Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundebehandling. Ringer inn feilmelding og får ikkje nokon tilbakemelding om korleis dei vil løyse problemet. Har vore utan TV i over ei veke!
Begynn å betjen kundeservice slik at vi får kontakt. Dette er helt uholdbart. Klarer ikke å komme i kontakt med dere. 😡
Kun opptatt å selge dyrere abo, elendig kundeservice!!! Etter at de ble en del av Telenor er tlf.tidene kortere, hva med å være tilgjengelig på kvelden når folk pleier å se på TV???
Havner inn i Telenor systemet hvor det tar en evighet å komme igjennom og få et svar.
13 års dårlig erfaringer med Canal Digital blir toppet i dag med samme oppfølging i regi av Telenor. (Kan ikke bli bedre)
Kundeservice er ikke eksistererende - og det er trolig hele forretningsideen til denne banden.
Dette er for dårlig. Kan snart ikke se på en av kanalene pga store forstyrrelser.