Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter et strømbrudd mistet jeg både tv signal og Internett. Ringte Canal Digital på en tirsdag morgen dem sa dem skulle sende en teknikker hjem til meg på torsdag jeg sa dem måtte gi meg beskjed dagen før når ca dem kom hjem til meg siden jeg jobber. Ved 11:00 tiden på Torsdagen ringte dem meg på mobilen og sa dem sto utenfor døren min. Jeg var på jobben så jeg spurte om dem kunne gi meg 30 min på og komme meg hjem siden dem ikke hadde ringt og avtalt ca tid med meg men det kunne han ikke, dermed måtte jeg ringe Canal Digital igjen og vente i nye 3 dager fordi jeg ikke kunne ta han imot. Jeg spurte teknikeren om hvorfor han ikke ga meg beskjed om når på torsdag han kom og da fikk jeg som svar at dem kunne ikke komme med noe ca tid fordi jeg var ikke den eneste kunden dems. Så hadde det ikke vært for at borettslaget jeg bor i har avtale med Canal Digital så jeg byttet selskap for og si det sånn.
Ekstremt dårlig kundeservice. Får ikke svar på klagesak som nå har pågått i 4 måneder. Ansvarsfraskrivelse hele veien, og komplett umulig å komme i kontakt med saksbehandler.
Bestilte fibernett og TV fra Canal digital. Dagen kom da de skulle montere opp utstyret, kom en montør og monterte opp nesten alt før han sa at han ikke hadde utstyr til å få inn fiberkabel da dette var over 80 lm. Lovte å melde tilbake og sende ny mann med riktig utstyr dagen etter. Dette er mange sinte tlf siden sendt masse mailer til canal digital men dem svarer bare ikke, helt utrolig at slik går ann i ett slikt selskap. Kjemper fortsatt med dette. Anbefaler ingen å havne opp i dette.
Ble lovet en ny dekoder etter at den jeg ble tilsendt ikke virket. Fortsatt ikke kommet etter 3 uker!
They promised me that they would fix my decoder and nobody ever showed up. I called them at least 8 times- Each time they promised they would send somebody and nobody showed up ever. It was like a big joke. I took days off work waiting for their technician and everytime they had an excuse. Once they even hung up on me because they realised how bad they were.
Vært uten tv og internett i 3 uker, og hver gang vi ringer sier de at vi må vente å se ann. Fått 70 kr rabatt av 599 kr. Hadde bytta tvert hvis det ikke hadde kosta 9000 kr og avbestille.
Har aldri opplevd verre kundebehandling og et større rot enn hos Canal Digital. Vi har blitt feilfakturert fra dag èn. Vi har kontaktet dem månendtlig hvor de da lover å "ordne opp i fakturarotet". Dette har ikke blitt ordnet opp i en eneste gang, men derimot blitt videresendt Kredinor med påfølgende stenging av internett. Forrige gang ble internettet vårt stengt kl 23.30 en fredag og vi satt uten internett til tirsdag. Når vi kontaktet dem igjen påsto de at de at de aldri hadde innrømmet at det var feilfakturert og telefonsamtalen endte med at de slang på røret. Styr unna.