Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mykje negativ omtale her.Har vore kunde hos Canal Digital i snart 30 år,men greier ikkje å finne noko spesielt negativt. Kjøpte også Oneplacedekoderen for eit par år sidan,litt småtrubbel vart det etter nokre mnd.men dette blei løyst etter kort tid.Det var disken som laga litt krøll. Helsing fornøgd.
Finnes flere alternativer der ute til en billigere penge..
Ringte kundeservice for å si opp mitt kundeforhold, i oktober. Fikk fakturavarsel i desember, etter at kundeforhold skulle vært avsluttet. Ringte kundeservice på nytt, og får beskjed om at oppsigelse ikke var registrert siden de hadde sendt meg et tilbud på epost. Jeg ber de rydde opp i dette. I desember blir jeg oppringt av en ivrig selger, som vil gi meg et godt tilbud siden jeg er kunde. Når jeg informerer om at jeg ikke er kunde ber han meg ringe kundeservice. Siden jeg nå har sittet totalt i over en time i telefonkø til CD, uten at de klarer å effektuere min oppsigelse, legger jeg i forbannelse ut en klage på deres facebook side. Får svar, og de vil snakke med meg på chat. Der får jeg beskjed om at det ikke er registrert noen oppsigelse på meg, og at de ikke har mandat til å behandle slikt. Ber meg ringe til kundeservice for å si opp abonnement. Mistenker at dette er en policy de har, for å trenere oppsigelsestid og på den måte melke noen måneder til ut av kundene. Svindel og bedrag med andre ord. Nå har jeg skrevet en skriftlig klage, som skal sendes rekommandert eller med sporing. Neste steg blir trolig brukerklagenemda og eventuelt rettslige skritt. Forferdelig å bruke så mye tid på noe så elementært som å si opp et kundeforhold. Styr unna Canal Digital. Fryktelig useriøst firma!
Aldri hatt problemer med sendinger og alltid fått utmerket hjelp på kundeservice. Fine kanalpakker og får mye for pengene.
Ble oppfordra for et år eller to siden til å bytte min ganske nye dekoder i en oneplace dekoder. Jeg var fornøyd i starten, og anbefalte også oneplace til foreldrene mine. Det ble fort veldig mye problemer, og etter å ha prøvd alle deres råd (som førte til at alt innspilt ble lagra og ellers lite) ga jeg til slutt opp og valgte å bytte leverandør når jeg flytta. Foreldrene mine har i mellomtiden hatt ekstremt mye problemer, og fått forferdelig dårlig hjelp og service. De har også fått den hjelpen som gjør at alt blir slettet og ellers lite, men i motsetning til meg fikk de ikke noe plaster på såret i form av gratis leie av 30 filmer (husker ikje helt hvor mange det var). De har bedt om ny dekoder før det hadde gått et år på grunn av alle problemer, men det fikk de ikke. De har heller ikke fått det når de har bedt om det senere. Nå er det så ille at man skulle tro det er en skikkelig gammel og slitt dekoder. Den er vanskelig å starte, kanaler funker ofte ikke, den hakker mye, særlig når det et innspilte programmer, det går ofte ikke å starte programmet på nytt, setter du på pause slår den seg som regel av etter noen få minutter, lagringskapasiteten har krympa mye, og det er sikkert fler ting jeg ikke husker i farten. Jeg viste ikke det hadde blitt då ille før jeg skulle se tv med dem for første gang på lenge. De er over 70 år begge to, og synes det er vanskelig både å vite hva man burde kunne forvente seg av levetid og å Ringe å klage. Jeg er sjokkert over hvor dårlig hjelp og service de har fått, og synes Canal digital burde skamme seg over å behandle folk så dårlig og gi SÅ dårlig servise!
Canal Digital har en svært dårlig kundebetjening - de leverer ikke på Min Side - når de ikke klarer å få frem fakturahistorikken til kundene tilgjengelig - den er ute av funksjon .... i lang tid får du følgende svar "Uventet feil" er deres slagord. På deres Chat så virker det som saksbehandler har mange de behandler om gangen, og det går opp til 15-20 min før de responderer. Når du spør om når fakturahistorikken skal komme opp igjen så "drar" de en historie om at du bruker feil nettleser. Fungerer ikke uansett nettleser. Ikke rart dette selskapet oppnår en negativ tilbakemelding på sin kundeservice!
Jeg har fått tilgang til fibernett og ville vite når jeg måtte si opp mitt abonnement. Kundeservice opplyser meg om at jeg ikke har noen oppsigelsestid eller binding på mitt abonnement og kan ringe samme dag for avslutte mitt kundeforhold. Dagen før oppkobling til fibernett ringer jeg kundeservice for å få avsluttet kundeforholdet mitt, da opplyser ny kundebehandler meg om at jeg kan si opp avtalen men har inneværende måned og neste måned jeg må betale for. Han opplyser meg om at de ikke er ansvarlig for hva andre kundebehandlere har sagt, selv om alt ligger på lydopptak. Skulle bli kontaktet igjen av hans overordnede. Resultat: Ingen ting hørt fra canal digital, ingen svar fra chat. Abbonnementet løper😡😡😡