Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrt, leverer ikke utstyret, rot med kundeservicen, måtte betale for hele pakka selv om de kun har levert internett. Historien går helt tilbake til oktober 2017 og vi må fremdeles bruke parabolen for tv
Ikke noe kundevennlig kundeservice på Canal digital når man skal si opp fikk en ekstra måned å betale på grunn av at det er første i dag 2.mnd oppsigelses tid i stedet for 1 som det skal være. datasystemet er sånn sa kunde behandler .(kansje det er på tide og oppgraddere sitt kunde senter/behandler program)?😀
TV, Bredbånd og hjemmetelefon: Oppsigelsestiden er en måned, og oppsigelsen regnes fra første dag i påfølgende måned. Det vil si at om du sier opp i løpet av september, løper abonnementet ut oktober. Sakset fra Telenor sin beskrivelse av virkningene av en oppsigelse. Min erfaring er at de kutter forbindelsen så snart abonnementet blir sagt opp. Ved krav om å bli koplet opp øyeblikkelig og i henhold til den avtale de selv har produsert, er svaret at det må saksbehandles før en eventuelt kan bli tilknyttet nettet.( leser de ikke sin egen hjemmeside?) Det er kanskje på tide å foreta en gransking av de som er ansvarlig for denne ukulturen.
Etter 7 års problemer, kvier jeg å kontakte Telenor. Settes over hit og dit.. Timesvis med forsøk på kontakt og ikke få det. Stort sett hyggelige kundebehandlere. Problemet ligger i at de skylder på hverandre. Eltel, Canal Digital og Telenor. Jeg er utmattet.. I går traff jeg en som opprettet en sak og jeg lar Telenor få sjanse til å finne ut av problemene mine før jeg avslutter kontakten og går tilbake til antenneløsning og Rikstv og mobilt bredbånd fra Telia. Betaler 15300 pr år og har problemer med nettkvalitet og TV som hakker og fryser og som nå siden før pinse, er helt uten signaler.. Fordi det ikke leveres nok signaler gjennom Fiberen.. Kundebehandleren i går hjalp meg å måle fra pcen.. Signalene var så dårlige at de ikke ville kunne få opp signaler til TVen.. Hvorfor? Det skal nå taes tak i.. Får en refusjon får tid med problemer og forsøk på å få hjelp? Selskapet bør gjøre noe med koordingeringen sin mot kundene.. Det er ikke hver og en som prøver å hjelpe som er problemet.. Det er det oppdelte systemet.. etter min mening..
Var CanalDigital kunde før. Tilfreds med at Decoder fungerer godt etter at jeg fikk byttet en eldre Decoder fra CanalDigital. Hadde problemer med ustabilt internett. Gjennom god hjelp hos kundeservice fant vi ut at router var defekt. T-we har fungert problemfritt og inneholder mye nyttig. God datasikkerhet. Ok pris. Minus Blir tvunget til å abonnere på grunnpakke med mange søppelkanaler med tomt innhold, for det meste verdiløse idiotiske serier. Skulle heller vært en billigere grunnpakke med kun reklamefrie kvalitets kanaler. Alt for mye ødeleggende reklame, for spilleselskaper. Alt for mange programmer som går i Reprise.
Bestillingen har aldri blitt gjennomført, de sier at pakken er blitt sendt i retur 3 ganger, vi har ikke mottatt hente melding. Vi har vært kunder i 20 år, fortsatt er ikke tlf nr knyttet opp til abonnementet, de skylder på hverandre og lover at de skal ordne opp!! Noen av kundebehandleren skulle bare jobbet skriftlig.
Lyver til kundene hele tiden. Er et korrupt firma. Stenger kunder ute ifra å abonnere på tjenester uten grunn.
Restarter hele tiden og ingen lyd.en uke til ny T-We boks kommer i posten. Ingen kompensasjon. Dårlig.
Da jeg ringer inn for å skjekke saken min, er den ikke blitt registrert. Min dekoder er defekt og det skulle sendes tekniker med ny boks den påfølgende dagen. Ingen sak ble registrert, og ingen tekniker dukket opp. Da jeg ringer fire dager senere, er saken aldri registrert. Jeg ber om å få snakke med overordnede, men det lar seg ikke gjøre. Ber på chatten om link for reklamasjon, men denne fungerer ikke. Da jeg ringte i dag, bekreftet de at de ikke kunne se at jeg hadde vært i kontakt for fire dager siden og skulle øyeblikkelig ta saken. Som ikke har skjedd.
Elendig service i alle år. Min egen feil at jeg ikke kuttet tidligere. Aldri mere.
Overskriften henviser på meg selv, som hadde sverget å holde meg unna disse selskapene - at de gikk sammen hjalp ikke - men også på dem, som tydeligvis ikke tar informasjon/klager fra kunder på alvor.
Strømmer på med astronomisk dyre regninger...Ble lovet 699 kr pr måned i et år... Har kontrakt... Siste månedsregning var på 1700 kr...
Sitter uten tv og internett signaler etter at ELTEL har innstalert fiber i nabohuset og ødelagt min fiberkabel. Er den eneste av 36 boliger der jeg bor som ikke har tv eller internett signal, tragisk. Telenor lover at det skal bli ordna dagen etter men ingen ting skjer nå har det godt 5 dager .
Vi har fått installert Fiber og internettet er veldig tregt. Når informasjon om trening på Facebook og jeg klikker på linken åpner den seg ikke - står og «venter». Vi hadde Internett via Telenor før og nettet var mye bedre. Det var signaler i alle rom. Det er det ikke nå. Skulle være raskere - ikke tilfelle - det er tregere.
Umulig å komme i kontakt med noen om du har et problem du trenger hjelp med, enten teknisk eller faktura, ja hva som helst!! Fyyyy telenor. Mye bedre da CD var CD
Dyrt og dårlig, tvers gjennom. Hadde jeg visst hva vi EGENTLIG fikk "tilbud" om hadde vi aldri takket ja.