Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøver å si opp abonnementet mitt, noe som viser seg å være svært vanskelig. Blir satt over til mange forskjellige personer og får beskjed om over 1t20min ventetid. De vil ikke ta i mot telefonnummeret mitt og ringe opp igjen. Har også prøvd å si opp på chat for 2 uker siden. Fikk da bekreftelse på chat om at abonnementet var sakt opp og jeg skulle få Mail med bekreftelse på dette i løpet av få dager, men den mailen kom aldri og abonnementet fortsatte.
Si opp via chat bot som ikke svarer engang. bare drøyer tiden, lurer på hva forbruker kontoret sier om disse.
Har sittet i 1 time og 30 minutter nå og ventet på svar fra kundeservice hos Allente. Jeg har den siste halve timen fått beskjed om at det er mindre enn 1 minutt ventetid
Kjøpte et allente-abonnement med 6 måners binding. Det ble billigere på månedspris, men siden jeg måtte ha dekoder(som jeg ikke trengte) så fører det til at jeg må betale 18 måneders nedbetaling etter at abonnementet var stoppet. Dette var ikke selger så ivrig å snakke om selv om jeg fortalte at jeg bare trengte abonnementet i 6-8 måneder. Betale over 2000 kroner for en så primitiv dekoder føles kjedelig.
Hei. Jeg er en av sikkert mange tusen kunder som har blitt lurt av allente fordi jeg ikke har tatt meg bryet med å sjekke hvilke summer som gikk ut av konto hver mnd. Allente trakk meg over 800 per mnd i så mange år at de aldri klarte å finne ut når avtalen ble startet. Jeg spurte om hvorfor beløpet var så høyt og fikk til svar at jeg hadde bestilt sportspakken. Jeg ville ha svar på når jeg hadde bestilt den og på hvilken måte. Da fikk jeg til svar at det visste de ikke noe om og bevisbyrden var min. En eller annen ansatt på provisjon hadde satt meg opp på sportspakken uten at jeg hadde bedt om det, er min teori. Jeg hater sport og var derfor 100% sikker på at jeg aldri ville sagt ja til et sånt tilbud. Jeg er fremdeles kunde, men det er jo fordi de nesten har monopol. Jeg oppfordrer derfor alle allente sine kunder om å sjekke om de betaler for kanaler de selv har valgt! Eller velg noen andre leverandører
Elendige greier! Treg respons siden jeg tok den i bruk. Forsøkt alt. Også mange runder med teknisk support uten at det hjalp. TCP-IP Kablet også. Problemet er rett og slett ytelsen på boksen. Hva annet kan Allente tilby?
Svært tidkrevende og unødvendig å seie opp.. blir sendt mellom telefon selgere i evigheter, anbefaler ingen dette firmaet !