Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
PWR-en oppdatterer programpakken og kanalene 2 -3 ganger per uke. Elendig tjeneste
Må først si at jeg har vært meget godt fornøyd med CD frem til den nye tuneren ble lansert og tilbudt meg pr. tlf. Problemene startet raskt og er gjenganger. Svart skjerm, undertekst forsvinner på nrk kanalene, restarter etc. Ble montert av CD montør. Ny montør ble sendt inn etter 5 mnd. Ny software oppdatering av både boks og fjernkontroll samt sjekk og justering av hode, kabler, kontakter etc. Fungerte noen dager så var problemene igang igjen. Det som overrasker meg er mangel på tilbakemeldinger og løsninger fra CD. Tuneren er et problem, punktum. Erkjenn det og jobb med en oppdatering som fungerer. Om ikke, tilby kunder tunere som fungerer.
Hei jeg har samme feil på one place dekoder jeg og døm skulle på så mye at det er mikrobølge hode og software og tv app er trege og lyd hekter seg jeg har klaga på den siden jeg kjøpte den i februar 2020 jeg ringte i går på canal digital døm nekta meg ny dekoder om den har garanti canal digital satelitt dårlig selskap folk burde kutte ut det selskapet Hilsen Leif jeg bli kunde få bestemme meg om jeg skifter selskap
Hei Kjempe skuffet over hvor dårlig Canal Digital sin Oneplace dekoder fungerer på ett fibernettverk. Bildet henger ,det hakker...og sendingen looper. Har vært i kontakt med kundeservice der de først skylder på fiber leverandør og så innrømmer til slutt att de har problemer med dekoderen men kan ikke gjøre noe siden det ikke er de som leverer nettverket :( PS: Canal digital trenger ikke kommentere her att jeg skal kontakte kundeservice for å få hjelp...
Opplever mye tull med oneplace dekoderen. Treg. Henger og restarter i hytt i gevær. Etter siste oppdatering kan man ikke lengre dobbel trykke den blå knappen og velge å avslutte apper man har oppe. Så Manuel restart Annen hver time når guttongen bruker Netflix eller youtube. Kundeservice anbefaler bare tull og vas. Nei skifte til viasat. Tvwe og Telia er samme skjiten med Android boks og tilpasset software. La heller LG sin egen ligge inne. Ikke lag deres eget rot som ikke virker
One place dekoderen er svært ustabil. Bildet låser seg, hakker. Har restartet dekoderen utallige ganger. Kontakt med kundeservice hjelper heller ikke på problemene. Den hjelpen de tilbyr har jeg selv utført uten at det hjelper. Det er bare å innrømme at dekoderen ikke fungerer slik somden er i dag. Ikke verdt pengene.
Hei Trond! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med vår nyeste dekoder, vi beklager for denne opplevelsen her! Vi ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss på nytt , enten gjennom chat på våre hjemmesider https://www.canaldigital.no eller via telefon 915 06070, slik at vi kan ta en titt på problemene som du beskriver og feilsøke dekoderen din videre. Igjen så beklager vi så mye for problemene som du har opplevd med dekoderen hittil. Hilsen Canal Digital
Har lest gjennom andre anmeldelser og synes det er skremmende å se hvor mange som har havnet i samme situasjon som meg, og at Canal Digital slipper unna med det! Etter at jeg gikk over til Altibox ble jeg oppringt av en selger som lovet det ene og det andre, men jeg sa fra om at jeg har binding hos Altibox i 1 år. Selgeren sa han kunne fryse tilbudet og at det starter først når bindingen hos Altibox går ut. 6 måneder senere får jeg en faktura (ja, det stemmer, 6 måneder for tidlig) fra Canal Digital. Jeg har siden mottakelse av første faktura vært i kontakt med de en rekke ganger for å si opp abonnementet. Ved 2 anledninger presterer de å si at oppsigelsen aldri har blitt registrert. De har riktig nok loggført 2 av henvendelsene, der de sier jeg avsluttet samtalen den ene gangen før de bekreftet at oppsigelsen er registrert. Så kan man spørre seg selv hvorfor jeg skulle ha avsluttet samtalen uten å ha fått bekreftet den ene tingen jeg var ute etter? Klarte å komme meg ut av avtalen ved å informere de om at jeg tar opp samtalen når jeg kontaktet kundeservice den siste gangen. Merkelig hvor effektive de plutselig ble da!