Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Canal Digital spekulerer i "forsinkelsesgebyrer" og det faktum at de ser ut for å en en slags avtale med enkelte rettsinnstanser. Jeg ble også utsatt for identitetstyveri, og det tok flere måneder før C.D. innrømmet afæren, og betalte meg tilbake. Påfølgende diktet de opp gebyrer, som de kjørte igjennom i forliksrådet, selv om jeg beviste of forliksrådet at begge faktura var betalt. Bevisst svindel, med støtte i forliksrådet. Alle jeg har snakke med har samme erfaring.
Ble overført til det ene og det andre, måtte hver gang forklare problemet om igjen.." gå inn på apper og da Canal...slett data og ALT er ok" Nei ha gjort det 5-9 ganger sier jeg og da.... setter vi deg over til... Aarg...!!
Hei Michael, Beklager så mye for opplevelsen som du har hatt med vår kundeservice. Dersom du opplever tekniske problemer med dekoderen din, er dette noe som kan feilsøkes gjennom vår første linje på telefon 91506070. Kundebehandlerene på denne linjen har mulighet til å bistå teknisk med de fleste problemene som du måtte oppleve, men dersom de ikke klarer å finne en løsning, vil du settes over til vår eskalerte tekniske linje. Der har kundebehandlerene mulighet til å utføre mer avansert feilsøking. Hilsen Canal Digital
Klarer ikke å løse problemer med dårlig signal, og skylder på nettleverandør. Følger ikke opp avtaler, svarer ikke på telefonen, og er i det hele tatt elendig på det meste
Problemer med One Place dekoder.Ustabil, kan ikke skifte kanal ved satelittbruk.Må bruke nettverk, for det meste, men da er det ca 1 min forsinkelse.(ikke bra spesielt vedr sportssendinger🤔
Hei Ivar! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår OnePlace-dekoder, vi beklager for denne opplevelsen her! Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice, enten på chat i hjemmesiden https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at vi kan ta en titt på problemene som du beskriver og feilsøke dekoderen din sammen. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil. Hilsen Canal Digital
Får ikkje sett tv direkte. Vi fekk One place tilbud på tlf. Samboeren min er litt , faktisk veldig dårlig på teknologi . Han sa ja takk til den enda vi ikkje har internett. Ser kun opptak no. Trist. Trudde det skulle gå bra med mitt bærbare internett fra Telia. Tom antenna vår som var ny blei demontert til en forferdelig tallerken. Vi fekk ikkje angreskjema. Hjelp!
Selger tok kontakt og sa jeg burde bytte til Oneplace for å få nytte av dagens tjenester. Lovet gratis hardisk da det var det på dekoderen jeg fjernet. Dette var var jo ikke sant og fikk uten. Det har siden oppstart bare vært tull med dekoderen og kundeservice sier det er store utfordringer med dekoderen som det ikke er sikkert de klarer å løse. Her sitter jeg igjen med problemene og alle kostnader. Vurdere nå å kreve kjøpet hevet og bytte leverandør. har vært fornøyd Canal Digital kunde i mange år men nå tror jeg det er slutt
Hei Petter, Så leit å høre om dette opplevelsen, beklager så mye! Dersom du ble kontaktet av vår salgsavdeling, så er det slik at det er SMSen du svarer OK på som er den bindende avtalen. Dersom du ble lovet en kostnasfri harddisk på SMSen som du mottok, så ønsker vi veldig gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan ordne opp i dette for deg. Når det gjelder problemer med OnePlace-dekoderen, er dette noe vi gjerne kan feilsøke videre sammen med deg. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt på telefon 91506070 eller på chat i hjemmesiden https://www.canaldigital.no/kundeservice/. Det skal være mulig å løse de aller fleste problemene med OnePlace-dekoderen via kundeservice. Dersom dette gjelder et generelt problem som vi for øyeblikket ikke har løsning på, vil vår eskalerte tekniske avdeling jobbe med å løse dette ved neste oppdatering. Hilsen Canal Digital
Ble for en tid tilbake anbefalt av Canal digital å bytte tuner til One Place, skulle være det mest fantastiske produktet noensinne. Har ikke hatt dårligere tuner de siste 20 årene, dette var ikke verd pengene. Tuner henger seg opp, må nappe ut strømmen og restarte for å å tilbake bildet. Dette skjer flere ganger i uka. Dette kjøpet miner meg mest om ren svindel.
Hei Ove, Så leit å høre om denne opplevelsen, slik skal det selvsagt ikke være. Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice, slik at vi kan ta en nærmere titt på dekoderen din og se om vi får løst problemene som du opplever. Du kan ringe til 915 06070 eller på chat i hjemmesiden vår https://www.canaldigital.no/kundeservice/. Beklager så mye for opplevelsen med dekoderen vår hittil. Hilsen Canal Digital