Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundeservice

Omtale av  Thea

Ekstremt dårlig kundeservice. Blitt lovet flere ganger å bli ringt opp, noe som ikke skjer. Når jeg da henvender meg på chat og forklarer at man blir litt oppgitt over slik behandling, får man frekke svar tilbake. Helt utrolig at det skal være så vanskelig å si opp et abonnement.

Løgn og manipulasjon

Omtale av  Steffen

Skulle ønske jeg hadde lydopptaker på ved hver samtale med dem. De påstår de selv tar opp samtalen, men da har jo de kontroll over samtalen, ikke jeg som kunde. Til meg har de løyet og ført meg inn i andre program enn avtalt, og høyere regninger som resultat, der hvor jeg trodde jeg hadde redusert avtalen og redusert regningene. De gjør de motsatte av det de påstår, og hva jeg som kunde ønsker. Jeg er mildt sagt forbannet og skulle ønske jeg hadde mere bevis enn mitt ord, for da skulle jeg sannelig gått hardt inn med advokat her. Fordi jeg er møkk lei denne slags avtale juks over telefon hvor jeg ender opp med skjegget i kassa. Som om jeg står der og sier høyt: "jeg vil ikke ha noe." Og de kommer å tømmer et trillebårlass med godt og blandet over meg, så sender de en skyhøy regning etterpå. Det som er bra er vel dekoderen. Den er enkel å bruke, og har vært knirkefri gjennom hele års abonnementet.

Ekstremt dårlig

Omtale av  Thor B

Mister nett regelmessig, spesielt i helgene. Mistenker at dette er for å motivere meg til å oppgradere til den dyreste pakken, som de sier har en mer stabil tilkobling

Arrogant kundebehandling

Omtale av  Svein R

Jeg får fortsatt regninger på et abonnement som ble oppsagt for over 6 mnd. siden. Canal Digitals kundebehandlere er kun arrogante og hjelper ikke til å ordne problemet. Har ventet i telefonen i 30 minutter nå for å få si opp abonnementet en gang til! Har dessverre ikke noe bra å si. STYR UNNA!

Feilfakturering

Omtale av  Markus

De klarer ikke a sende månedlig faktura som avtalt, det hjelper heller ikke å endre til månedlig faktura på nettsiden selv, de sender kvartalsvis faktura uansett!!! Har tatt kontakt med de angående problemet jevnlig i over ni måneder uten at de klarer å fikse problemet !!!

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundeservice juger så det renner av dem

Omtale av  Geir

Har fiber fra dem siden de kjøpte de lokale strømselskapets linjer og har/hadde monopol. Mye kontakt med kundeservice i starten med mye feilinformasjon, løgn og brutte løfter. Når det er i drift virker det uten problemer, men den elendige kundeservicen har gjort at jeg har boikottet alle telenorprodukter jeg kan.

Ræva kundeservice og kanaler som detter ut hele tiden

Omtale av  Martin

Lover å sende nye deler og avtale med montør gratis, men ender opp med å likevel måtte betale for å få montøren til å komme. Kanalene detter ut hele tiden. Hold dere unna.

Ræva!

Omtale av  Leon

Har vært i kontakt med kundeservice over 10 ganger nå. Har måtte lage konto på 3 forskjellige e-poster siden de har feil på systemet. Samme problemet som alltid. Det ordnes av og til men er tilbake til samme problemet etter en kort stund. Dårlig signal på parabol selv om tekniker har montert og justert parabol. Er heller ikke fornøyd med den nye boksen de har, OnePlace. Er noe dritt i mine øyne. Må i kontakt med kundeservice 20 ganger ser det ut som før man har fått det slik man vil. Men må ta kontakt på ting som tilbakestilles i hver jæ#%a dag. Kundeservice hjelper deg, men problemet er tilbake neste dag som regel. Vil ikke anbefale Canal Digital til noen som helst.

Dyrt og dårlig

Omtale av  Torkil A

Har du opplevd en nettside (min side) som er dårligere en canal digital? Helt ubrukelig!!

Dårlig signal

Omtale av  Lotus

Har slitt med dårlig signal i snart to mnd. i strekk. Har hatt to teknikere på besøk og fikk nytt programkort første gangen, men fremdeles dårlig signal som var av og på. Fikk ny ny tekniker på besøk som påstod det var noe galt med fjernsynet. Han sa at jeg måtte ha en dekoder. Jeg har programkort. Hvorfor sier han det når han påstår at det er noe galt med fjernsynet? Hva hjelper det da? Fjernsynet er bare 6 mnd gammelt. Etter besøket fikk jeg en tekstmelding der det stod at feilen var rettet og at utstyret mitt fungerte. Dette forstår jeg ikke. Signalet er fremdeles av og på. Hvorfor kan de ikke innrømme at noe er galt? Det som er bra er at teknikerne kom ganske raskt etter at jeg ringte dem om feilen.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Leverer ikke det de lover

Omtale av  Mariann H

Ble oppringt av selger og lot meg overtale til å gå over til Canal digital fra RiksTV. All montering var gratis og de 4 første mnd gratis. Montør ringer og dukker ikke opp som avtalt. Hører ikke mer fra montør. Ringer canal digital ca 3 ganger hvor hver person sier de skal legge inn sak og vil bli oppringt av montør ila 2 dager. Ingen montør ringer og venter og venter.. vi skulle hatt det montert før jul. I Mars ringer de og forteller at de sliter med å få tak i montør og vi får en annen. Vi får det montert opp, men montør kan ikke bruke festet som hører til parabol canal digital har levert og vi blir belastet 600,- pluss et administrasjons gebyr på 60 kr fra et firma som heter infocare. Har ikke lyst å betale dette og tar kontakt med infocare, men blir henvist til canal digital. Canal Digital henviser til infocare. Jeg ber om å få en kompensasjon for perioden fra desember til Mars i form av forlenget gratis periode. Det var de ikke interessert i. Deres form for kompensasjon var å startet de 4 gratis månedene når vi omsider fått dette montert opp etter å ha ventet i over 2 mnd på montør. Så gratis perioden skulle egentlig startet selv om vi ikke hadde fått det montert. Kan ikke si man er mye fornøyd nei😝

Dårlig service

Omtale av  Silje B. P

Utgir dårlig service! Feile priser å uten at du kommer ut av binding! Mener at dem ikke kan finne tilbudet som ble gjort til deg. Løgn på løgn! Gleder meg til binding er ferdig og nye med onkli service kan steppe inn.

Tyveri satt i system. Overgang til fiber

Omtale av  Trude K

Regninger sendes selv om abonnement er sagt opp, de dekker seg bak: Canal Digital er to firma, men når jeg sa opp pr tlf (to ganger ) lovte kundebehandler å ordne saken slik at jeg ikke hadde både satellitt og kabel tv regning samtidig. 7mnd etter: de stjeler fortsatt penger fra kontoen min for to abonnement, svarer ikke på det jeg spør om, og når jeg slettet autogiroavtalen, da kom inkassovarslene. SÅ sier de at jeg å må si opp skriftlig!!!! Det måtte de sagt når de solgte meg fibertilgangen! Ikke at de skulle "fikse" det!! Dumme meg stolte faktisk på dem! Jeg kommer til å skifte leverandør.

Uten nett og tv i to uker

Omtale av  Christian K

Helt fantastisk at det er mulig å må vente 1 til 2 uker for å få service etter brudd på kabel.. Ringte igjen idag å fikk beskjed om at de skal prøve å få fikset ila. uka. Må si meg svært lite fornøyd med dette.

Useriøse og kunnskapsløse

Omtale av  Torbjørn S

Det er dessverre ikke noe som kan sies å ha vert bra, tid fra avtaleinngåelse til montering stemmer ikke, og det gis heller ikke informasjon underveis. Når montering endelig skjer, er dette på en svært amatør messing måte og ikke komplett, og man må stadig ringe kundeservice for å bruke flere minutter i tastevalg før men endelig får snakke med noen som ikke kan produktet eller annet. Å få svar på et enkelt spørsmål må man gjerne ta kontakt med kundeservice 2-3 ganger, og ingen har samme svar. Jeg ville aldri valgt canal digital om det fantes en konkurrent i området.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ulovlige avtaler og løgn om virkeligheten ved salg og markedsføring. Monopol er ikke lovlig

Omtale av  Kenneth N

Når det er bare dårlig arbeid fra konkurranse etaten og løgn om monopol og løgn om framtida. Så det er ikke noe informasjon om nettleie på CanalDigital sin egen nettside, så er det ikke noe informasjon om det i prisliste. Så da blir det nok ikke noe mer enn løgner og svindel forsøk fra de som tror de hjelper. Ga meg beskjed om at de ikke har noe hjelp til noe. Hverken bredbånd eller noe annet. Ser at service er ikke noe annet enn løgner om virkeligheten og ubrukelig tull med faktura som ikke har vært korrekt siden jeg bestilte CanalDigital, underlig dårlig manerer og faktisk ulovlig gjennomført arbeid. Forkastelig dårlig manerer fra konkurransetilsyn og kontroll av monopolet de har gjort det verre enn det som er nødvendig. Telenor.no leverer signaler og de har problemer med forstå at de er ansvarlig for, elendig løgn om virkeligheten. Forkastelig dårlig manerer fra kundeservice og elendig oppførsel fra CanalDigital. Jeg har anbefalt alle sammen å anmelde CanalDigital for ulovlig gjennomført arbeid med ulovlig innkreving av penger for utgifter som ikke er mulig å få gi kundene. Det ligger i prisen uansett, så når selskap ikke kan noe om lovpålagte oppgaver og loven som er. Så takk til staten som ikke bryr seg om hva som skjer. Lykke til med betale tusenvis av kroner til CanalDigital svindel selskap som er Telenor egentlig. Det kan ikke være monopol og løgn om produktet. Så løgn om kundeservice som ikke kan hjelpe deg med noe annet enn slå av og på. Det er bare dårlig arbeid og løgn av sinnsyk dimensjon inkludert dårlig manerer mot kunder. IKKE NOE GODT LEVERT PRODUKT Anbefaler ikke ha noe med CanalDigital eller get, prøv Altibox de har ikke noe problem med kundeservice og kunnskap om produktet som er solgt. Egne servere til spill og det betyr at dette er avgjørende for fremtiden. Vi kan bruke vår egen makt til vise at CanalDigital, og Get er inhabil patetisk ubrukelig meningsløs elendig hjelp av dårlig kvalitet. Så si opp avtalen med de. Latterlig at noen påstår at de er fornøyd med ubrukelig tull og mangler. Antar det er CanalDigital selv som er ansvarlig for svindel og bedrageri som gi beskjed om løgn via sider som dette. Canaldigital er bare elendig og utgått arbeid som ikke de kan levere mer av latterlige løgner om salg av produkter som ikke er noe annet enn løgner.

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR