Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tredje uken uten internett med ansatte som er frekke, ikke kommuniserer med hverandre og ikke har peiling på tekniske aspekter ved internettilkobling.
Forferdelig tregt, lite kunnskap og ingen ønsker om fornøyde kunder. Lever på monopol og eget bakkenett.
Canal Digital har en såkalt nettgaranti dersom du mister signaler. Da får man tilsendt en datapakke som skal gi deg nett til det kommer en person hjem til deg som kan fikse problemet. Men for å få denne datapakken MÅ man ha tlf abonnement hos Telenor, noe jeg ikke har. Fwi. Har du ikke Telenor må man sitte å vente på montør i 1-3 dager. Var så irritert i dag og ga meg ikke på at de da måtte fikse problemet ila kvelden. Nektet å legge på så dama i tlf la på røret. Handlet egentlig ikke om få viljen min, måtte bare gi de en kamp.
Ustabilt Internett. Stadige brudd. Får som svar at det ikke er problemer med produktet.
Min nesten døende mamma på 88 år hadde en montør fra Janco kabel Tv som stakk av med monitoren. Nå har hun sittet å ventet i 7 uker uten at de tar ansvar for rette opp kabel TVen hennes. De lover å fikse det hver uke men dukker aldri opp. Elendig service.
Vanskelig å forstå hva de sier. Har ikke mere å si.
Canal Digital web virkelig det verste du kan få deg. IKKE KJØP DET! Vi i huset opplever stadig vekk at nettet slukkes av vanskelig digital. De sier de skal prøve å fiske problemet og at det ikke skal skje igjen men de fikser aldri problemet og det skjer hele tiden. Herregud, aldri tenk deg å få denne møkken her.