Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved oppsigelse av abonnement (oppsigelsestid 1 mnd) så tilbyr de tilbakebetaling av en mnd mot at abonnementet varer en mnd lengre enn tenkt (dette slik at vi fikk tid til å sjekke med nye eiere av hus om de vil overta abonnement). Totalbeløpet skal da bli det samme for oss, en mnd. Dette fører de derimot ikke inn i loggen sin, så man får regning for to mnd, og ved å kontakte kundeservice så er denne arrogant og ikke serviceinnstilt. De er bare ute etter å lure deg!
Har dere en main switch som dere må nødt til å skru av mellom 3 og 4 på natten? For det er faen med få netter det går ann å bruke det helt utrolig dårlige nettet deres, klarer dere ikke å holde det gående hele døgnet? Jeg er latterlig lei av at det skrur seg av på nattestid, det er den eneste tiden jeg har mulighet til å bruke nettet, og dere klarer f#%n ikke å holde det oppe på den minst brukte tiden av døgnet, ALLE andre internetprovidere klarer å holde nettet på på nattestid, det er kun dere som er så he#!v%es dårlig at dere ikke får det til, SKJERP DERE!
Etter over 20 år som Canal digital kunde mistet jeg i dag Torsdag 21 September TV signal på huset. Null på signalstyrke når en tar et signalsøk. Har tidligere vært problemer med en modul i fordelingsboksen til Canal Digital. Ringte kundeservice og det kunne ta opptil 3 virkedager før servicetekniker kunne se på saken. Prøvde å presse litt på, men lite velvilje der. Er trofast og god kunde med over 20 år i Canal digital, håpløs kundeservice. I verste fall kommer dem ikke før Mandag 25 September og retter. Gleder meg til abonnementsregninga, den er sikkert like stor som vanlig uten fratrekk for uteblitt signaler!!!
Hvorfor ikke sende det man trenger i forkant istedet for å irritere med en meningsløs tekst på skjermen, om at bildet forsvinner for kunden. Hvorfor skal vi måtte ringe dere for å sørge for at abonnementet fungerer? Dere bør kontakte kundene via epost og forklare situasjonen.
Etter et strømbrudd mistet jeg både tv signal og Internett. Ringte Canal Digital på en tirsdag morgen dem sa dem skulle sende en teknikker hjem til meg på torsdag jeg sa dem måtte gi meg beskjed dagen før når ca dem kom hjem til meg siden jeg jobber. Ved 11:00 tiden på Torsdagen ringte dem meg på mobilen og sa dem sto utenfor døren min. Jeg var på jobben så jeg spurte om dem kunne gi meg 30 min på og komme meg hjem siden dem ikke hadde ringt og avtalt ca tid med meg men det kunne han ikke, dermed måtte jeg ringe Canal Digital igjen og vente i nye 3 dager fordi jeg ikke kunne ta han imot. Jeg spurte teknikeren om hvorfor han ikke ga meg beskjed om når på torsdag han kom og da fikk jeg som svar at dem kunne ikke komme med noe ca tid fordi jeg var ikke den eneste kunden dems. Så hadde det ikke vært for at borettslaget jeg bor i har avtale med Canal Digital så jeg byttet selskap for og si det sånn.
Ekstremt dårlig kundeservice. Får ikke svar på klagesak som nå har pågått i 4 måneder. Ansvarsfraskrivelse hele veien, og komplett umulig å komme i kontakt med saksbehandler.
Bestilte fibernett og TV fra Canal digital. Dagen kom da de skulle montere opp utstyret, kom en montør og monterte opp nesten alt før han sa at han ikke hadde utstyr til å få inn fiberkabel da dette var over 80 lm. Lovte å melde tilbake og sende ny mann med riktig utstyr dagen etter. Dette er mange sinte tlf siden sendt masse mailer til canal digital men dem svarer bare ikke, helt utrolig at slik går ann i ett slikt selskap. Kjemper fortsatt med dette. Anbefaler ingen å havne opp i dette.