.
Elendig service! Dekoderen er elendig med mye feil, med gjentatte avbrudd der man må stenge den og starte den på nytt, har vært sånn i flere år. Kanaler faller ut og blir borte selv om signalkvaliteten er OK, med beskjed om "intet signal", har bedt om ny dekoder men får beskjed om at jeg må kjøpe den for relativ høy pris. Den jeg har fulgte med abonnementet. Jeg mener problemene med dekoderen burde kvalifisere til gratis ny. Vurderer Riks TV igjen, evt. AltiBox.
Hei Rip. Det er leit å høre at du opplever tekniske utfordringer og problemer med utstyret fra oss, og vi ønsker selvsagt at alt skal være i orden. For å kunne sende ut en ny boks, må vi dessverre feilsøke først, og prøve å løse problemet slik først. Er det ikke noe som hjelper, og dekoderen er defekt, vil det selvsagt kunne sendes ny som reklamasjon. Har du mulighet til å ta direkte kontakt med oss på kundesenteret for dette, så kan vi se på det? Hilsen Canal Digital
Jeg har satelitt CanalDigital i bobil. Får ikke inn eurosport norge enda de svarer på tlf at den er i pakken. Forbaska irritabelt
Hei Tore. Beklager utrolig mye for at kanalene ikke er blitt tilgjengelig for deg, og vi ønsker selvsagt at alle våre kunder skal få tilgang til det som betales for. Om du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på privatmelding på Facebook, så vil vi kunne hjelpe deg med å få inn Eurosport Norge i din bobil. Hilsen Canal Digital.