Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var CanalDigital kunde før. Tilfreds med at Decoder fungerer godt etter at jeg fikk byttet en eldre Decoder fra CanalDigital. Hadde problemer med ustabilt internett. Gjennom god hjelp hos kundeservice fant vi ut at router var defekt. T-we har fungert problemfritt og inneholder mye nyttig. God datasikkerhet. Ok pris. Minus Blir tvunget til å abonnere på grunnpakke med mange søppelkanaler med tomt innhold, for det meste verdiløse idiotiske serier. Skulle heller vært en billigere grunnpakke med kun reklamefrie kvalitets kanaler. Alt for mye ødeleggende reklame, for spilleselskaper. Alt for mange programmer som går i Reprise.
Bestillingen har aldri blitt gjennomført, de sier at pakken er blitt sendt i retur 3 ganger, vi har ikke mottatt hente melding. Vi har vært kunder i 20 år, fortsatt er ikke tlf nr knyttet opp til abonnementet, de skylder på hverandre og lover at de skal ordne opp!! Noen av kundebehandleren skulle bare jobbet skriftlig.
Lyver til kundene hele tiden. Er et korrupt firma. Stenger kunder ute ifra å abonnere på tjenester uten grunn.
Restarter hele tiden og ingen lyd.en uke til ny T-We boks kommer i posten. Ingen kompensasjon. Dårlig.
Da jeg ringer inn for å skjekke saken min, er den ikke blitt registrert. Min dekoder er defekt og det skulle sendes tekniker med ny boks den påfølgende dagen. Ingen sak ble registrert, og ingen tekniker dukket opp. Da jeg ringer fire dager senere, er saken aldri registrert. Jeg ber om å få snakke med overordnede, men det lar seg ikke gjøre. Ber på chatten om link for reklamasjon, men denne fungerer ikke. Da jeg ringte i dag, bekreftet de at de ikke kunne se at jeg hadde vært i kontakt for fire dager siden og skulle øyeblikkelig ta saken. Som ikke har skjedd.
Elendig service i alle år. Min egen feil at jeg ikke kuttet tidligere. Aldri mere.
Overskriften henviser på meg selv, som hadde sverget å holde meg unna disse selskapene - at de gikk sammen hjalp ikke - men også på dem, som tydeligvis ikke tar informasjon/klager fra kunder på alvor.