Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri mer! Svindel! Hold dere unna. Blitt lurt for 10.000kr! Jeg hadde i flere år vanlig satellitt abonnement, men ønsket kabel TV og Fiber fra dere. I Mai 2017 kom en av deres inkompetente og tydeligvis svært u-utdannede selgere på min dør. Jeg ble tilbudt en pakke med kabel TV, og fiber internett. Jeg sa jeg hadde binding på mitt nåværende satellitt/parabol abonnement, dette var tydeligvis ingen problem ble jeg forklart. Det var jo tross alt det samme selskapet, og alt med binding og oppsigelse og slikt hadde ikke noe å si, da jeg uansett skulle tegne meg nytt abonnement med bindingsavtale hos dere. Etter 6mnd kom endelig montørene, og jeg fikk koblet meg på kabel og fiber i november 2017. Da skulle jeg ikke tenke på noen ting, alt skulle gå automatisk! Jeg flyttet nå i juni 2019 ut av det daværende bostedet og oppdaget nå i nettbank at jeg FORTSATT får fakturaer/avtalegiro og har BLITT TREKT NÆRMERE 500KR HVER MND HELE TIDEN MENS JEG HAR HATT KABEL TV OG FIBER SOM JEG I TILLEGG HAR BETALT PÅ!!????? Hva for en patetisk og ubrukelig tjeneste er det dere leverer? Jeg har blitt lurt av dere og betalt nesten 10.000kr fra november 2017 til nå!! For ett parabol abonnement jeg ikke engang har brukt!! I tillegg til over 1000kr mnd for kabel og internett som er det eneste jeg har brukt! Har brukt timesvis for å prøve og få noe hjelp her! Har sendt dere klageskjema, ringt og snakket med sikkert 20 personer på kundeservicen, ingen kan gjøre noe som helst annet enn å tilby meg å si opp parabol abonnement fra 1.10.2019 og krever fortsatt at jeg skal betale 488kr mnd frem til da!?? Har dere ikke en god løsning på dette problemet som skyldes feilinformasjon fra deres dørselgere skal jeg aldri tegne ett eneste abonnement hos dere mere! Helt utrolig at dere kan være så utspekulerte og grådige!
Hei Victor. Jeg ser at vi fikk en løsning på dette med samtalene du hadde med oss på kundeservice til slutt, så må du bare kontakte oss igjen om du skulle lure på noe videre ang. abonnement hos oss. Hilsen Canal Digital
Får ikke noe klapp på skulderen uansett hvor lenge enn har vert kunde. Personene på kundebehandling har ikke autoritet til å gjøre noe som helst. Bare tull.. Har du problemer å det ikke kan løses enten ved å trekke ut stikkontakten, eller holde inne En knapp.. nei da er det lite de kan bidra med. Feil på faktura? Bare å betale. Styr unna!
Hei Djane. Først ønsker jeg å beklage for dine negative opplevelser med oss. Vi ønsker selvsagt ikke å fremstå slik. Om du har mulighet til å ta kontakt med oss på privatmelding på Facebook-siden vår, så vil vi kunne hjelpe deg om du opplever feil på faktura, tekniske problemer og mer! Hilsen Canal Digital.
Elendig service! Dekoderen er elendig med mye feil, med gjentatte avbrudd der man må stenge den og starte den på nytt, har vært sånn i flere år. Kanaler faller ut og blir borte selv om signalkvaliteten er OK, med beskjed om "intet signal", har bedt om ny dekoder men får beskjed om at jeg må kjøpe den for relativ høy pris. Den jeg har fulgte med abonnementet. Jeg mener problemene med dekoderen burde kvalifisere til gratis ny. Vurderer Riks TV igjen, evt. AltiBox.
Hei Rip. Det er leit å høre at du opplever tekniske utfordringer og problemer med utstyret fra oss, og vi ønsker selvsagt at alt skal være i orden. For å kunne sende ut en ny boks, må vi dessverre feilsøke først, og prøve å løse problemet slik først. Er det ikke noe som hjelper, og dekoderen er defekt, vil det selvsagt kunne sendes ny som reklamasjon. Har du mulighet til å ta direkte kontakt med oss på kundesenteret for dette, så kan vi se på det? Hilsen Canal Digital
Jeg har satelitt CanalDigital i bobil. Får ikke inn eurosport norge enda de svarer på tlf at den er i pakken. Forbaska irritabelt
Hei Tore. Beklager utrolig mye for at kanalene ikke er blitt tilgjengelig for deg, og vi ønsker selvsagt at alle våre kunder skal få tilgang til det som betales for. Om du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på privatmelding på Facebook, så vil vi kunne hjelpe deg med å få inn Eurosport Norge i din bobil. Hilsen Canal Digital.
Skulle ha parabol på hytta. Da leide Canal Digital inn Oppland TV service, som jeg kontaktet og sa hvilken vegg parabolen skulle monteres på. Den ble allikevel montert på annen vegg som er veldig synlig. Fikk i tillegg en faktura på et tillegg på nesten 2000.- kr da parabolen var montert lenger unna. Når jeg kontakter Canal Digital sier de at dette er innafor, og at jeg ikke kan si opp abonnementet på 1,3 år. Da monteringen ble utført på hytta oppdaget jeg ikke feilen før det hadde gått mer enn 2 uker, så da nekter de meg å bruke angrefristen. Dette er hårreisende. Advarer alle mot å tegne abonnement med dette selskapet.
Hei Bjarne. Først ønsker jeg å beklage for sent svar her, og for dette tilfellet med monteringen. Det har seg dessverre slik at parabolantennen er nødt til å monteres mot sør, og om dette er den eneste veggen med retning sør kan den kun monteres der. Vi har kun bindingstid på 12 måneder, og aldri noe lengre. Om du fikk faktura på 2000 kr fra montørselskapet, kan vi sjekke opp i dette og finne ut hva det er for. Angrefristen gjelder fra og med montøren har vært hos deg, så om du ville ha benyttet angrerett 2 dager etter montøren var hos deg skal ikke det være noe problem. Vennligst ta kontakt med oss på kundesenteret, så vi kan se nærmere på denne saken. Hilsen Canal Digital.
Stadige problemer med boks, fjernkontroll, satelitt etc. Nå i siste omgang har fjernkontrollen begynt å tulle. Kundeservice kunne sende ny mot betaling... BETALING PÅ REKLAMASJON?! Lov å prøve seg er det noe som heter, men når det kommer til store selskaper synes jeg ikke det hører hjemme.. Etter et langt opphold i samtalen (snakket med sjefen?) ble vi enige om at den sendes kostnadsfritt inkl frakt slik det burde være.. Gir 1 stjerne på grunnlag av useriøsiteten fra Canal Digital på en rekke henvendelser og problemer..
Canal Digital prøver å ringe meg igjen og igjen, fra flere ulike telefonnumre. Ved ulike tidligere annledninger har jeg faktisk tatt telefonen og forklart høflig men tydelig (flere ganger) at jeg ikke er interessert. Jeg må dessverre konkludere at de ikke bryr seg, og jeg lurer på om Canal Digital innbiller seg om jeg til slutt innvilger å inngå en avtale med dem om de bare presser meg hardt nok? Siden det er umulig å sende dem en epost uten å registrere seg på nettsiden dems, velger jeg å skrive en vurdering her. Kanskje leser Canal Digital dette her. Jeg kommer ALDRI I HELE MITT LIV til å bli kunde hos Canal Digital. ALDRI! Jeg har rimelig med plass på blokkeringslisten.
Hei, Vi respekterer at du ikke er interessert og beklager hvis du føler at vi maser på deg. Det er i utgangspunktet godt ment og kun et uttrykk for at vi ønsker deg som kunde. Siden vi ikke har tilgang til personopplysninger via bytt.no som er en ekstern tjeneste, så kan vi dessverre ikke ta deg ut av listene her og nå. Det du kan gjøre, er evt. å ta kontakt med våre kundeservice på https://satellitt.canaldigital.no/kundeservice/ og starte chatten via knappen til høyre. Da kan vi få deg sperret i våre registre. Mvh, Canal Digital