Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ofte ute av drift i flere dager.får melding om kjent feil.tar flere dager å rette opp feilen.dette skjer flere ganger i løpet av en mnd.
De skrøt av den nye dekoderen som skulle være så bra. For noe dritt, ikke mye som fungerer og alt forsvinner stadig så jeg ikke har tv på lange tider. Hjelp er veldig vanskelig å få.
Feil på feil og tilkoblingsproblemer. "Start boksen på nytt". Har tatt strømmen på den hersens boksen gjentatte ganger, men samme feilmelding igjen. Blir Netflix i stedet i kveld.
Flyttet inn i ny leilighet for tre uker siden med eksisterende internettabb. flyttet over i vårt navn. Har fortsatt ikke fått internett. Hver gang vi ringer kundeservice skal de ha oss til å gjøre det samme, selv om det ikke har fungert de 7 tidligere forsøkene. En av kunderådgiverne løy og sa han hadde bestilt tekniker, noe han ikke hadde. Fraråder telenor på det sterkeste, de bryr seg åpenbart ikke om kundetilfredshet.
Feilinformasjon fra selger, både på pris og kanaler. Fjernkonyrollen defekt etter 15 dager Inn til 7 dager å få ny og uyen Tv
T-We ble installert 8 juni. 26 juni var siste dag jeg fikk inn noen kanaler. 27 juni ringer jeg kundeservice kl 18, da er de stengt. Ringer kl 09:35 mandag morgen (idag), får etterhvert kontakt med en på kundeservice. Han holder på i 22 min, kommer ingen vei så han ber om å få ringe tilbake om 15-20 min. Kl 15:32 har kundeservice fortsatt ikke ringt så jeg ringer dem igjen. Kundeservice stiller noen spørsmål og klaprer i vei på et tastatur. Etter 11 min sier kundeservice at saken må til linje 2. Jeg sier at jeg vil ikke miste en kveld til med fotball-EM noe han godt skjønte så han skulle gi saken topp prioritet. Kl 20:00 har fortsatt ingen ringt tilbake og kundeservice er stengt.
Umulig å få hjelp. Feilmeldinger. Boksen fungerer ikke. Når jeg ringer Telenor, venter man minst i 20 minutter før man kommer igjennom til personell som ikke har peiling, viderekobles, de har heller ikke peiling. Nettløsning gir meg ikke svar. Forsøk på kontakt med Telenor umulig, havner i problemløsningssløyfer som ikke fungerer. Elendig!