Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da min aldrende mor skulle flytte fra enebolig til borettslag skulle jeg si opp tv-abonnementet for henne da hun har problemer med å gjøre det selv. Etter å ha stått 15 minutter i telefon-kø fikk jeg snakket med en som registrerte det, men han måtte også ha en bekreftelse fra henne i følge han. For at hun skulle slippe å stå i telefon-kø ble vi enige om at han skulle ringe henne opp straks vi var ferdige med samtalen. Da jeg snakket med henne senere kunne hun ikke huske å ha fått noen telefon og jeg tenkte at konsulenten hadde stolt på informasjonen jeg gav uten å ringe henne likevel. Men regningene fortsatte å komme. Jeg ringte så på nytt. Vedkommende sa at det var notert at hun selv skulle ta kontakt angående oppsigelse og sa at dette måtte være en "misforståelse". Jeg vet vi avtalte at de skulle ringe henne den kvelden. Visa endte med at hun måtte betale for 3 måneder hun ikke bodde i huset lenger. Mistillit.
Elendig kundebehandling. Ringer inn feilmelding og får ikkje nokon tilbakemelding om korleis dei vil løyse problemet. Har vore utan TV i over ei veke!
Begynn å betjen kundeservice slik at vi får kontakt. Dette er helt uholdbart. Klarer ikke å komme i kontakt med dere. 😡
Kun opptatt å selge dyrere abo, elendig kundeservice!!! Etter at de ble en del av Telenor er tlf.tidene kortere, hva med å være tilgjengelig på kvelden når folk pleier å se på TV???
Havner inn i Telenor systemet hvor det tar en evighet å komme igjennom og få et svar.
13 års dårlig erfaringer med Canal Digital blir toppet i dag med samme oppfølging i regi av Telenor. (Kan ikke bli bedre)
Kundeservice er ikke eksistererende - og det er trolig hele forretningsideen til denne banden.