Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
hva er vitsen med denne siden er jo bare deres betingelser som hjelper alt kan bli mye bedre om dere gir service
Jeg bruker avspilling av tv fra min mobil. Alt annet enn twe fungerer utmerket. Jeg er dritt lei av at det jeg må betale dyrt for hver måned aldri fungerer. Kanskje twe må snakke med nrk Netflix eller disney + for og få kommpetanse for dette er ubrukelig!!!!
Etter at vi fikk Telenor har det bare vært tull med TV. Snakke med kundeservice er som å snakke med veggen. Ta ut strømmen , vent i 10 sek , sett i kont. igjen er svaret. Noen ggr sier de, vent i 20 min , ta så ut strømmen til dekoder i 15 sek, sett på igjen for da skal de ang. ha tatt en oppdatering. Alle disse råd er bare tull. Mitt problem er at hvis jeg feks skal ta opp et program, så går jeg inn på opptaksfumksjonen. Noe ganger står det på alle linje : Ingen program tilgjengelig , så tar jeg ut strømmen, og setter den innigjen , da virker det. Noen ggr , som feks i dag, får jeg opp bare kanalnr, men ikke hvilken kanal som er på de forskjellige linjene. Jeg vet at jeg har NRK på 1, men NRK står ikke, bare tallet 1. Mitt andre problem er at hvis jeg skal se på et program jeg har tatt opp, må jeg gjøre samme prosedyre. Ta ut strømmen, sett den inn igjen og da virker det -.helt til neste gang. Etter oppdat. som ble gjort tidligere, er det også bare rot på det som er tatt opp. Hvorfor skal det være 3 linjer med samme bilder. Tatt opp, ikke sett,alle opptak. Det er bare tull. Før gikk jeg inn på opptak av feks 71grader nord,da kom alle opptak etterhverandre , det var bare å velge hvilket episode man ville se. Når er det bare rot. For det tredje, så sier de på Tv feks på samme program, hvisd du vil se neste episode nå med en gang, gå på Discovery +, det går bra helt til man kommer til den neste episode, da kommer det opp Kan ikke avspille video. Hver gang jeg snakker med kundeservice sier de at det jobbes med problemet, men de burde vel ikke sende oppdateringer etc før de visste om det funker. Forferdelig dårlig av et stort selskap som Telenor. Har hatt Canal Digital, Rikstv før var mye bedre, og kont. man kundeservice fikk man ordentlige svar. Det er nesten slik at man går til innkjøp av Parabol og kutter ut hele selskapet. Vi betaler mange hundre kroner i mnd for Telenor sine tjenester, men synes vi får lite valuta for pengene. Det må vel være EN ansvarlig i dette konsernet som kan ta tak i dette, Senest i dag var jeg i kont, forslaget var da å få ny dekoder, får se om det hjelper, venter i spenning.
Skandale, dekoderen er så treg at det er umulig å bruke. Dårlig programmerinv og elendig ser vice hos Telenor
Ha prøvd 15 ganger å få hjelp, når dem ikke forstår hva jeg mener legger de på røret. Dette har skjedd meg 4 ganger. Jeg får bare snakke med ulike folk hvor alle spør om det samme. Jeg trenger en som kan komme, men det vil de ikke høre på. Sæ nå orker jeg ikke mer og bytter. Styr unna Telenor
Etter oppgradering på T-we boks har det meste blitt mye værre. Snakker om nedgradering.. Bildekvalitet er til tider veldig dårlig på Tv2. Må streame fra TV for å få et stabilt bra bilde. Dekoderen har også blitt veldig treg når det gjelder manøvrering i menyer, menyer som har blitt håpløst tungvinte å bruke. At Telenor ikke gjør noe etter klagestorm er betenkelig. Jeg med flere vil stemme for at borettslaget bytter leverandør da det ikke ser ut til å skje noe fra Telenors side. Vi som kunder må vise i praksis at vi ikke finner oss i en slik arroganse fra Telenor, for de har både økonomi og kompetanse til å rette opp dette om de vil.
Mange ting. Kronglete å spole forover eller bakover på noe man har tatt opp, umulig å se hvor man stopper . Uoversiktelig opptaksliste. Kronglete og tidkrevende å slette gamle opptak. Hadde GET før og det var perfekt. Siden jeg bor i borettslag med felles TV og Internett, kan jeg ikke bytte. Dessverre Telenor TW er et makkverk.