Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ber Allente gang på gang med å slutte å ringe meg, men det gjør de ikke. Rett og slett telefonterror og kjøpspress.
virker 60% av tiden å gjentakende feiler med fakturering. Blir lovet ting som sumo og Viaplay inkludert men det dukker opp som ekstra på faktura. nettsiden ligger ofte nede og ofte problemer med å cromecaste fra mobil. populære programmer er ofte vanskelig få tilgang til, kan virke som en form for bruker begrensing.
Dekoderen virker dårlig, må dra ut strømmen flere ganger daglig for at den skal virke. Det er også stadig melding om at vi ikke har tilgang til kanalen vi vil se, og å starte noe fra ukesarkivet virker bare av og til ...
Elendig kundeservice. Elendig tjeneste. Pass for all del på at du ikke sender oppsigelse på Mail, for den blir ikke godtatt.
Tok abonnement sammen med kjøp av tv da det var bra tilbud. Bindingstid var 31.11. Først va jeg overrasket da jeg fikk faktura den 15.oktober!!! for å betale for desember måneden. Prøvde å si opp abonnementet med en gang, men siden jeg hadde bindingstid det var ikke mulig. 1.desember klarte jeg å si opp abonnementet, men oppsigelse skulle begynnes 01.02. Så måtte betale for 2 måneder ekstra. Tjenestene som tilbys er ubrukelige og det er skamt dyrt. Kundeservice irriterer med å prøve å beholde deg som kunde med alle mulige måter. Konklusjon: betaler for tjenester som er ikke i bruk og tven ble altfor dyr totalt.
For det første er tjenesten i seg selv en sørgelig sak. Koblingen mot inkluderte tjenester fungerte aldri, så endte opp med å betale for disse i tillegg til slutt. Når jeg skulle si opp abonnementet, måtte jeg først vente til bindingstiden var ute - ergo kan man legge på en måned til, så minstetiden er altså 13 mnd. Etter oppsigelse får jeg allikevel faktura for måneden etter oppsigelsesmåneden er over, og kundeservice sitt svar var at "Faktura vil blir reversert når oppsigelse trer i kraft 01.01.24.". For et opplegg, styr LANGT unna.
Veldig dårlig kunderservice. Har prøvd på et abonnement, men dette er veldig vanskelig å si opp. Vart lurt av ELKJØP til å kjøpe et abonnement, og lovet at dette skulle automatisk stoppe etter 6 mnnd. Dette skjedde ikkje. Det er veldig vanskeleg å seie opp abonnementet. Du kan IKKE si opp via MINSIDE, ei heller via chat funksjon. DU må ringe til kunderservice og der er ventetiden over en time!