Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har du opplevd en nettside (min side) som er dårligere en canal digital? Helt ubrukelig!!
Har slitt med dårlig signal i snart to mnd. i strekk. Har hatt to teknikere på besøk og fikk nytt programkort første gangen, men fremdeles dårlig signal som var av og på. Fikk ny ny tekniker på besøk som påstod det var noe galt med fjernsynet. Han sa at jeg måtte ha en dekoder. Jeg har programkort. Hvorfor sier han det når han påstår at det er noe galt med fjernsynet? Hva hjelper det da? Fjernsynet er bare 6 mnd gammelt. Etter besøket fikk jeg en tekstmelding der det stod at feilen var rettet og at utstyret mitt fungerte. Dette forstår jeg ikke. Signalet er fremdeles av og på. Hvorfor kan de ikke innrømme at noe er galt? Det som er bra er at teknikerne kom ganske raskt etter at jeg ringte dem om feilen.
Ble oppringt av selger og lot meg overtale til å gå over til Canal digital fra RiksTV. All montering var gratis og de 4 første mnd gratis. Montør ringer og dukker ikke opp som avtalt. Hører ikke mer fra montør. Ringer canal digital ca 3 ganger hvor hver person sier de skal legge inn sak og vil bli oppringt av montør ila 2 dager. Ingen montør ringer og venter og venter.. vi skulle hatt det montert før jul. I Mars ringer de og forteller at de sliter med å få tak i montør og vi får en annen. Vi får det montert opp, men montør kan ikke bruke festet som hører til parabol canal digital har levert og vi blir belastet 600,- pluss et administrasjons gebyr på 60 kr fra et firma som heter infocare. Har ikke lyst å betale dette og tar kontakt med infocare, men blir henvist til canal digital. Canal Digital henviser til infocare. Jeg ber om å få en kompensasjon for perioden fra desember til Mars i form av forlenget gratis periode. Det var de ikke interessert i. Deres form for kompensasjon var å startet de 4 gratis månedene når vi omsider fått dette montert opp etter å ha ventet i over 2 mnd på montør. Så gratis perioden skulle egentlig startet selv om vi ikke hadde fått det montert. Kan ikke si man er mye fornøyd nei😝
Utgir dårlig service! Feile priser å uten at du kommer ut av binding! Mener at dem ikke kan finne tilbudet som ble gjort til deg. Løgn på løgn! Gleder meg til binding er ferdig og nye med onkli service kan steppe inn.
Regninger sendes selv om abonnement er sagt opp, de dekker seg bak: Canal Digital er to firma, men når jeg sa opp pr tlf (to ganger ) lovte kundebehandler å ordne saken slik at jeg ikke hadde både satellitt og kabel tv regning samtidig. 7mnd etter: de stjeler fortsatt penger fra kontoen min for to abonnement, svarer ikke på det jeg spør om, og når jeg slettet autogiroavtalen, da kom inkassovarslene. SÅ sier de at jeg å må si opp skriftlig!!!! Det måtte de sagt når de solgte meg fibertilgangen! Ikke at de skulle "fikse" det!! Dumme meg stolte faktisk på dem! Jeg kommer til å skifte leverandør.
Helt fantastisk at det er mulig å må vente 1 til 2 uker for å få service etter brudd på kabel.. Ringte igjen idag å fikk beskjed om at de skal prøve å få fikset ila. uka. Må si meg svært lite fornøyd med dette.
Det er dessverre ikke noe som kan sies å ha vert bra, tid fra avtaleinngåelse til montering stemmer ikke, og det gis heller ikke informasjon underveis. Når montering endelig skjer, er dette på en svært amatør messing måte og ikke komplett, og man må stadig ringe kundeservice for å bruke flere minutter i tastevalg før men endelig får snakke med noen som ikke kan produktet eller annet. Å få svar på et enkelt spørsmål må man gjerne ta kontakt med kundeservice 2-3 ganger, og ingen har samme svar. Jeg ville aldri valgt canal digital om det fantes en konkurrent i området.