Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Håpløst selskap nytter ikke å sette sammen ønskede pakker. Kommer til å bytte så snart det er mulig
Hei Oddbjørn! Det stemmer at det ikke er mulig å legge til enkeltkanaler inne hos oss, men du kan velge mellom en rekke ekstrapakker for å utvide og tilpasse innholdet i abonnementet ditt. Mer om ekstrapakkene som vi tilbyr kan du lese her: https://www.canaldigital.no/kanalpakker/alle-kanalpakker/ Hilsen Canal Digital
Gått en måned nå fra varer og installatør kom,manglet deler,kom ikke til avtalt tid,og det gjorde heller ikke installatør,tatt opp via tlf,men her sitter jeg da😤
Har fått svar fra Canal digital , det er bare å ta kontakt med kundeservice så skal alt ordne seg, når man har ringt kundeservice kanskje 10 ganger på under et år ,ser det ikke ut som det å ordne opp står serlig høyt..
Hei Anders H! Det er veldig beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med vår nyeste dekoder, og du føler du ikke har fått hjelp av kundeservice. Slik skal det ikke være. Vi vet ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er selvsagt ikke meningen at du skal oppleve at våre kundebehandlere ikke kan hjelpe deg, og at du opplever servicen som lite tilfredsstillende. Vi håper vi får anledning til å vise deg en betydelig forbedring ved neste anledning. Igjen så beklager vi for opplevelsen som du har hatt med vår kundservice hittil, din tilbakemelding vil bli tatt videre. Hilsen Canal Digital
Alt går kjempetregt. Kanalbytte går tregt. Bruker alt for lang tid på alt uansett hva du vil bytte til. Kjempedårlig!!
Hei, Svein. Det var skikkelig leit å høre at du opplever slike problemer med din dekoder fra oss, vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon915 06070 slik at de kan finne ut av hva som forårsaker dette problemet og hvordan vi kan fikse det for deg. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine.
Ikke kjøp den one place tuneren den gamle hvite er bedre nå du ikke har nett til kobling bare tull og bruke så mye på no som ikke er bra.
Hei Gøran, Så leit at du ikke er fornøyd med vår nyeste dekoder, det er veldig beklagelig å høre. Vil gjerne informere deg om at vi nylig har hatt en oppdatering på OnePlace dekoderen som skal ha løst mange av problemene knyttet til det å ikke ha dekoderen koblet til internett. Den nye software oppdateringen har gjort brukeropplevelsen uten internettilkobling mye bedre, så vennligst sjekk om din dekoder har den nyeste oppdateringen. Forhåpentligvis vil dette forbedre din opplevelse med OnePlace dekoderen. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil. Hilsen Canal Digital
Canal Digital gir sig ikke. Det skal de ha. Siden jeg flyttet inn på nåværende adresse for ca 2 år siden har jeg blitt oppringt minst 20 ganger. Ganske slitsomt ettersom vi ikke engang har TV - noe som jeg forteller dem hver gang de ringer. Inklusive at jeg ikke er interessert og at de kan slette meg fra deres register. Med tanke på fremgangsmåten de bruker for å verve nye kunder vil Canal Digital være det absolutt siste selskapet jeg blir å kontakte hvis vi en dag skaffer oss TV.
Hei, Johan. Beklager så mye for dette, vi ønsker så absolutt ikke å ringe for mye. Du er varmt velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice enten via vår facebook side, chat på vår hjemmeside: https://www.canaldigital.no eller telefon 915 06070 slik at vi kan legge inn og fjerne ditt telefonnummer fra alle våre salgsregistre, igjen, beklager så mye for dette! Hilsen Canal Digital
Har vært kunde i mange år. Men etter at en av våre dekodere ble ødelagt av en oppdatering får jeg ikke hjelp, jeg satt å så på oppdateringen som rullet over skjermen før det låste seg fullstendig. Førstelinje hjelp på chat og facebook bare sender meg til å ringe kundeservice. Og når en ikke får svar etter 1 times venting orker jeg ikke mer. Og kundeservice skjema er ikke aktivt pga korona? En kan vel ikke legge skylden på korona i månedsvis! Skulle ønske CD hadde en slik tilbakeringing funksjon. Så om noen vet hvordan man resetter fullstendig en HD PVR 5720-SX som er helt låst og ikke reagerer på noen ting og ikke på fjernkontrollen også så er jeg takknemlig, eller kanskje CD kunne lagt ut en fremgangsmåte på Facebook i så tilfelle. Og husk at dekoderen ikke tar signal fra fjernkontroll eller egne knapper, må slås av med å dra ut kontakt.
Hei, Knut. Beklager så mye for disse problemene med din dekoder og dine opplevelser med vår kundeservice, det er så absolutt ikke slik vi ønsker det skal være. Det er dessverre slik at grunnet Koronasituasjonen så er ikke vårt kontaktskjema i bruker per nå grunnet redusert kapasitet her hos oss. Vil anbefale deg å kontakte vår kundeservice via telefon 915 06070 slik at de kan hjelpe med en full reset av dekoderen som man gjør via selve dekodere, ikke fjernkontrollen og om det er noe galt med din fjernkontroll så kan de også sende deg en helt ny en slik at vi får ordnet opp i dette. Igjen, beklager så mye for disse problemene du har opplevd her hos oss. Hilsen Canal Digital