Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da min aldrende mor skulle flytte fra enebolig til borettslag skulle jeg si opp tv-abonnementet for henne da hun har problemer med å gjøre det selv. Etter å ha stått 15 minutter i telefon-kø fikk jeg snakket med en som registrerte det, men han måtte også ha en bekreftelse fra henne i følge han. For at hun skulle slippe å stå i telefon-kø ble vi enige om at han skulle ringe henne opp straks vi var ferdige med samtalen. Da jeg snakket med henne senere kunne hun ikke huske å ha fått noen telefon og jeg tenkte at konsulenten hadde stolt på informasjonen jeg gav uten å ringe henne likevel. Men regningene fortsatte å komme. Jeg ringte så på nytt. Vedkommende sa at det var notert at hun selv skulle ta kontakt angående oppsigelse og sa at dette måtte være en "misforståelse". Jeg vet vi avtalte at de skulle ringe henne den kvelden. Visa endte med at hun måtte betale for 3 måneder hun ikke bodde i huset lenger. Mistillit.
Elendig kundebehandling. Ringer inn feilmelding og får ikkje nokon tilbakemelding om korleis dei vil løyse problemet. Har vore utan TV i over ei veke!
Begynn å betjen kundeservice slik at vi får kontakt. Dette er helt uholdbart. Klarer ikke å komme i kontakt med dere. 😡
Kun opptatt å selge dyrere abo, elendig kundeservice!!! Etter at de ble en del av Telenor er tlf.tidene kortere, hva med å være tilgjengelig på kvelden når folk pleier å se på TV???
Havner inn i Telenor systemet hvor det tar en evighet å komme igjennom og få et svar.
13 års dårlig erfaringer med Canal Digital blir toppet i dag med samme oppfølging i regi av Telenor. (Kan ikke bli bedre)
Kundeservice er ikke eksistererende - og det er trolig hele forretningsideen til denne banden.
Dette er for dårlig. Kan snart ikke se på en av kanalene pga store forstyrrelser.
Canal digital (som nå har blitt til Telenor) gir ganske så dårlig service! Jeg er ikke fornøyd så langt
Flyttet for snart 4 år siden. Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å ta med parabolantenna fordi det allerede var en dit jeg flyttet. Det viste seg at armen på antenna var justert med en TESKJE!! Dette gjorde ikke tekniker noe med. Holdt ut noen år, men kontaktet kundeservice og den jeg snakket med sjekket ut med en annen avd. Sier det ville gå på reklamasjon og at servicemann ville kontakte meg for å avtale tid. Hørte ingenting. Ringte derfor opp kundeservice igjen. Fikk kort og kontant beskjed at det måtte jeg bekoste selv. Ingen hadde tenkt å gi meg kontrabeskjeden. I tillegg har vi takket ja til fiberkabel, noe som gjør at en antenne vil bli overflødig fra neste år. Ringte kundeservice igjen etter å ha fått tilbakemelding om å ringe dem etter innlegg på Bytt.no. Ringte opp og forklarte alt på nytt. Svaret var at det kun var ett års garanti på selve parabolen, så derfor ville de allikevel ikke gi det på garantien. Så i tillegg til alt en betaler for abonnement og div utstyr skal en betale når de benytter gammelt utstyr... det er service!, At de selv først sier det er en reklamasjon er noe de bare bortforklarer med at kundeservice må ha sagt feil.. Bare så synd at de ikke holder det de først har lovet. Smålig, mener nå jeg.
Fikk telefon fra en selger fra Canal Digital og avtalte å sende to stk One Place dekodere til avtalt pris i forbindelse med inngåelse av Canal Digital plus abonnement. Fikk kun en One Pace dekoder i posten og når eg kontaktet kundeservice så får jeg beskjed at jeg må kjøpe dekoder no. 2 til full pris. Det var også flere andre ting selgeren sa som ikke stemte bla, at jeg kunne bruke One Place dekoderen med wifi og uten parabolantenne. Så da måtte jeg også montere antenne (som ikke var planlagt) for å få dekoderen til å virke og for å få tilgang til alle kanaler. Synd at Canal Digital misser gamle kunder på denne måten men de ser ikke ut til å bry seg om det..
Bra tv løsning, men dårlig kundeservice. Hadde 26 feil på 6mnd men dem ville ikke bryte bindingstid, og klarte ikke og fikse problemet. Fikk til slutt ny kabel inn til huset, ble aldri gravd ned.
Bestillte fiber fra Canal Digital for 2 måneder siden. Fikk beskjed om at jeg ble satt på prioriteringsliste 3 ganger, før jeg fikk bekreftelsesmail etter 6 uker, på at fiber var bestillt. Nå er det ventetid på montør på 6 uker. Hadde aldri i verden bestillt fra Canal Digital om det har vært en konkurrent.
Det er ikke første gang canal digitil har slitt med signalfeil og strømnettet, hvor de beklager over melding "evt ulemper dette måtte medføre". De setter en sen tidsfrist for når problemet skal være antatt løst, men så presterer de å bomme kraftig. Signalfeilen igår tidlig som følge av oppdatert strømnett, skulle være fikset innen senst 23 igår. Når klokken nærmet seg det, kom en ny melding som sa at det skulle være antatt fikset innen "formiddagen" dagen etter. Tven får fortsatt ikke inn noen kanaler dagen etter... uprofesjonellt👎
Etter mye mas på dørene skrev jeg avtale med canal digital/fibernett. De skulle gi dato om oppmøte fra teknikere i løpet av 14 dager. Etter 6 uker, og mange henvendelser fra min side, har jeg ennå ikke fått noen dato. Det tar dagesvis før selger gir noen som helst tilbakemelding, og opptrer i tillegg arrogant.
Flott selskap uten noe å klage på for min del. Har vært kunde gjennom bredbånd og kabel. Flott kundeservice og tar veldig kort tid å komme igjennom. Anbefales på det sterkeste!