Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vært uten tv og internett i 3 uker, og hver gang vi ringer sier de at vi må vente å se ann. Fått 70 kr rabatt av 599 kr. Hadde bytta tvert hvis det ikke hadde kosta 9000 kr og avbestille.
Har aldri opplevd verre kundebehandling og et større rot enn hos Canal Digital. Vi har blitt feilfakturert fra dag èn. Vi har kontaktet dem månendtlig hvor de da lover å "ordne opp i fakturarotet". Dette har ikke blitt ordnet opp i en eneste gang, men derimot blitt videresendt Kredinor med påfølgende stenging av internett. Forrige gang ble internettet vårt stengt kl 23.30 en fredag og vi satt uten internett til tirsdag. Når vi kontaktet dem igjen påsto de at de at de aldri hadde innrømmet at det var feilfakturert og telefonsamtalen endte med at de slang på røret. Styr unna.
Øker prisen hele tiden og om du skal si opp TV må du betale, 150 kr ekstra i tillegg til internettavgift. Ikke er de behjelpelig med feilsøking og de du får snakke med har ikke peiling på hva de driver med. Når du sitter der uten TV kanalar og mannen i andre enden forstår problemet ditt hjelper det ikke en dritt når han ikke vet hva problemet er og det vil ta 3 virkedager å rette, mulig mer men ikke får du kompensasjon for de tre/fem dagene fordi det er standard. Fint når det skjærer seg på en fredag. Har hatt andre problemer også tidligere. Stadig noe nytt.
Etter 5 måneder som kunde har jeg ennå ikke fått en eneste korrekt faktura. Jeg må sitte på telefonen til de stadig vekk. Nå har de sendt inkasso og sperret tjenesten på bredbåndstelefoni etter først å sendt en feilaktig faktura (hadde kampanje på 3 mnd gratis tjeneste). Jeg ringte og fikk løfte om at fakturaen var slettet, men likevel sender de inkasso noen uker senere og stenger telefonen. Når jeg kontakter kundeservice, har de ingen hjelp å gi. Så - fakturahelvete og dårlig kundeservice. Billig er det heller ikke. Jeg gleder meg til bindingstiden på 1 år er over, skifter leverandør på dagen.
Elendig gjennomføringskraft, elendig oppfølging, elendig alt. Elendig kompensasjon. Ser noen har gitt de 3/5. Hvem gjør det?
Jeg kan ikke forstår hvordan er mulighet at Canal digital ikke er i konkurs! Steng dere butikk og går til NAV. Verste erfaring noensine. Jeg bestilte møntor og over en måned ingenting kjedde. Men faktura kommer for internet jeg har aldri fått. ABSOLUTT IKKE ANBEFALER CANAL DIGITAL TIL NOEN!
Vi sliter med dårlig signal, vi har ikke tilgang til internett (oftest korte perioder) flere ganger pr. dag og ofte men korte perioder med dårlig tv signal. Dette har vært et problem i årevis, og kanskje et par ganger i året verre så vi kontakter Canal Digital, siste tlf. samtale "tok kaka" nei kan ikke hjelpe deg, ring Telenoreksperten, søk etter nr. Deres på nett, koster kr. 26, - pr. minutt... Og det når det ikke er vårt private utstyr det er feil på da det er avklart Telenor som leverer signalet fra Canal Digital og vi bet allerede ca. 1300 pr. mnd... Mange måter å gjøre "business" på. Heldigvis ringte jeg Canal Digital igjen og fikk snakke med en som tok meg alvorlig og som ser at vi har varierende signal og som bestilte tekniker.