Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nå har jeg helt fra begynnelsen av mai hatt feil på canal digital. Ser på tv og plutselig går tven i svart. Så står den å prøver og prøver søke opp feilen. Men det tar sin tid. Jeg har ringt og ringt kundeservicen. Kan dem hjelpe.. En sendte meg en ny kontakt. Sa det var det som var feilen. Dette var under fotball VM. Dårlig med kamper her i huset. Når denne kontakten kom etter to uker. Passet den??? Nei. Jeg sa i fra at jeg betaler 600 hver mnd for å ha canal en. Har altså betalt..Skal vi.se.. 2400 for elendig service og ingen tv. Jeg har ringt kundeservice minst 5-6 ganger. Nå venter jeg på en ny turner. Jeg kunne få en ny og bedre enn den jeg hadde. Men da måtte jeg.betale 1000. Jeg ba om en ny liknes som jeg har. Har nok utgifter. Må vel se etter ny leverandør. Kan ikke ha tv som er svart stort sett hele tiden.
* Uendelig lang for å nå kundeservice * Dårlig service fra rådgivere * Rådgivere som lyver om kampanjeperioder * Gang på gang feil på faktura Styr unna for all del.
Kort oppsummert: nær dobling av fakturaen de siste to årene, innpåslitne dørselgere som insisterer på at jeg skal installere fiber og påplussing av tilleggstjenester jeg ikke har bedt om. I chatten blir man også møtt av arrogante ansatte som viser liten evne til å komme kundene i møte.
Forferdelig kundeservice, sendt 3 mailer ila 14 dager, ennå ingen svar... selv lover de 3 dagers responstid... alt for dårlig...
Ekstremt dårlig kundeservice. Blitt lovet flere ganger å bli ringt opp, noe som ikke skjer. Når jeg da henvender meg på chat og forklarer at man blir litt oppgitt over slik behandling, får man frekke svar tilbake. Helt utrolig at det skal være så vanskelig å si opp et abonnement.
Skulle ønske jeg hadde lydopptaker på ved hver samtale med dem. De påstår de selv tar opp samtalen, men da har jo de kontroll over samtalen, ikke jeg som kunde. Til meg har de løyet og ført meg inn i andre program enn avtalt, og høyere regninger som resultat, der hvor jeg trodde jeg hadde redusert avtalen og redusert regningene. De gjør de motsatte av det de påstår, og hva jeg som kunde ønsker. Jeg er mildt sagt forbannet og skulle ønske jeg hadde mere bevis enn mitt ord, for da skulle jeg sannelig gått hardt inn med advokat her. Fordi jeg er møkk lei denne slags avtale juks over telefon hvor jeg ender opp med skjegget i kassa. Som om jeg står der og sier høyt: "jeg vil ikke ha noe." Og de kommer å tømmer et trillebårlass med godt og blandet over meg, så sender de en skyhøy regning etterpå. Det som er bra er vel dekoderen. Den er enkel å bruke, og har vært knirkefri gjennom hele års abonnementet.
Mister nett regelmessig, spesielt i helgene. Mistenker at dette er for å motivere meg til å oppgradere til den dyreste pakken, som de sier har en mer stabil tilkobling