Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt går kjempetregt. Kanalbytte går tregt. Bruker alt for lang tid på alt uansett hva du vil bytte til. Kjempedårlig!!
Hei, Svein. Det var skikkelig leit å høre at du opplever slike problemer med din dekoder fra oss, vi kan varmt anbefale deg å kontakte vår kundeservice enten via vår chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon915 06070 slik at de kan finne ut av hva som forårsaker dette problemet og hvordan vi kan fikse det for deg. Igjen, beklager så mye for disse problemene dine.
Ikke kjøp den one place tuneren den gamle hvite er bedre nå du ikke har nett til kobling bare tull og bruke så mye på no som ikke er bra.
Hei Gøran, Så leit at du ikke er fornøyd med vår nyeste dekoder, det er veldig beklagelig å høre. Vil gjerne informere deg om at vi nylig har hatt en oppdatering på OnePlace dekoderen som skal ha løst mange av problemene knyttet til det å ikke ha dekoderen koblet til internett. Den nye software oppdateringen har gjort brukeropplevelsen uten internettilkobling mye bedre, så vennligst sjekk om din dekoder har den nyeste oppdateringen. Forhåpentligvis vil dette forbedre din opplevelse med OnePlace dekoderen. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil. Hilsen Canal Digital
Canal Digital gir sig ikke. Det skal de ha. Siden jeg flyttet inn på nåværende adresse for ca 2 år siden har jeg blitt oppringt minst 20 ganger. Ganske slitsomt ettersom vi ikke engang har TV - noe som jeg forteller dem hver gang de ringer. Inklusive at jeg ikke er interessert og at de kan slette meg fra deres register. Med tanke på fremgangsmåten de bruker for å verve nye kunder vil Canal Digital være det absolutt siste selskapet jeg blir å kontakte hvis vi en dag skaffer oss TV.
Hei, Johan. Beklager så mye for dette, vi ønsker så absolutt ikke å ringe for mye. Du er varmt velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice enten via vår facebook side, chat på vår hjemmeside: https://www.canaldigital.no eller telefon 915 06070 slik at vi kan legge inn og fjerne ditt telefonnummer fra alle våre salgsregistre, igjen, beklager så mye for dette! Hilsen Canal Digital
Har vært kunde i mange år. Men etter at en av våre dekodere ble ødelagt av en oppdatering får jeg ikke hjelp, jeg satt å så på oppdateringen som rullet over skjermen før det låste seg fullstendig. Førstelinje hjelp på chat og facebook bare sender meg til å ringe kundeservice. Og når en ikke får svar etter 1 times venting orker jeg ikke mer. Og kundeservice skjema er ikke aktivt pga korona? En kan vel ikke legge skylden på korona i månedsvis! Skulle ønske CD hadde en slik tilbakeringing funksjon. Så om noen vet hvordan man resetter fullstendig en HD PVR 5720-SX som er helt låst og ikke reagerer på noen ting og ikke på fjernkontrollen også så er jeg takknemlig, eller kanskje CD kunne lagt ut en fremgangsmåte på Facebook i så tilfelle. Og husk at dekoderen ikke tar signal fra fjernkontroll eller egne knapper, må slås av med å dra ut kontakt.
Hei, Knut. Beklager så mye for disse problemene med din dekoder og dine opplevelser med vår kundeservice, det er så absolutt ikke slik vi ønsker det skal være. Det er dessverre slik at grunnet Koronasituasjonen så er ikke vårt kontaktskjema i bruker per nå grunnet redusert kapasitet her hos oss. Vil anbefale deg å kontakte vår kundeservice via telefon 915 06070 slik at de kan hjelpe med en full reset av dekoderen som man gjør via selve dekodere, ikke fjernkontrollen og om det er noe galt med din fjernkontroll så kan de også sende deg en helt ny en slik at vi får ordnet opp i dette. Igjen, beklager så mye for disse problemene du har opplevd her hos oss. Hilsen Canal Digital
Anbefales ikke i det hele tatt. Slett kundebehandling. Og når en står med 2 dekodere og antenne en aldri får returlapp på. Og så får beskjed behold de bare å selg. Når en skal selg får en ikke selg lell. BARE KAST DE. Miljøvennlig er de da heller ikke. Og en ble og nedringt da de forhørte seg støtt og stadig om en var fornøyd med de. Pakkeløsning bestilte vi. Signal langt uti huttiheita i skogen. Men ikke i by. Så ble ikke brukt. Noe vi ga de gjentatte beskjed om. Ble montert opp i huttiheita men å få slått på og få inn kanaler som en strevde med satt en timesvis med å få hjelp til pr telefon. Endelig trodde en. Neste morgen samme problem. Fant på ett forum enkelt ut hvordan å få kontakt mellom tv og fjernkontroll!! Noe de burde kunne hjulpet med. Så nei takk til canal digital...
Hei, Rita. Beklager så mye for at du har en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Det er slik her hos oss at alt utstyr våre kunder får eller kjøper av oss er det de som eier, det er ikke slik at man leier utstyr her hos oss, så dette utstyret er det da mulig å selge videre. Alt man trenger å gjøre er at de som kjøper utstyret tar kontakt med oss slik at vi kan overføre utstyret over til dem, slik at de kan ta det i bruk, dette betaler man ingenting for å få gjort. Beklager så mye at dere ikke fikk denne hjelpen dere trengte via vår kundeservice, vi ønsker alltid å hjelpe så godt vi kan og dette er noe vi jobber med å forbedre oss på hele tiden, beklager igjen her. Hilsen Canal Digital
Gikk på juksetilbud på en tv, har plagdes i ett år med sendinger som faller ut og hakking på lyd å bilde enda jeg har 100 m/bit linje, var ikke hos dem feilen lå, heldigvis er bindingstiden ute og jeg har sagt opp. Si opp før bindingstid når tjenesten ikke fungerte holdt ikke
Hei, Jørgen! Det var leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse her med oss, det er så absolutt ikke slik vi ønsker det skal være. Beklager så mye for dette. Når man oppretter ett nytt abonnement her hos oss så er det alltid 12 månedersbinding på abonnementet, dette er standard for alle TV distributører her i Norge. Igjen, beklager så mye for disse problemene du opplevde her hos oss. Hilsen Canal Digital
Ved oppringning til teknisk hjelp, får man en uvitende kundebehandler første gang, og en mer oppegående kundebehandler neste. Ingen kunne hjelpe! Det skulle bare byttes til et nytt parabol-hode! Etter mange forsøk og ulike råd,( som ikke virket), ble mannebeinet lei, og sa opp hele abonnementet. I mellomtiden ble annet system valgt og bestilt. Først da dette ble sagt opp, ja da kom tilbud om gratis montør!!! Etter oppsigelsen kom det e-post om å betale for to mnd etter at skjermen ble svart! Ved klage, ser det ut som at det vil holde med en mnd betaling, men da skulle de ha betaling for frakt av parabolhode i tillegg! Er det mulig ? Ja, det er det!
Hei Liv! Det var ikke kjekt å høre at du har hatt en kjedelig opplevelse med oss. Det er selvfølgelig leit å høre at problemet med parabolhodet ikke ble løst i første omgang. I utgangspunket, ut ifra våre avtalevilkår, er man ansvarlig som kunde for å opprettholde signaler for signalmottak. Om man skulle ønske assistanse med installasjon av parabol eller dekoder, så kan vi alltids bestille en montør som vil gi våre kunder et års signalgaranti. Det er godt å høre at vi kom frem til en løsning med kreditering av en måned samt. fri installasjon av parabolhodet. Om dette skulle være ønskelig å ta imot er du varmt velkommen til å kontakte oss på telefon 915 06070 eller på chat på vår hjemmeside https://canaldigital.no. Hilsen Canal Digital