Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Feilinformasjon fra selger, både på pris og kanaler. Fjernkonyrollen defekt etter 15 dager Inn til 7 dager å få ny og uyen Tv
T-We ble installert 8 juni. 26 juni var siste dag jeg fikk inn noen kanaler. 27 juni ringer jeg kundeservice kl 18, da er de stengt. Ringer kl 09:35 mandag morgen (idag), får etterhvert kontakt med en på kundeservice. Han holder på i 22 min, kommer ingen vei så han ber om å få ringe tilbake om 15-20 min. Kl 15:32 har kundeservice fortsatt ikke ringt så jeg ringer dem igjen. Kundeservice stiller noen spørsmål og klaprer i vei på et tastatur. Etter 11 min sier kundeservice at saken må til linje 2. Jeg sier at jeg vil ikke miste en kveld til med fotball-EM noe han godt skjønte så han skulle gi saken topp prioritet. Kl 20:00 har fortsatt ingen ringt tilbake og kundeservice er stengt.
Umulig å få hjelp. Feilmeldinger. Boksen fungerer ikke. Når jeg ringer Telenor, venter man minst i 20 minutter før man kommer igjennom til personell som ikke har peiling, viderekobles, de har heller ikke peiling. Nettløsning gir meg ikke svar. Forsøk på kontakt med Telenor umulig, havner i problemløsningssløyfer som ikke fungerer. Elendig!
nå har programoversikten vært borte i flere dager og ingen reagerer. Gidder ikke snakke med en robot hvor det blir god dag man økseskaft. Telefon kontakt kan man bare glemme.
Etter siste oppdatering har t-we blitt elendig. Helt håpløst. Går så tregt og hakker noe veldig. Før oppdateringen gikk alt veldig bra og vi var veldig fornøyd. Nå gleder vi oss til vi får byttet leverandør.
Av og til fungerer det bra, men så er det de gangene du skal noe spesielt og du får feilmelding. Veldig irriterende.
T-we appen er helt forferdelig! Den er rotete og uoversiktlig. Det er vanskelig og ekstremt tungvint å finne det en vil ha.