Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi tegnet t-we abonnement i september med kampanje til 271kr. Forleden dag hadde vi mistet streaming kanalene vi hadde valgt inn samt extra poeng vi kjøpte. Vi ringte tre ganger uten at de visste hva som hadde skjedd, og de la kanalene til igjen uten at det funka. Dagen etter er hele abonnementet borte og de sier at det er kansellert, så nå har vi ikke abonnement og må kjøpe nytt med ny tvdekoder til nesten 600kr. Vi gidder ikke mere av t-we og går heller over til kun å ha tv2play, viaplay, max og sky i separate abonnement.. blir mye billigere...
Hadde det vært minus poeng på Telenor hadde jeg gitt minus 10. Jeg var så dum å gå fra Viken Fiber/Altibox til Telenor. Selgeren fortalte meg at dette var mye bedre en Altibox og at det fungerte på samme måte som Altibox på Hytta. Jeg har nå erfart at det var ren løgn. TeeWe funker ikke på hytta, og hjemme fungerer det som en steinalder applikasjon med en helt på tryne funksjonalitet og brukergrensesnitt. Forsøker nå å komme ut at dette uten å måtte betale 8000 for å si opp. Mitt råd er å skygge unna Trenor både TV og telefon.
Bare problemer byttet boksen men ikke noe bedre. Har hatt disse problemene i snart 1 mnd
dårlig signal styrke, høye priser og elendig service. signaler både på dekning, internett og tv er elendig hvor jeg bor, telenor som en av 2 leverandører i mitt område leverer ikke etter mål. prisene er mye høyere en andre leverandører. typisk telenor å sette en avtale for så høyne prisene etter et par måneder. tar man kontakt møter man et rotete sentralbord fult av kundebehandlere som ikke kan hjelpe eller lover ting for så at ingen ting skjer.
Påståelige på kundeservice, men heldigvis kunne kabelstrekkerne mer enn folka hos Telenor, og satte dem til å ordne opp så ting ble riktig!
Jeg sa opp abonnementet på Fiber og TV i august, da de hadde satt opp prisen. I begynnelsen av september fikk jeg et nytt tilbud om pris og valgte å takke ja til dette. Men linjen ble stengt ned selv om de hadde bekreftet at linjen skulle viderføres men til ny pris. Ringte inn til kundesenteret flere ganger, alle mente linjen skulle komme opp innen kort tid. 3 dager tok det. Jeg har fortsatt ikke fått riktig hastighet eller abonnement til tross for gjentatte hendvendelser til kundesenteret på dette.
Dyrere enn alle andre, prøver å utnytte kundene så godt de kan, ingen opplysninger om hvordan man kan få akkurat de samme tjenestene rimeligere. Og det kan man, hos Telenor selv. Den norske telekomverdenens DnB.