Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi sliter med dårlig signal, vi har ikke tilgang til internett (oftest korte perioder) flere ganger pr. dag og ofte men korte perioder med dårlig tv signal. Dette har vært et problem i årevis, og kanskje et par ganger i året verre så vi kontakter Canal Digital, siste tlf. samtale "tok kaka" nei kan ikke hjelpe deg, ring Telenoreksperten, søk etter nr. Deres på nett, koster kr. 26, - pr. minutt... Og det når det ikke er vårt private utstyr det er feil på da det er avklart Telenor som leverer signalet fra Canal Digital og vi bet allerede ca. 1300 pr. mnd... Mange måter å gjøre "business" på. Heldigvis ringte jeg Canal Digital igjen og fikk snakke med en som tok meg alvorlig og som ser at vi har varierende signal og som bestilte tekniker.
"Trekk ut kabelen. " "Hold inn restart i 20 sek.." Jeg spurte om ruteren støttet upnp. Det visste han ikke hva var engang. Måtte vente ei uke til sammen på at teknikker skulle komme pga helg. Dette er helt uakseptabelt. Vi lever i 2017. Dette kunne vært akseptabel service og hurtighet i 1997. Man kan ikke gå uten nett i en uke i 2017. Jeg har hjemmekontor, og bruker internett til vanlig tv. Værste services jeg har opplevd!
Har abonnement på 500 bredbånd men Canal Digital klarer bare å levere en faktisk fart i området 50 til 75 (altså en 10-del av det jeg betaler for)
Ikke mye er bra. Dårligere nettverk, bare rot på kundeservice, brukte 1,5 år å montere anlegget i huset. Bare rot på faktura, har forsøkt å si opp tidal 3 ganger. Ok tuner. Styr unna dette firmaet. Helt elendig og angrer.
Ingen kundeservice, god dag mann økseskaft svar. Veldig dårlig opplevelse dessverre. Disse må være populære hos forbrukerrådet.
Blitt feilfakturert for et oppsagt tv-abonnement 3 måneder på rad. Beløpene er ettergitt, men kundeservice nekter for at selskapet har gjort feil, og har ikke engang beklaget. Svarer ikke på det jeg spør om og har total mangel på ydmykhet.
Useriøst firma, bestilte TV/Bredbånd abonnement grunnet flytting, da tidligere firma ikke kunne levere ved nye adressen. Estimert levering satt til 3-5 virkedager. De har etter 28 dager ved skrivende stund ikke greid å levere varen. Gjentatte ganger tatt kontakt med kundeservice (10 dager, 17 dager & 28 dager) forskjellig unnvikende svar og tilbakemeldinger hver gang. Sier de skal sende mail og ringe tilbake noe de ikke gjør. Kunne heller ikke nå gi noe mer konkret tilbakemelding på tidsaspekt, bare at det ordner seg snart. Hadde jeg tatt meg bryet å lese meg litt opp på kundefornøydhet i forkant hadde jeg aldri inngått avtale med de.