Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Canal Digital gir sig ikke. Det skal de ha. Siden jeg flyttet inn på nåværende adresse for ca 2 år siden har jeg blitt oppringt minst 20 ganger. Ganske slitsomt ettersom vi ikke engang har TV - noe som jeg forteller dem hver gang de ringer. Inklusive at jeg ikke er interessert og at de kan slette meg fra deres register. Med tanke på fremgangsmåten de bruker for å verve nye kunder vil Canal Digital være det absolutt siste selskapet jeg blir å kontakte hvis vi en dag skaffer oss TV.
Hei, Johan. Beklager så mye for dette, vi ønsker så absolutt ikke å ringe for mye. Du er varmt velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice enten via vår facebook side, chat på vår hjemmeside: https://www.canaldigital.no eller telefon 915 06070 slik at vi kan legge inn og fjerne ditt telefonnummer fra alle våre salgsregistre, igjen, beklager så mye for dette! Hilsen Canal Digital
Har vært kunde i mange år. Men etter at en av våre dekodere ble ødelagt av en oppdatering får jeg ikke hjelp, jeg satt å så på oppdateringen som rullet over skjermen før det låste seg fullstendig. Førstelinje hjelp på chat og facebook bare sender meg til å ringe kundeservice. Og når en ikke får svar etter 1 times venting orker jeg ikke mer. Og kundeservice skjema er ikke aktivt pga korona? En kan vel ikke legge skylden på korona i månedsvis! Skulle ønske CD hadde en slik tilbakeringing funksjon. Så om noen vet hvordan man resetter fullstendig en HD PVR 5720-SX som er helt låst og ikke reagerer på noen ting og ikke på fjernkontrollen også så er jeg takknemlig, eller kanskje CD kunne lagt ut en fremgangsmåte på Facebook i så tilfelle. Og husk at dekoderen ikke tar signal fra fjernkontroll eller egne knapper, må slås av med å dra ut kontakt.
Hei, Knut. Beklager så mye for disse problemene med din dekoder og dine opplevelser med vår kundeservice, det er så absolutt ikke slik vi ønsker det skal være. Det er dessverre slik at grunnet Koronasituasjonen så er ikke vårt kontaktskjema i bruker per nå grunnet redusert kapasitet her hos oss. Vil anbefale deg å kontakte vår kundeservice via telefon 915 06070 slik at de kan hjelpe med en full reset av dekoderen som man gjør via selve dekodere, ikke fjernkontrollen og om det er noe galt med din fjernkontroll så kan de også sende deg en helt ny en slik at vi får ordnet opp i dette. Igjen, beklager så mye for disse problemene du har opplevd her hos oss. Hilsen Canal Digital
Anbefales ikke i det hele tatt. Slett kundebehandling. Og når en står med 2 dekodere og antenne en aldri får returlapp på. Og så får beskjed behold de bare å selg. Når en skal selg får en ikke selg lell. BARE KAST DE. Miljøvennlig er de da heller ikke. Og en ble og nedringt da de forhørte seg støtt og stadig om en var fornøyd med de. Pakkeløsning bestilte vi. Signal langt uti huttiheita i skogen. Men ikke i by. Så ble ikke brukt. Noe vi ga de gjentatte beskjed om. Ble montert opp i huttiheita men å få slått på og få inn kanaler som en strevde med satt en timesvis med å få hjelp til pr telefon. Endelig trodde en. Neste morgen samme problem. Fant på ett forum enkelt ut hvordan å få kontakt mellom tv og fjernkontroll!! Noe de burde kunne hjulpet med. Så nei takk til canal digital...
Hei, Rita. Beklager så mye for at du har en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Det er slik her hos oss at alt utstyr våre kunder får eller kjøper av oss er det de som eier, det er ikke slik at man leier utstyr her hos oss, så dette utstyret er det da mulig å selge videre. Alt man trenger å gjøre er at de som kjøper utstyret tar kontakt med oss slik at vi kan overføre utstyret over til dem, slik at de kan ta det i bruk, dette betaler man ingenting for å få gjort. Beklager så mye at dere ikke fikk denne hjelpen dere trengte via vår kundeservice, vi ønsker alltid å hjelpe så godt vi kan og dette er noe vi jobber med å forbedre oss på hele tiden, beklager igjen her. Hilsen Canal Digital
Gikk på juksetilbud på en tv, har plagdes i ett år med sendinger som faller ut og hakking på lyd å bilde enda jeg har 100 m/bit linje, var ikke hos dem feilen lå, heldigvis er bindingstiden ute og jeg har sagt opp. Si opp før bindingstid når tjenesten ikke fungerte holdt ikke
Hei, Jørgen! Det var leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse her med oss, det er så absolutt ikke slik vi ønsker det skal være. Beklager så mye for dette. Når man oppretter ett nytt abonnement her hos oss så er det alltid 12 månedersbinding på abonnementet, dette er standard for alle TV distributører her i Norge. Igjen, beklager så mye for disse problemene du opplevde her hos oss. Hilsen Canal Digital
Ved oppringning til teknisk hjelp, får man en uvitende kundebehandler første gang, og en mer oppegående kundebehandler neste. Ingen kunne hjelpe! Det skulle bare byttes til et nytt parabol-hode! Etter mange forsøk og ulike råd,( som ikke virket), ble mannebeinet lei, og sa opp hele abonnementet. I mellomtiden ble annet system valgt og bestilt. Først da dette ble sagt opp, ja da kom tilbud om gratis montør!!! Etter oppsigelsen kom det e-post om å betale for to mnd etter at skjermen ble svart! Ved klage, ser det ut som at det vil holde med en mnd betaling, men da skulle de ha betaling for frakt av parabolhode i tillegg! Er det mulig ? Ja, det er det!
Hei Liv! Det var ikke kjekt å høre at du har hatt en kjedelig opplevelse med oss. Det er selvfølgelig leit å høre at problemet med parabolhodet ikke ble løst i første omgang. I utgangspunket, ut ifra våre avtalevilkår, er man ansvarlig som kunde for å opprettholde signaler for signalmottak. Om man skulle ønske assistanse med installasjon av parabol eller dekoder, så kan vi alltids bestille en montør som vil gi våre kunder et års signalgaranti. Det er godt å høre at vi kom frem til en løsning med kreditering av en måned samt. fri installasjon av parabolhodet. Om dette skulle være ønskelig å ta imot er du varmt velkommen til å kontakte oss på telefon 915 06070 eller på chat på vår hjemmeside https://canaldigital.no. Hilsen Canal Digital
På grunn av flytting valgte jeg å si opp abonnoment hos Canal Digital, merk at det ikke er mulig å sende mail til kundeservice og det er ikke mulig å si opp via chatfunksjonen de har på nettsiden. Man må ringe inn til kundeservice for å kunne si opp, dette tar fort 20 - 30 min i kø. Jeg fikk beskjed om at jeg burde fryse abonnoment, slik at jeg kunne starte det opp igjen uten ekstra kostnad dersom jeg ønsket canal digital i ny bolig. Dette skulle ikke koste noe ekstra og abonnoment ville bli sagt opp etter frysperioden på vanlig vis dersom jeg ikke valgte canal digital. Etter frysperioden har canal digital, uten å gi beskjed om noe som helst, fortsatt å fakturere en bolig jeg ikke lenger bor i, og sendt faktura til gammel adresse som da ikke har kommet til meg. Oppsigelsestiden er så på 2 måneder etter at jeg oppdaget at de fortsatt fakturerte gammel adresse, og de krever fullt oppgjør til tross for at det ikke er levert noen faktisk tjeneste til adresse på over 6 måneder. Canal Digital har eneste bevis som er telefonsamtaler, det er som sagt ikke mulig å sende mail til kundeservice, de nekter å utlevere dette til meg. Jeg anbefaler alle å spesifikt be om bekreftelser skriftlig, det være endring/oppsigelse eller lignende. Dette er den absolutt værste kundebehandlingen jeg har vært borti, og første gang jeg skriver noe på denne siden og tar noe til forbrukerombudet.
Hei Jarle! Istedenfor oppsigelse gir ofte vår abonnementsavdeling tilbud om frys eller utvidet fryseperiode, i tilfeller som du beskriver ovenfor. ved en eventuell flytting, vil vi også kunne tilby flyttehjelpen. Om du etter, eller i forkant av at fryseperioden er over, ikke kontakter oss for å si ifra at du ikke ønsker å benytte abonnementet på det nye stedet, må du kontakte oss for å levere oppsigelse på abonnementet isteden. Om vi ikke har mottatt ny adresse fra deg, vil ikke dette oppdatere seg via folkeregisteret dessverre og ved papirfakturaer vil dette bli sendt til adressen registrert i våre systemer. Hvis du har avtalegiro vil dette dukke opp i nettbanken din, eller så vil du ha full oversikt over fakturaene, både betalt, forfalt og de som ikke har forfalt, via minside på våre hjemmesider. Vi har opplevd ekstra pågang de siste månedene og derfor kan du ha opplevd mer enn normal ventetid i telefonkø, og det beklager vi. Oppsigelse via minside eller kontaktskjema, er ikke tilgjengelig pga. lavere bemanning i disse koronatider dessverre, og derfor ville ikke henvendelser der blitt respondert på like raskt, og vi har delegert våre arbeidsoppgaver til hovedsaklig via telefon eller chat for øyeblikket i denne perioden. Når det kommer til oppsigelse er normal oppsigelsestid inneværende måned + en måned, per våre avtalevilkår. Innholdet med direktekanaler, filmer og serier og ukesarkiv vil ha vært tilgjengelig for deg i Canal Digital appen eller på web. Om det har vært ønske om dekoder og parabolantenne på nytt sted, har vi det vi nevnte ovenfor, kalt flyttehjelpen. Det tilsier at vi påspanderer ny installasjon på nytt sted samt 2 frimåneder på Norgespakken. Om dette kan være en interessant løsning på dette etter at du har flyttet, kan du kontakte oss på telefon 915 060 70, eller du kan oppsigelsen løpe som normalt nå videre. Vi ser selvfølgelig at i denne situasjonen hadde det vært bedre om vi også fikk med den nye adressen om det er slik at du bare benyttet papirfaktura, og det er beklagelig fra vår side. Om du har videre spørsmål rundt hele prosessen, kan du alltids kontakte oss igjen så vi kan se nærmere på saken i ditt tilfelle Jarle. Hilsen Canal Digital
Særlig om oppdateringene, som forandrer på lagrede kanaler, pluss at de hele tiden maser om såkalt tewe-funksjon. som vi ikke vil ha.
Hei Bertil, Hos Canal Digital leverer vi TV via satellitt. Dersom du ønsker assistanse med kabel-TV, internett eller T-We kan du ta kontakt med Telenor. Telenor overtok Canal Digital Kabel i oktober 2018. Vi er to forskjellige selskaper, så vi kan dessverre ikke hjelpe deg med din henvendelse. Du finner Telenor sin Facebook-side her: https://www.facebook.com/telenornorge/ Du finner Telenor sin chatsupport her: https://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/ Du kan også ringe deres kundesenter på 915 09000. Hilsen Canal Digital