Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kundeservice juger så det renner av dem

Omtale av  Geir

Har fiber fra dem siden de kjøpte de lokale strømselskapets linjer og har/hadde monopol. Mye kontakt med kundeservice i starten med mye feilinformasjon, løgn og brutte løfter. Når det er i drift virker det uten problemer, men den elendige kundeservicen har gjort at jeg har boikottet alle telenorprodukter jeg kan.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ræva kundeservice og kanaler som detter ut hele tiden

Omtale av  Martin

Lover å sende nye deler og avtale med montør gratis, men ender opp med å likevel måtte betale for å få montøren til å komme. Kanalene detter ut hele tiden. Hold dere unna.

Ræva!

Omtale av  Leon

Har vært i kontakt med kundeservice over 10 ganger nå. Har måtte lage konto på 3 forskjellige e-poster siden de har feil på systemet. Samme problemet som alltid. Det ordnes av og til men er tilbake til samme problemet etter en kort stund. Dårlig signal på parabol selv om tekniker har montert og justert parabol. Er heller ikke fornøyd med den nye boksen de har, OnePlace. Er noe dritt i mine øyne. Må i kontakt med kundeservice 20 ganger ser det ut som før man har fått det slik man vil. Men må ta kontakt på ting som tilbakestilles i hver jæ#%a dag. Kundeservice hjelper deg, men problemet er tilbake neste dag som regel. Vil ikke anbefale Canal Digital til noen som helst.

Dyrt og dårlig

Omtale av  Torkil A

Har du opplevd en nettside (min side) som er dårligere en canal digital? Helt ubrukelig!!

Dårlig signal

Omtale av  Lotus

Har slitt med dårlig signal i snart to mnd. i strekk. Har hatt to teknikere på besøk og fikk nytt programkort første gangen, men fremdeles dårlig signal som var av og på. Fikk ny ny tekniker på besøk som påstod det var noe galt med fjernsynet. Han sa at jeg måtte ha en dekoder. Jeg har programkort. Hvorfor sier han det når han påstår at det er noe galt med fjernsynet? Hva hjelper det da? Fjernsynet er bare 6 mnd gammelt. Etter besøket fikk jeg en tekstmelding der det stod at feilen var rettet og at utstyret mitt fungerte. Dette forstår jeg ikke. Signalet er fremdeles av og på. Hvorfor kan de ikke innrømme at noe er galt? Det som er bra er at teknikerne kom ganske raskt etter at jeg ringte dem om feilen.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Leverer ikke det de lover

Omtale av  Mariann H

Ble oppringt av selger og lot meg overtale til å gå over til Canal digital fra RiksTV. All montering var gratis og de 4 første mnd gratis. Montør ringer og dukker ikke opp som avtalt. Hører ikke mer fra montør. Ringer canal digital ca 3 ganger hvor hver person sier de skal legge inn sak og vil bli oppringt av montør ila 2 dager. Ingen montør ringer og venter og venter.. vi skulle hatt det montert før jul. I Mars ringer de og forteller at de sliter med å få tak i montør og vi får en annen. Vi får det montert opp, men montør kan ikke bruke festet som hører til parabol canal digital har levert og vi blir belastet 600,- pluss et administrasjons gebyr på 60 kr fra et firma som heter infocare. Har ikke lyst å betale dette og tar kontakt med infocare, men blir henvist til canal digital. Canal Digital henviser til infocare. Jeg ber om å få en kompensasjon for perioden fra desember til Mars i form av forlenget gratis periode. Det var de ikke interessert i. Deres form for kompensasjon var å startet de 4 gratis månedene når vi omsider fått dette montert opp etter å ha ventet i over 2 mnd på montør. Så gratis perioden skulle egentlig startet selv om vi ikke hadde fått det montert. Kan ikke si man er mye fornøyd nei😝

Dårlig service

Omtale av  Silje B. P

Utgir dårlig service! Feile priser å uten at du kommer ut av binding! Mener at dem ikke kan finne tilbudet som ble gjort til deg. Løgn på løgn! Gleder meg til binding er ferdig og nye med onkli service kan steppe inn.

Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR