Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig dårlig! Ustabilt nett, får under 2/3 av den hastigheten jeg betaler for, kundeservice et kapittel for seg selv der de påstår det er routeren min det er noe feil med...! Har forlangt å få service fra Telenor hit for å nøste opp i hva som er problemet.
Elendig kundeservice av dere. Har prøvd å få dekoderen til å virke siden 15.november. Har ringt, ringt, ringt, ringt og ringt. Blitt kastet rundt med 2 virkedager her, 1-3 der og så tilbake til 2 virkedager. Og nå er det blitt mange uker😫og nå må jeg vente 1 til 3 virke dager igjen. Ble ganske sint på telefonen og det hjalp virkelig ikke når kundebehandleren ba oss om å være tålmodige.. vil påstå å si at jeg har vært mer enn tålmodig!
Vi flyttet inn i et BBL rekkehus som dessverre har Telenor kabel tv som består av en "bastard" mellom fiber og koakskabel, og i det huset så manglet opplegg i vegger. Da jeg tidligere har lagt opp en del i hus fra både Altibox og Get så tenkte jeg at det var rett frem på lik linje med de 2 andre leverandører noe som jeg viste seg å være feil. Tror det var 4 gang jeg var i kontakt med kundeservice før en kunne fortelle at vi måtte bruke koakskabel fra fiber boks til tuner, så det er tydelig at en del på kundeservice er uten kompetanse på Telenor sine produkter selv om de jobber på kundeservice. Da vi endelig fikk rett info her så koblet vi til koakskabel og fikk da opp feil E9005 i en dialogboks med en knapp som sa RETRY". Da var vi igang igjen med kundeservice som først sa at det er ikke noe problem da tuner ikke er registrert, så etter 15 min så kunne vi ta strømmen på boksen så skulle alt være ok etterpå. Nå viste det seg at det ikke stemte, så for å gjøre 2 uker til en kort fortelling så kontaktet vi kundeservice atter en gang den 4.12 og det var jo en særdeles forferdelig opplevelse av en person som ble både arrogant og "kokkie" etter som samtalen gikk. Jeg ble småforbannet da han ikke gadd å høre på oss da han ba oss trykke på meny på tuner etter han påstod vi var på feil HDMI kanal på tv noe som gjorde at vi fikk feilmelding på tuner samt at vi prøvde etter beste evne å forklare han at det eneste vi kunne gjøre var å trykke på "retry". Han ba meg om å roe meg ned slik at vi kunne samarbeid og vi måtte være tålmodige, og bare det viser jo at vedkommende IKKE bryr seg om kunden som ikke har produktet de betaler for. Hele saken var rett og slett latterlig, og vi burde slippe å snakke med en person som burde hatt sparken på måten han håndterer en slik sak. Dessverre så vet en del av de som jobber i Telenor at de fleste ikke kan ta opp kampen med en så stort firma, men denne gangen vil vi ta det videre med både borettslag og OBOS for å anbefale å skifte til Get eller Altibox. Så til dere som leser min anmeldelse her så har jeg et veldig godt råd, for guds skyld finn en annen leverandør om du skal ha en kjekk hverdag med et produkt som er tilgjengelig når det passer deg og ikke leverandør. Mvh Hans
Sitter meg ned i sofaen, for å ta en titt på kanalene eg kan velge, for de såkalte 100 poengen som e i basik pakken. Det tar jo sin tid, og når eg skal lagre dette, så går det ikke? prøv igjen seinere, no har det gått 10 timer. Og prøver fremdeles, dette e akkurat det samme som å ha internett, men ikke får lastet inn siden. helt oppgitt og mektig irritert. meldt fra om problemet til kundeservice 2 ganger, men ingen kloke svar. Står ingenting på sidene til Telenor. Helt elendig. Håper andre får en bedre start. Langt ifra fornøyd.
Hva som er bra med Telenor TV = ingen verdens ting Hva som kan bli bedre = få lært opp alle som sitter på kundemottaket. Men kanskje det er billig å ansette noen som kan si til kunden skru av og på ruteren din og T-We boksen Har hatt så mye problemer med Telenor at jeg får ikke plass å skrive her. Nå kun dem siste 2 mnd så skulle jeg hatt fiber 500, jeg klarer 200 med å plugge rett i fiber splitteren. På tv og i stua med pc klarer jeg ikke 100 engang. Ruteren står 5 meter fra pc Telenor skylder på at det må være min pc som ikke takler så høy fart :) Sjekket hos en kamerat som hadde 500 linje fra en annet selskap, fikk da 488 på min pc. T-We er bare noe av det verste jeg har vært borti. hos meg detter det ut hver eneste dag og plutselig får jeg feil melding og kan ikke se på opptak eller ukes arkivet. Når jeg ringer til dem som jeg sikkert har gjort 50 ganger bare den siste mnd så blir jeg satt over fra en kundebehandler til en annen og til slutt så har jeg pratet med 6-8 personer hvis jeg ikke bare mister forbindelsen til dem før jeg er så langt og må igjennom hele suppa igjen. Heldigvis så har vi fremdeles Viasat parabol og den bruker vi hver dag med opptak og direkte program, aldri noe tull der. T-we har vi sluttet å bruke nå, den står bare i stuen avskrudd og der skal den stå til bindingstiden er ut og da er det ut med Telenor, så slipper jeg å bruke mye av tiden min til å ringe inn om feil og prate med noen på kundesenteret som overhode ikke har peiling på hva dem holder på med. Neste gang jeg vil prøve meg på tv over nett så går jeg for Altibox. men jeg tror jeg beholder Viasat og streamer på smart tv. Jeg sier bare lykke til med Telenor til dere som skal ha Telenor .
Mine erfaringer med Telenor er dårlig service. Med canal digital fikk vi alltid ny fjernkontroll når den vi hadde slutter å virke å det skjer for ofte med de. Med Telenor ble vi bedt om å betale. Vi vurderer å bytte til noen andre nå.
Latterlig poengsystem for å velge tilleggskanaler utover grunnpakke! Innholdet og navigering på selve boksen har ikke blitt til det bedre, må navigere mye mere frem og tilbake, eksempelvis lang vei å gå for å komme til opptakslisten! Kan ikke velge annen visning enn standard på TV-guide, Netflix mangler (men det koster vel skjorta av poeng som HBO så man må kutte andre ting som man hadde før, eller betale ekstra). Generelt lite fornøyd med den nye t-we løsningen!
Dekoder som lyser opp hele rommet. Trenger ikke å si mer, idiotisk. Helt unødvendig å ha grønn lyspære bak dekoderen....
Vil forandre oppsett av kanalguiden for å bli kvitt blå teksten som jeg er overhodet ikke interessert i. Gikk ikke. Blå skriften er forstyrende og gjøre det mer vanskelig å lese den hvite teksten og få et rask overblikk over hva som går på TV. - Umulig å lese kanalnavn når radiofavorite skal settes opp. Sto ved TV og likevel klarte ikke å lese det som sto der. En sak for Blindeforbundet! - Altfor mange ekstra klikk på T-We II i forhold til tidligere utgaven. Irriterende. - Vil ha byttet om det var mulig, men styret bestemmer.
Vent til Eltel er borte. Null samarbeid. Null service. Null hjelp. Så lenge Telenor velger disse fortjener de forferdelig, de har like stor skyld når de ikke hiver disse på dør. Hjelper ikke at han du snakker med er hyggelig når det ikke skjer noe.
Ny tuner fra Telenor har ikke inngang for bananplugger så Bang Olufsen anlegg med høyttalere kan ikke brukes! Beograd 6500 har alt. Ringte Telenor kundeservice tvert og hadde ikke løsninger. Han snakket om biler og retorikk. Ville ikke snakke om tuner og hjelp selv om det er Telenor sitt produkt. Sa forøvrig at en klage ikke ble lest!!! Ville heller ikke si navnet sitt! Så det er ingen å referere til. Telenors KUNDESEVICE 👎 Oppgitt over kundeservice uten kunnskap! Var tydelig at han ikke ville ha reklamasjoner. Skuffet.
Jeg får ikke sagt opp og må betale for abonnement til en bolig jeg flyttet fra for et halvt år siden.
Nå rant begeret over, etter utallige trøbbel episoder med T-We. nok en gang mistet jeg slutten av en film. Nå byttes det tv leverandør. Angrer på å ha vært så tålmodig med en leverandør som aldri viser vilje til å bedre seg.
Chat la på istedenfor å svare på mine spørsmål om når fiber kommer og hva prisen blir. Kundeservice bør skjønne at hvis kunden spør om igjen flere ganger er det fordi de ikke føler at de har blitt hørt, eller har ikke klart å forklare seg godt nok. "kontaktskjema"? Nei, det er i ustand. Ring oss? Ventetid 32 minutter. Jeg vil bytte leverandør av kabel og tv, men Telenor har tilsynelatende monopol der jeg bor, og det er kanskje derfor de gir blaffen i kundens opplevelse av dem om leverandør.
Responstid på Kanalskifte og brukervennligheten er meget dårlig dessverre, dårlige dekodere er også plaget med bildekvalitet👎
Har hatt Telenor / Canal digital i mange år. Har stort sett vært fornøyd. Fiberlinja leverer minst det den skal og er 100% stabil. Dekoderen, selv om den er av nyeste type virker litt gammeldags. Savner skybasert opptak, men er stabilt.