Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nå vært uten internett i 4 dager, først så sier de at feile kommer utenifra så må de ha tekniker hjemme til meg. Først så blir det sagt at tekniker kommer imorgen, dagen etter så sier de 1-3 virkedager. Etter 3 dager så ringer jeg igjen " tekniker har mye og gjøre " kjempe bra telenor 👌👌
Kan tydelig se at alt fungerer som det skal foruten melding om e9005 som kun byr på retry som opsjon. Umulig å komme rundt, tar opp 50% av skjermen. Enormt frustrerende og virker som en beta av et 2kr steam spill som er laget av en eller annen idiot. Alt for dårlig er det uansett. Finnes faktisk ikke unnskyldninger. Dere må ha ansatt feil folk til å gjøre denne jobben, hva med å teste produktet før man lanserer? Håpløst og skuffende
Ofte ute av drift i flere dager.får melding om kjent feil.tar flere dager å rette opp feilen.dette skjer flere ganger i løpet av en mnd.
De skrøt av den nye dekoderen som skulle være så bra. For noe dritt, ikke mye som fungerer og alt forsvinner stadig så jeg ikke har tv på lange tider. Hjelp er veldig vanskelig å få.
Feil på feil og tilkoblingsproblemer. "Start boksen på nytt". Har tatt strømmen på den hersens boksen gjentatte ganger, men samme feilmelding igjen. Blir Netflix i stedet i kveld.
Flyttet inn i ny leilighet for tre uker siden med eksisterende internettabb. flyttet over i vårt navn. Har fortsatt ikke fått internett. Hver gang vi ringer kundeservice skal de ha oss til å gjøre det samme, selv om det ikke har fungert de 7 tidligere forsøkene. En av kunderådgiverne løy og sa han hadde bestilt tekniker, noe han ikke hadde. Fraråder telenor på det sterkeste, de bryr seg åpenbart ikke om kundetilfredshet.
Feilinformasjon fra selger, både på pris og kanaler. Fjernkonyrollen defekt etter 15 dager Inn til 7 dager å få ny og uyen Tv