Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor TV
1.7
606 verifiserte omtaler

Telenor TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
606 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#3
Middels
Telenor TV er rangert
#3 av 5 tv-leverandører
15%
Forferdelig
15% anbefaler Telenor TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 606 omtaler om Telenor TV

FILTRER OMTALER
47
41
30
75
413
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor TV
Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no

Altfor dårlig

Omtale av  Marieanne

Canal digital (som nå har blitt til Telenor) gir ganske så dårlig service! Jeg er ikke fornøyd så langt

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig service tiltross for mangeårig abonnement

Omtale av  Maya

Flyttet for snart 4 år siden. Fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å ta med parabolantenna fordi det allerede var en dit jeg flyttet. Det viste seg at armen på antenna var justert med en TESKJE!! Dette gjorde ikke tekniker noe med. Holdt ut noen år, men kontaktet kundeservice og den jeg snakket med sjekket ut med en annen avd. Sier det ville gå på reklamasjon og at servicemann ville kontakte meg for å avtale tid. Hørte ingenting. Ringte derfor opp kundeservice igjen. Fikk kort og kontant beskjed at det måtte jeg bekoste selv. Ingen hadde tenkt å gi meg kontrabeskjeden. I tillegg har vi takket ja til fiberkabel, noe som gjør at en antenne vil bli overflødig fra neste år. Ringte kundeservice igjen etter å ha fått tilbakemelding om å ringe dem etter innlegg på Bytt.no. Ringte opp og forklarte alt på nytt. Svaret var at det kun var ett års garanti på selve parabolen, så derfor ville de allikevel ikke gi det på garantien. Så i tillegg til alt en betaler for abonnement og div utstyr skal en betale når de benytter gammelt utstyr... det er service!, At de selv først sier det er en reklamasjon er noe de bare bortforklarer med at kundeservice må ha sagt feil.. Bare så synd at de ikke holder det de først har lovet. Smålig, mener nå jeg.

Holder ikke det de lover

Omtale av  Skuffet

Fikk telefon fra en selger fra Canal Digital og avtalte å sende to stk One Place dekodere til avtalt pris i forbindelse med inngåelse av Canal Digital plus abonnement. Fikk kun en One Pace dekoder i posten og når eg kontaktet kundeservice så får jeg beskjed at jeg må kjøpe dekoder no. 2 til full pris. Det var også flere andre ting selgeren sa som ikke stemte bla, at jeg kunne bruke One Place dekoderen med wifi og uten parabolantenne. Så da måtte jeg også montere antenne (som ikke var planlagt) for å få dekoderen til å virke og for å få tilgang til alle kanaler. Synd at Canal Digital misser gamle kunder på denne måten men de ser ikke ut til å bry seg om det..

Bra tv løsning men...

Omtale av  Richard L

Bra tv løsning, men dårlig kundeservice. Hadde 26 feil på 6mnd men dem ville ikke bryte bindingstid, og klarte ikke og fikse problemet. Fikk til slutt ny kabel inn til huset, ble aldri gravd ned.

Forferdelig

Omtale av  Bjørn

Bestillte fiber fra Canal Digital for 2 måneder siden. Fikk beskjed om at jeg ble satt på prioriteringsliste 3 ganger, før jeg fikk bekreftelsesmail etter 6 uker, på at fiber var bestillt. Nå er det ventetid på montør på 6 uker. Hadde aldri i verden bestillt fra Canal Digital om det har vært en konkurrent.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Flere feil over lang tid

Omtale av  Henrik

Det er ikke første gang canal digitil har slitt med signalfeil og strømnettet, hvor de beklager over melding "evt ulemper dette måtte medføre". De setter en sen tidsfrist for når problemet skal være antatt løst, men så presterer de å bomme kraftig. Signalfeilen igår tidlig som følge av oppdatert strømnett, skulle være fikset innen senst 23 igår. Når klokken nærmet seg det, kom en ny melding som sa at det skulle være antatt fikset innen "formiddagen" dagen etter. Tven får fortsatt ikke inn noen kanaler dagen etter... uprofesjonellt👎

Forferdelig oppfølging

Omtale av  Anita

Etter mye mas på dørene skrev jeg avtale med canal digital/fibernett. De skulle gi dato om oppmøte fra teknikere i løpet av 14 dager. Etter 6 uker, og mange henvendelser fra min side, har jeg ennå ikke fått noen dato. Det tar dagesvis før selger gir noen som helst tilbakemelding, og opptrer i tillegg arrogant.

Telenor TV har 606 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor TV mener

Telenor TV

Har tilegnet profilen
Telenor TV deltar på Bytt.no

Telenor TV har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor TV besvarer ikke omtaler

Telenor TV har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor TV henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor TV benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR